• hoi
    we hebben weer een faker op quizlet
    en dat is siham
    kun je je herinneren hoe ze er eerst uitzag?
    bruiner heel anders alsoow?
    hier een picture of the old siham onee PARIShttp://www.quizlet.nl/foto.php?id=89149


    en hier van de ''nieuwe''
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=84355
    sorry maar ze kan tog niet ZO erg verandert zijn?
    liefs,
    R.

    WE HEBBE IDD EEN FAKER EN IK DENK EERDER DAT Jíj dat bent!!! waarom he je dat "nieuwe" plaatje in je FB staan O_ó??

    ff serieus nu wil ik het weten ook! (A)
    Waarschijnlijk was zei ooit een vriendin van haar en heeft ze die foto van haar ontvangen. En om het te showen heeft ze het in haar fotoboek geplakt.


    Life is hard and then we die

    Djee, enig idee hoe makkelijk je kunt veranderen? :X doe andere kleren aan, doe kleurlenzen in, kleur je haar, stijl of krul het. knip het af of juist niet. heb je iemand die er totaal anders uitziet. En anyway; why do you care? Ik vind dat Siham lekker moet doen wat ze zelf wil :Y)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    (...)Waarschijnlijk was zei ooit een vriendin van haar en heeft ze die foto van haar ontvangen. En om het te showen heeft ze het in haar fotoboek geplakt.

    Ik heb geloof ik al een vermoeden wie het is, but I don't say any name.:Y)
    x


    ok

    Sorry hoor maar ik vind dit niet echt aardig. Van niemand niet die Siham uit maakt voor faker.

    Het kan me geen flikker schelen of je haar mag of niet.. Moderators mogen niet zo onderuit gehaald worden...Dus leden ook niet!

    WIl je weten of het een faker is? Vraag het haar dan lekker zelf zou ik zeggen en ga het niet op het forum zetten.

    Ten eerste er komt ruzie van..

    Ten tweede het is gewoon laag en achterbaks

    Sorry maar ik vind dit gewoon weg niet kunnen!

    x.


    Denk je echt dat als iemand een faker is dat die dat gaat zeggen ?

    Sorry hoor maar ik vind dit niet echt aardig. Van niemand niet die Siham uit maakt voor faker.

    Het kan me geen flikker schelen of je haar mag of niet.. Moderators mogen niet zo onderuit gehaald worden...Dus leden ook niet!

    WIl je weten of het een faker is? Vraag het haar dan lekker zelf zou ik zeggen en ga het niet op het forum zetten.

    Ten eerste er komt ruzie van..

    Ten tweede het is gewoon laag en achterbaks

    Sorry maar ik vind dit gewoon weg niet kunnen!

    x.

    eigenlijk sluit ik me hier bij aan,
    ja ondanks dat ik hier wel gereageerd heb,

    Ik denk, dat we dit het beste kunnen sluiten. en dat jij het beste naar Siham zelf kunt gaan R.


    i need you like a heart needs a beat.

    Hallo weet je hoeveel ik ben veranderd in 1 week! En die 1e foto kan ook een oude zijn. Ik bedoel als je geen nieuwe foto's hebt kan je toch een oude foto gebruiken. Als je dan ee nieuwe foto hebt,waar je er helemaal anders uitziet,betekend het nog niet meteen dat je fake bent. Wat een gedoe ook! 2 jaar geleden had niemand het nog over fake en dat soort shit. Doe is even normaal! Q is voor lol en niet voor ruzie en elkaar zwart maken!!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    waarom is trouwens bij die 1e foto een deel weggehaald door het wit te painten?

    Dus bij deze gaat er een slotje op. -slotje-


    Wie du mir, so ich dir.