• Mensen ik voel me Gebruikt!!(huil)
    Ik was op vakantie en ik kreeg een soort van met een jongen Lucas. hij was egt lief enzo. En we hebben ook gezoent. maar toen ik naar huis ging, bllef hij daar, toen ging hij ook naar huis. toen heeft hij 1x gepraat tegen mij op msn. en daarna noooit meer. dus het is nu al 4 Maanden geleden dat ik heb gesproken, heb. en ik heb heb proberen te bellen enzo. maar hij laat niks meer van zig horen. terwel hij vlak bij mij woont! en hij had beloof langs te komen, want hij kent een vriend van mijn borer enzo.
    Maar nu voel ik me best wel gebruikt, want ik vind hem egt leuk!! oke het was dan wel fakantie, en dan kun je zeggen fakantie liefde. maar zeg dan ook niet dat je me op komt zoeken!!!
    weeten jullie wat ik kan doen. want ik voel me er best wel kut ofer!!


    Dunno ><

    Wat is sn msn lieffie (A)


    Crack a bottle

    Dat had ik eerst ook. Naarmate de tijd verstrijkt leer je andere leuke jongens kennen en vergeet je hem, al kun je je dat nu moeilijk voorstellen. Sterkte!


    Life is hard and then we die

    Wat is sn msn lieffie (A)

    wil ik ook weten, dan scheld ik hem verot *evil laugh*

    Dat had ik eerst ook. Naarmate de tijd verstrijkt leer je andere leuke jongens kennen en vergeet je hem, al kun je je dat nu moeilijk voorstellen. Sterkte!

    Als jij het zegt. >.< Maar ik wil hem.. xD
    Ja en sterkte zal ik nodig hebben :P
    Ash,, hij is nooit online, daar heb je nks aan!


    Dunno ><

    nee, dan ga ik me schamen,, dan weet hij straks datik nogsteeds aan hem denk!!!!! dus jullie houdne je mond tegen hem,m. xD


    Dunno ><

    Nee, geef wnt dan gaat ons gesprek so:
    ik: Kippenneuker
    hij: Wtf..
    Ik: Wtf ,wtf jij?!
    Hij: WIe bn jij?
    Ik: Je overleden oma
    hij: MIjn oma leeft nog
    ik: Ik bedoelde een banaan ><
    hij: ...
    ik: Wat the gay ,rot op met je puntjes en ga niet tegen mij praten
    hij: JIj begon tegen mij te praten.
    ik: SHH wat sei ik nou?
    HIj: Slet
    Ik: Je moeder
    HIj: Ik ga je blokken
    ik: SHH! kun je niet lezen

    EN dan blokt tie me(A)


    Crack a bottle

    *Ligt op de grond van het laggen!*
    geniaal!!


    Dunno ><

    ik vind het raar,, maar hij is een vriend van je broer? of kent een vriend van ej broer? ik weet eht al.. jij draait de rolle om(^^,) jij gaat H opsoeke en dan seg ej: hee lang enit emer gesien , hoe is he tnu emt je? ect. ect. en dan de preek: maar je had tog beloofd me ooit nog eens te komen opzoeken? wrm heb je dat dan neit gedaan? maar enti telang op hameren ;] ga er later weer op etrug komen, neit alles in een eker dan weet hij heel ckr dat je hem nog leuk vind x3

    Nee, geef wnt dan gaat ons gesprek so:
    ik: Kippenneuker
    hij: Wtf..
    Ik: Wtf ,wtf jij?!
    Hij: WIe bn jij?
    Ik: Je overleden oma
    hij: MIjn oma leeft nog
    ik: Ik bedoelde een banaan ><
    hij: ...
    ik: Wat the gay ,rot op met je puntjes en ga niet tegen mij praten
    hij: JIj begon tegen mij te praten.
    ik: SHH wat sei ik nou?
    HIj: Slet
    Ik: Je moeder
    HIj: Ik ga je blokken
    ik: SHH! kun je niet lezen

