• ...wil ik de film Horns kijken!^^ Daniel Radcliffe speelt de hoofdrol en het is logisch dat het 16+ is, omdat niet alle inhoud nog voor mijn leeftijd geschikt is :p Maar ik kijk uit naar het moment waarop dat wel zo zou zijn, XD. De genres zijn drama, horror en thriller, en de kijkwijzer geeft naast 16+ ook nog drugs en/of alcoholmisbruik, angst, grof taalgebruik en geweld aan. Haha, ik ben zo'n raar kind... Maar het gaat over later, nog niet nu dus(:.

    Lijkt het jullie een leuke film? En hebben jullie ook speciale wensen voor een bepaalde leeftijd, of andere soort als-wensen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Je kan 16+ films toch ook wel kijken voor je zestien bent? Of wil 'm zien in de bioscoop zonder "volwassene"?

    Ik weet niet zo goed of het me een leuke film lijkt. Daniel Radcliffe is een toffe acteur, maar het concept van de film is niet helemaal mijn ding (;

    Griffiths schreef:
    Je kan 16+ films toch ook wel kijken voor je zestien bent? Of wil 'm zien in de bioscoop zonder "volwassene"?

    Ik weet niet zo goed of het me een leuke film lijkt. Daniel Radcliffe is een toffe acteur, maar het concept van de film is niet helemaal mijn ding (;


    Het kan misschien wel, maar dat wil ik niet. Ik denk dat het niet zonder reden 16+ is, en ik hoef hem dus nog niet te zien^^.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Rotkat schreef:
    (...)

    Het kan misschien wel, maar dat wil ik niet. Ik denk dat het niet zonder reden 16+ is, en ik hoef hem dus nog niet te zien^^.


    Oké dat kan ik wel begrijpen.

    Volgens mij hebben ze in bioscopen de regel dat je een paar jaar bij je leeftijd op mag tellen als je met een volwassene gaat, en als het volgend jaar of zo op televisie komt kun je het natuurlijk sowieso al zien. Daarvoor hoef je niet per se te wachten tot je zestien bent, dus. ^^

    En nee, eigenlijk heb ik niet dat soort wensen. Maar ik ben dan ook al achttien, dus ik mag zo ongeveer alles officieel al. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aan die leeftijdswijzer heb ik mij nog nooit gehouden. Toen ik 14 was keek ik al horrors van 18+

    Ik zou Horns nog echt graag willen kijken, maar dat geldt ook voor Ouija en nog wat andere films...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kan je niet op internet kijken? Soms zeggen ze dat iets 16+ maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit. Maar goed, ik heb die film ook niet gezien, dus wie weet lul ik nonsens.


    -

    Ik haat zo die leeftijdsdingen, van mijn ouders mag ik The Wolf Of Wallstreet en Django Unchained niet zien omdat die 16+ zijn. Dus dat wordt nog even wachten en dan vraag ik ze gewoon allebei voor mijn verjaardag. Ik heb ook echt niet alle trailers enzo daarvan ook al gezien :') maar ja, illegaal kijken doe ik niet ivm ik geen virusbeveiliging enzo op mijn laptop heb en dat soort sites liever vermijd.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn eerste 16+ film was ook met Daniel Radcliffe, maar dan the woman in black! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.