• ik ga elke sery verwijdere op de laatste na en opnieuw beginne k hoop da julie t ni erg gaan vinde en t dan houde bij 2-3 serys snap je k kan zelf ni meer volge sory
    dit is t iedee voor nu

    het gaat over 2 groepe op school emo's en eige stijl ze hate elkaar omda ze andere muziek goed vinde en zo dit zorg vaak voor ruzie's maar wat als 2 van hen echt uniek zijn en alleen zij van 1 band houde die de andere allemaal hate gaan ze er nog bij hore

    hoofdrol(emo) BiLlSMuRf
    hoofdrol(eige stijl) NoBullshit
    buitebeentje
    zusjj hfdrl emo
    buurmeisje hdrl eige styl)
    bf ....(verassing) PokemonSEX

    th bestaat ni ma de jongens zelf wel

    ik wil wete:

    naam
    bijnaam
    karakter
    leeftijd
    styl(klere)
    tekstje
    foto
    rol


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    hOOFDROL(Emo)
    naam
    Chantou
    bijnaam
    Chan
    karakter
    Lief, Aardig, spontaan, snel op haar teentjes getrapt, en denkt nooit na voordat ze iets doet of zegt
    leeftijd
    17
    styl(klere)
    Emo
    tekstje
    Hoii, Hoii ik ben Chantou! en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en Dansen!! ,gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx
    foto
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    rol
    Hoofdrol


    Dunno ><

    naam: Ashley

    bijnaam: ash

    karakter Lief,soms bitchie,Grappig

    leeftijd 17

    styl(klere) zigzelf

    tekstje
    Hééj,iké ban ashley,mun vrienden besgrijven me als lief,maar dat ben ik niejjt(A),ik kan erg bitchie doen,als ik iemand haat laat ik dat ook meteen merken,ik zeg gewoon wat er in me opkomt,zonder er over na te denken,en vOor de rest boeii ik niet doeii (H)

    foto deeze http://images.929.com.au/2008/08/11/47342/ent_veronicas_takeme3.jpg

    of deeze

    http://www.theveronicasfan.net/pics/Lisa-Origliasso-Photo.jpg

    rol: hoofdrol(eige stijl)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Schrijf je met leestekens?


    Life is hard and then we die

    Schrijf je met leestekens?

    Komt zij weer hoor.. XD


    Dunno ><

    naam : Faith
    bijnaam : Fatje
    karakter : Lief, Behulpzaam, Brutaal als het moet, Vol medelijden, Melig
    leeftijd : 17
    styl(klere) : Soms skate, Skinny's, Topjes, Broeken die op haar heupen vallen zodat je haar navel piercing kan zien
    tekstje : Heej Peepz <33
    Faith in the houseee x]. Maargoed, ik ben zo'n 16 jaar geleden op deze wereld geperst. En ik ben trots op dit wereldje dat ik dit heb kunnen meemaken 8D. Okee, gedaan met mijn 6de zintuig ^.<. Ik ben een smurf die niet op haar mondje is gevallen dus kom maar op x3. Maar ik kan dan wel weer heel erg sweeet zijn hoaa , als jij dat tenminste ook bent :3. Maar goed verder hou ik veel van : Mijn friendjes<3" &nd Bubbelgum &nd RedBull &nd Music. Zonder dat spul &nd zonder die peopletjes kan ik dus niet leven, dus pak ze ook niet van me af astublieft x3. Maar ik ga weer. My music screaming at me x.
    Byee <3"
    foto : http://media.photobucket.com/image/megan%20hollywood/Diamond__Girl/Megan%20Hollywood/6g9fpeq.jpg?o=51
    rol : Een van de hoofdrollen maakt niet uit welke ;]

    Mag ik dan bf iemand zijn?

    Dankje voor de roll!!(K)


    Dunno ><

    (...)
    Komt zij weer hoor.. XD
    Wat xD? Het klinkt wel aardig maar leestekens vind ik prettiger lezen xD


    Life is hard and then we die

    (...)Wat xD? Het klinkt wel aardig maar leestekens vind ik prettiger lezen xD

    Maak die van mij dan!!
    [/Weet niet eens wat leesteks zijn]


    Dunno ><

    Ook bedankt voor de rol <3

    nog 3 rollen .
    anders begin ik ni !

    zo met leestekens !!:P


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    eve een vraagje is iedereen blij me zen rol tot nu k kan nu nog verandere(H)


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Ja,, tuurlijk ben ik blij met me roll, anders eil ik hem tog niet ;)


    Dunno ><

    okey dan we k da :P


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow