• Hoihoi. c:

    Ik zit vol inspiratie en heb zin om te beginnen aan een story – 5SOS fanfiction. (: Ik heb heel vaak, als ik schrijf, dat ik ineens stop met het verhaal en er niet meer verder aan werk. Om dat te voorkomen wil ik het liefst samen schrijven. Ik heb niet veel eisen; behalve dat je ABN kan en regelmatig kan schrijven (dat hoeft niet heel vaak te zijn). Wel, als je ook zin hebt om te schrijven wil je dan even dit invullen? :3

    Naam •
    Bandlid waar je het liefst over schrijft •
    Voorbeeld van je schrijfstijl •


    Hello there, the angel from my nightmare.

    jammer dat ik niet van 5sos hou (:

    • Naam • Noa.
    • Bandlid waar je het liefst over schrijft • Mijn voorkeur is Ashton, maar de rest is ook geweldig. Dus allemaal!
    • Voorbeeld van je schrijfstijl •

    De Duitser knikte. ‘’Van Houten is nog binnen, dus..’’ Ik schudde mijn hoofd. ‘’Nee, ik ga niet naar mijn huis, maar naar mijn broers.’’ zei ik. Die moffen waren vreselijk irritant. ‘’Goed, dan is dit de laatste keer dat jullie na de avondklok over straat lopen.’’ Hij knikte weer waarna Simon mijn hand vast pakte en begon te lopen. ‘’Daar zijn we van af..’’ mompelde hij, zodra we van gehoorafstand waren. ‘’Ja, en laten we maar gauw doorlopen voordat we nog een tegen komen..’’ zei ik. Hij knikte, en we liepen zwijgend verder. Het sneeuwde nog steeds. En in het licht wat al het sneeuw er prachtig uit liet zien, kwam enkel van de straatlantaarns. Het geluid van sneeuw dat werd verbrokkeld weerklonk ik mijn oren. En dat was ,naast onze ademhaling, het enigste geluid wat ik hoorde.

    Rode Sneeuw ~~ Een verhaal van mij die nog niet op Quizlet staat.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zal straks even het lijstje invullen. (:

    Naam • Julya
    Bandlid waar je het liefst over schrijft • Luke/Ashton maar de rest is ook goed :P
    Voorbeeld van je schrijfstijl •

    De jongens - en Sunset - waren bang geweest dat ik geheugenverlies zou hebben, maar dat was niet het geval. Tenminste, ik was hén niet vergeten. Maar toen ze me vertelde dat ik ontvoerd was, wist ik daar niets meer vanaf. En dat frustreert me. Want ik heb inderdaad een gat in mijn geheugen, en dat is eng. "Luke?" Ashton komt de hotel kamer binnen. Ik duw mezelf op mijn ellebogen overeind en kijk hem aan. "Ik - ik kwam even kijken of het goed ging..." mompelt hij. Ik ga zitten en kijk hem aan. "Ash, ik ben geen klein kind meer." zeg ik. Ashton grinnikt en gaat op de rand van mijn bed zitten. "Weet ik Lukey. We zijn gewoon -" "bezorgd, ik weet het Ash." zucht ik vermoeid. Hij knikt en kijkt naar de grond. "Herinner je je al iets?" Ik schud mijn hoofd. Ik bijt op mijn lip. "Het komt wel terug, Luke." zegt Ashton. Ik kijk op. "Hoe weet je dat? Ik heb een fucking gat in mijn geheugen Ash! Wat als het niet meer terug komt?!" roep ik nu uit, toch wel angstig. De tranen branden achter mijn ogen. "Hey, het komt terug. Echt." zegt Ashton kalm. Hij slaat zijn armen om me heen en knuffelt me. Dan laat hij los en gaat hij op zijn eigen bed zitten. "Waar is Sunset heen?" vraag ik dan. "Naar huis." zegt Ashton. "Oh, oke." Ashton kleed zich uit tot zijn boxer, en gaat dan onder zijn dekens liggen. Ik ga ook weer onder de dekens liggen en probeer te gaan slapen. Maar ik ben bang dat er ineens iemand in de deuropening zal staan. En dat terwijl ik niet eens weet wat er is gebeurd. "Ash?" vraag ik zachtjes. De jongen humt wat. "Wil je... Wil je bij mij in bed, ik ben bang..." zeg ik nog zachter. Ashton draait zich om en kijkt me aan. "Tuurlijk." zegt hij glimlachend. We hebben al zovaak met de andere jongens samen geslapen. En nu heb ik het gewoon even nodig. Ashton kruipt onder mijn dekens en gaat achter me liggen. Ik voel zijn buik tegen mijn rug en zijn armen om me heen. Ik doe mijn ogen opnieuw dicht en voel mezelf ontspannen als Ashton zacht met zijn duim over mijn schouder wrijft.

    Dit is een stukje uit mijn story Unpredictable.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Naam • Iris [Dit is niet de naam die ik in één verhaal gebruik]
    Bandlid waar je het liefst over schrijft • Calum
    Voorbeeld van je schrijfstijl • Met twee grote trolleys en een rugzak loop ik over het terrein van mijn nieuwe school. Als het goed gaat ben ik hier de aankomende drie jaar bezig met mijn studie om lerares te worden op de basisschool. Het zonnetje schijnt vandaag heerlijk , niet te fel en al zeker niet te somber. Het maakt me echt vrolijk. In gedachten over het lekkere weer loop ik richting de ingang als ik vol tegen iemand opbots. “Sorry, sorry.”, zeg ik snel en als ik omhoog kijk, kijk ik recht in twee lichtblauwe ogen. “Maakt niet uit, je bent nieuw denk ik? Ik ben Shane, derdejaars.”, zei hij en stak zijn hand uit in mijn richting. Snel nam ik zijn hand aan en schudde hem om hem daarna te vertellen dat ik verder moet gaan en snel loop ik richting de ingang waar een grote groep mensen van mijn leeftijd in de rij staan.


    Firm believer of all that is magic

    Naam • Gabriëla
    Bandlid waar je het liefst over schrijft • Luke of Ashton.
    Voorbeeld van je schrijfstijl •
    Ik kan nu even niks kopiëren hierheen, maar het is verleden tijd en ik voor hem. Dat schrijf ik het beste. Al mijn stories zijn dezelfde stijl, dus daar zou je eventueel kunnen kijken.


    Danmarks Dynamite.