• Ik weet niet waar ik dit moet posten, dus post ik het maar hier.

    Ik ben blij dat ik niet populair ben. Alle populaire kids roddelen over elkaar en zijn zo gemeen achter hun rug om. Bijv. zo'n jongen kwam naar mij toe: Ik vind haar niet leuk hoor, want ze heeft een dikke kont.
    Dan ben je toch liever niet populair met echte vrienden?

    Amen je hebt wel gelijk,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hunn bijmij wíl ik juist wél popu zijn want nu negeert iedereen me omda een popu kid iedereen tge mij heeft opgezet en dát is ook nietleuk hoor! --'

    Ik hoef niet zonodig populair te zijn. Onzin.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hunn bijmij wíl ik juist wél popu zijn want nu negeert iedereen me omda een popu kid iedereen tge mij heeft opgezet en dát is ook nietleuk hoor! --'
    Ach, ik heb mijn mondje gekregen van mijn ouders dus die zet ik graag tegen hun op. Bij mij dacht ook iemand even cool te doen door iets te zeggen. Toen ik zei dat ik daar geen behoefte aan had was ze stil x']

    popu is alles en niks


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    (...)Ach, ik heb mijn mondje gekregen van mijn ouders dus die zet ik graag tegen hun op. Bij mij dacht ook iemand even cool te doen door iets te zeggen. Toen ik zei dat ik daar geen behoefte aan had was ze stil x']


    Hunn hierophb ik meestal wel een groot mondje but ik heb 2 zijden. Op school enzoo ben ik een poeperd die alles doet wat haar gevraagd word enzu en ikdurfniets te zeggen maar hier niet meer en da's moelijk alsj dan niet popu bent ;-)

    Als je populair bent hoeft dat nog niet te betekenen dat je een bitch bent.


    History is not hatred.

    Je hebt ook mensen die graag populair willen zijn, die zijn de ergste >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben het met je eens
    Maarr Sins dit jaar doet iedereen aaridg tegen me en ze behandelen me net als een popu
    Maar ik vind mezelf dus echt niet Populair
    Want wat jolyFUCKER als zegt popu is NIKS

    Als je populair bent hoeft dat nog niet te betekenen dat je een bitch bent.
    Nee dat zeg ik niet. Er kunnen wel aardige mensen bij zitten, maar toch zullen mensen die in die kliek zitten over elkaar roddelen.

    Die popu's bij ons in de klas gaan alleen met elkaar om, praten soms met ons <.< Ze zijn wel aardig. Maar ze denken echt dat ze wat zijn. Bij ons heb je bijna groepjes in de klas. De Jongens, De Popu's en de 'overige'. Ik zit dan zelf bij die overige. Maar we gaan ook steeds meer met die jongens om ofja, wel een praten en grapen maken. XD
    Maar ik mag Popu's absoluut niet. Niet zo bedoeld, ze zijn wel aardig. Maar meestal zijn het kindjes die denken dat ze heel wat zijn en zich echt gaan gedragen en zelf ook weten dat zo popu zijn.


    I live for the applause, you will die for it.

    Uhu, ik ben ook nog zo'n popu iemand geweest, maar heb dus ontdekt, dat eigenlijk iedereen elkaar snel laat vallen. Nu is heel die popu groep dus uit elkaar gevallen. En heeft iedereen zowat z'n eigen vrienden gevonden. En de mensen waar ik vroeger zoveel mee lachte en over roddelde heb ik nu ook beter leren kennen, en eerlijk gezegt zijn die best wel leuk.

    En trouwens in dat popu groepje voelde ik me altijd zo onzeker, want je hebt zo het gevoel dat alle ogen op jou gericht zijn ö

    Ik ben volgens mij allesbehalve populair, maar dat doet er nu niet toe x'D
    Ik vind dat populaire mensen zich altijd zo kunnen aanstellen, wat mij dan weer een verafschuwing vna hen bezorgd x'D
    Maar inderdaad, soms zijn ze best leuk hoor, maar niet voor altijd x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Idd achja kheb nooit iets om populariteit gegeven ^^ kzit toch eerder bij het krapuul van de klas enzo en I don' care kboedel soms kunnen ze echt meevallen hoor maar soms is het gwn ongeloofelijk >.<
    want echt serieus die meiden kunnen zo achterbaks zijn >.<
    kbedoel op een ochtend moesten we iets vroeger op school zijn , alleen onze klas dusja kzat daar samen met tine,lauren,fran,sieg enzo en kato had juist haar haar laten knippen in een recht frou enja ze komt zo af enja wij zeggen zo direct wow je haa ris geknipt en tis moit enzo hea en dan gaat kato naar de wc en direct erna zit de rest bezig van eikes da staat haar totaal ni,das totaal ni mooi bij haar enzo en die ander zijn beste vriendinnen hea maar echt ge zou ze is moeten horen roddelen over elkaar tis echt een wonder dat ze nog bij elkaar in de buurt kunnen zijn.

    Ik ben niet populair gelukkig


    It's heavy but you are not the only one