• Hallo. Geen enkele foto die ik per telefoon als mijn profielfoto in wil stellen werkt. Het zijn gewoon jpg/jpeg bestanden dus daar ligt het niet aan. Kan hier iets aan gedaan worden? Ik heb geen laptop tot mijn beschikking en zo'n stom, blauw vakje met een vraagteken erin vind ik nou ook niet geweldig.


    26 - 02 - '16

    Heb je een iPhone? Ik wel en op iPhone's lukt dat niet doordat Apple de afbeeldingen te groot maakt (of zo). Bij android weet ik het niet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een iPhone en een iPad allebei van Apple en het lukt mij wel kwa profielfoto's

    Ik heb een Android telefoon..


    26 - 02 - '16

    Nooit problemen mee gehad eigg.. ik heb ook android


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb ook een Android, en ik kan gewoon alles instellen, dus ook een nieuwe avatar. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bellissimo schreef:
    Ik heb ook een Android, en ik kan gewoon alles instellen, dus ook een nieuwe avatar. (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb een Samsung S2 en kan hier niet iets aan gedaan worden? Ik heb al vijf plaatjes geprobeerd. Allemaal .jpeg bestanden. Die zouden het dus gewoon moeten doen. Ik baal er van dat ik nu de hele tijd aan moet kijken tegen zo'n blauw vakje met een vraagteken er in.


    26 - 02 - '16

    Ben je zeker dat de foto's niet te groot zijn?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ben je zeker dat de foto's niet te groot zijn?


    Ik haal ze gewoon van Google, Tumblr en Pinterest. Die doen het normaal ook gewoon altijd goed :\


    26 - 02 - '16

    Ik heb dat bijna altijd als ik een normale foto upload via mijn laptop, om onduidelijke redenen. Uploaden via tinypic, opslaan en dan als pf gebruiken lost het meestal op.


    i put the fun in funeral

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Ik haal ze gewoon van Google, Tumblr en Pinterest. Die doen het normaal ook gewoon altijd goed :\

    Dan moet je nog kijken of de bestanden niet roter zijn dan 1MB. 1MB is niet veel en je zit er best snel over.
    Mijn profielfoto's komen ook van Google en ik moet ze aak kleiner opslaan anders werken ze niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dan moet je nog kijken of de bestanden niet roter zijn dan 1MB. 1MB is niet veel en je zit er best snel over.
    Mijn profielfoto's komen ook van Google en ik moet ze aak kleiner opslaan anders werken ze niet.


    Ik heb net gekeken. De foto die ik wilde was 25kb... Veel kleiner dan 1MB.


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Ik heb net gekeken. De foto die ik wilde was 25kb... Veel kleiner dan 1MB.

    Hmm, dan zou die moeten werken, lijkt me. =S

    Ik zou zeggen: wanneer je terug een laptop ter beschikking hebt, eens te kijken of dezelfde foto het dan wel doet. Als het dan wel werkt dan zal het mogelijk aan je laptop liggen. Als het nog steeds niet lukt, zal het aan de foto (in combinatie met Q) liggen.

    Ik vrees dat je dan voorlopig zoals nu: zonder foto moet rondgaan. (Je zei iets over een foto met een vraagteken, maar dat zie ik niet.)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 13:59 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Hmm, dan zou die moeten werken, lijkt me. =S

    Ik zou zeggen: wanneer je terug een laptop ter beschikking hebt, eens te kijken of dezelfde foto het dan wel doet. Als het dan wel werkt dan zal het mogelijk aan je laptop liggen. Als het nog steeds niet lukt, zal het aan de foto (in combinatie met Q) liggen.

    Ik vrees dat je dan voorlopig zoals nu: zonder foto moet rondgaan. (Je zei iets over een foto met een vraagteken, maar dat zie ik niet.)


    Ach ja, vanavond heb ik m'n laptop weer. Het vraagteken waar ik op doelde was wat je ziet als je foto het niet doet


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Ach ja, vanavond heb ik m'n laptop weer. Het vraagteken waar ik op doelde was wat je ziet als je foto het niet doet

    Als een foto het niet doet, is er bij mij geen foto. Dan staan de kadertjes op elkaar op het forum. Ten minste bij mij.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury