• alto dus niet popu??

    werkt dat ook zo bij jullie??

    volgens huppels is álles maar emo
    goth, skater, harajuku whatever allemaal EMO!!

    omg dus niet hea!

    ik werd ook emo genoemd^^
    naja naar 500x UITDRUKKELIJK zeggen dat ik een eigen styl heb die nog meer skater dan emo is ben zijn ze daar mee gestopt (A)

    maar waarom worden wij [spreek nu voor de meeste ofcourse niet iedereen] niet gerespecteerd zoals het zou moeten??

    kijk ik persoonlijk heb er nioet zo heel veel last van ik heb sgijt aan de klas en de meeste huppel-meisjes zijn gewoon vrienden en/of aardig

    maar er zijn ook gewoon juffen en meesters bij mij op sgool die vinden dat je als je er anders uit ziet je gepest mág worden omdat je erom vraagt!!
    omgosh neem mijn mentrix maar als voorbeeld kheb egt haat aan zulk soort mensen

    een vriendin van mij draagt weleens elfenvleugels voor de gein zij is egt een hele mooie scene-queen

    en nu is er een een of andere fucker die haar dat verboden heeft omdat anderen het vreemd vinden


    HALLLLLLLOOOO THIS IS THE NETHERLANDS WHIT FREEDOM OF OPINNION!!! OR AM I WRONG!!??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Nee zo werkt het niet bij ons.


    Life is hard and then we die

    Njaa, mijn wiskunde/economie-leraar heeft ook het woord emo ontdekt.. En hij vind mij de perfecte leerling om het op uit te testen -__-'

    Enja, bij ons is alles emo..


    Maarja, mensen pesten mij met emo- terwijl ik het totaal niet ben, maar kom- maar daar trek ik me niets van aan. Ookal begin ik er lichtjes haat aan te krijgen..
    De laatste tijd, als ze vragen : ben je emo?, zeg ik gewoon : Ja ik ben emo en ja, ik hou van tokio hotel.
    Enja, mensen kijken me eens raar aan en lopen daarna gewoon terug weg x')


    Never run out of reasons to smile...

    @ Inee: ja, het spel meespelen werkt het beste.


    No growth of the heart is ever a waste