    EN dan blokt tie me(A)


    haha:P goed so ash

    jordy blokt mij ook altijd (^^,) hihui x3 iriitant sijn is leuk^^

    ik vind het raar,, maar hij is een vriend van je broer? of kent een vriend van ej broer? ik weet eht al.. jij draait de rolle om(^^,) jij gaat H opsoeke en dan seg ej: hee lang enit emer gesien , hoe is he tnu emt je? ect. ect. en dan de preek: maar je had tog beloofd me ooit nog eens te komen opzoeken? wrm heb je dat dan neit gedaan? maar enti telang op hameren ;] ga er later weer op etrug komen, neit alles in een eker dan weet hij heel ckr dat je hem nog leuk vind x3

    Ik snap hem niet..xD
    Nee kijk! Een vriend vijn mijn broer! is de vriend Van Lucas! :D dus Lucas zij.. ik vraag wel aan hem, waar jou broer woont, want dan ga ik lang komen! en anders ga ik wel naar je broers werk om te vragen waar julie wonen (Ja het is ook een vriend van me broer!)
    maar dat kwam door frankrijk!! we hebben hem in frankrijk leen kennen, daar zijjn we bevriend geworden, en tone kwamen we er agter dat hij een vriend van een viend van me broer is..

    Lekker makkelijk hee.. XD


    Dunno ><

    Nee, geef wnt dan gaat ons gesprek so:
    ik: Kippenneuker
    hij: Wtf..
    Ik: Wtf ,wtf jij?!
    Hij: WIe bn jij?
    Ik: Je overleden oma
    hij: MIjn oma leeft nog
    ik: Ik bedoelde een banaan ><
    hij: ...
    ik: Wat the gay ,rot op met je puntjes en ga niet tegen mij praten
    hij: JIj begon tegen mij te praten.
    ik: SHH wat sei ik nou?
    HIj: Slet
    Ik: Je moeder
    HIj: Ik ga je blokken
    ik: SHH! kun je niet lezen

    EN dan blokt tie me(A)



    Wahaha xD


    Lama zijn is Lama lachen ^^

    AshHoofd. je mag zijn msn,, aleen als je 1ding beloofT!!! Dat je niet zegt dat je mij kent en dat ik dit alles gezegt heb, en dat ik me gebruik vole!!


    Dunno ><

    Dat had ik eerst ook. Naarmate de tijd verstrijkt leer je andere leuke jongens kennen en vergeet je hem, al kun je je dat nu moeilijk voorstellen. Sterkte!

    De meeste vakantieliefdes eindigen zo. Of het is omdat de afstand te groot is. Ik zat in de vakantie ook in een groep en zowat iedereen had met elkaar. Mij lieten ze gelukkig met rust, denk vanwege mijn kleding. Anyway, een van de meisjes waarmee ik omging heeft nu nog steeds de naam van haar vakantievriendje in haar msnnaam staan. Wel knap dat ze het zo lang volhouden...


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    De meeste vakantieliefdes eindigen zo. Of het is omdat de afstand te groot is. Ik zat in de vakantie ook in een groep en zowat iedereen had met elkaar. Mij lieten ze gelukkig met rust, denk vanwege mijn kleding. Anyway, een van de meisjes waarmee ik omging heeft nu nog steeds de naam van haar vakantievriendje in haar msnnaam staan. Wel knap dat ze het zo lang volhouden...

    nou aan de afstand ligt het niet hoor!
    hij woont in den haag. en ik woon in Voorburg, en dat grenst aan elkaar! en wij zaten ook in een groep, maar niemand had met elkaar. ik had ook niet oficeel met hem, maar we hebben we gezoent enzo.


    Dunno ><

    (...)
    nou aan de afstand ligt het niet hoor!
    hij woont in den haag. en ik woon in Voorburg, en dat grenst aan elkaar! en wij zaten ook in een groep, maar niemand had met elkaar. ik had ook niet oficeel met hem, maar we hebben we gezoent enzo.

    Aah op die manier. Sjees, wat klote. Je hebt er dikke kans op dat die jongen het alleen bij zoenen wilt houden en geen relatie wil. Dat is tegenstrijdig met mijn - en waarschijnlijk ook jouw - opvattingen. Ik vind dat je geen mensen in het wilde weg moet zoenen. Alleen als die persoon speciaal voor je is. Veel succes en ik hoop dat het duidelijk wordt (flower)


    No growth of the heart is ever a waste