• In het examenjaar is er altijd een kerstgala bij ons op school. Een paar maanden geleden heb ik een jurk gekocht. Vandaag (pas) hoorde ik dat het thema 'Winter wonderland' zou zijn. Het kerstgala is op 12 december en ik vraag me af hoe ik van deze outfit winter wonderland achtig zou kunnen maken. Dus wat voor sieraden zou ik kopen en wat voor schoenen? Ik heb al wel een kort wit hesje wat over de jurk heen kan. Dit is de jurk:


    The sun will rise and we will try again.

    Gannicus schreef:
    Misschien kun je witte veertjes of iets dergelijks in je haarcreatie steken? (:


    Ja leuk! M'n ma heeft laatst blijkbaar roosjes voor in m'n haar gekocht: witte, roze, gouden en zilvere ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Bedankt iedereen!


    The sun will rise and we will try again.

    Lachrymose schreef:
    (...)

    Mijn haar is heel erg lang ja haha. Ik heb gelukkig geen laagjes. (: Ik was ook al aan het overwegen om naar een kapper te gaan. ^^

    Oh, oké, dan lukt dat inderdaad wel. ^^
    Misschien dat je een aantal klipjes in je haar kunt doen, sterretjes ofzo? Dit bedoel ik. Ik denk dat dat heel erg leuk is. ^^
    Of een sierkam, zoiets als dit?


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Oh, oké, dan lukt dat inderdaad wel. ^^
    Misschien dat je een aantal klipjes in je haar kunt doen, sterretjes ofzo? Dit bedoel ik. Ik denk dat dat heel erg leuk is. ^^
    Of een sierkam, zoiets als dit?


    Ja zulke dingen had ik toevallig gekregen van m'n Russische uitwisselingsstudent (zie foto). (: Ja die sierkam is erg mooi!

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 23:24 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Deilia schreef:
    Het helpt niet veel tegen de kou maar wit vestje met kant is wel heel 'winter wonder'.

    Exactly what I thought :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziet er echt heel lief uit! :D Leuke smaak heb je!
    Ik zou niet te veel sieraden doen, dan wordt het te druk, gewoon een leuk, bijpassend armbandje ofzo en een paar oorbellen :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lachrymose schreef:
    (...)

    Had ik gekocht ja! Alleen hij is wel goud en ik wil misschien zilvere dingen dragen... Of kan ik er toch wat mee?



    Ik vind dit een hele mooie ketting en je jurk is ook mooi! Vind ik al best winterwonderland hoor


    Alleen maar tranen van geluk

    Wallace schreef:
    (...)
    Exactly what I thought :').


    Ja, dat vestje met kant vind ik een erg goed idee! Ik zal eens gaan kijken of ik dat kan vinden.


    The sun will rise and we will try again.

    Wat voor kleur schoenen passen erbij?


    The sun will rise and we will try again.

    Nude, misschien? Of je moet toevallig dezelfde kleur schoenen als de jurk vinden, maar dat wordt al lastiger.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gannicus schreef:
    Nude, misschien? Of je moet toevallig dezelfde kleur schoenen als de jurk vinden, maar dat wordt al lastiger.


    Ja, goed idee. (: Ik zal eens gaan kijken!


    The sun will rise and we will try again.

    Rowling schreef:
    (...)

    Ik vind dit een hele mooie ketting en je jurk is ook mooi! Vind ik al best winterwonderland hoor


    Bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Wat een prachtige jurkje. Ik ben er werkelijk jaloers op. Het heeft al een winterlijke uitstraling omdat het zo licht van kleur is. Misschien een wit truitje op doen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Wat een prachtige jurkje. Ik ben er werkelijk jaloers op. Het heeft al een winterlijke uitstraling omdat het zo licht van kleur is. Misschien een wit truitje op doen?


    Bedankt! Ik had hem al in de vijfde gekocht, toen ik nog niet eens wist wat het thema zou worden haha. Ja iets wits doe ik er sowieso op. Ik ga kijken of ik een vestje van kant kan vinden en als ik dat niet kan vinden, heb ik sowieso al wel een wit hesje. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Daar had ik over gelezen. Ik was aan het eten achter de pc. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?