• The soulmate experiments

    Het moment dat je je zielsverwant ontmoet kan je kleuren zien, tot op dat moment zie je alles in zwart, wit en grijs. Het moment dat je zielsverwant sterft, verdwijnen ook de kleuren. Sommige mensen ontmoeten nooit hun zielsverwant. Sommige mensen ontmoeten wel hun zielsverwant, maar zijn niet de zielsverwant van hun zielsverwant. Sommigen vinden hun zielsverwant en leven de rest van hun leven gelukkig samen.

    Een groep jongeren, die elkaar nog nooit ontmoet hebben en die allemaal uit de Benelux komen worden uitgenodigd om mee te doen aan een sociaal experiment. Dit experiment is een samenwerking van de landen van de Benelux en een groep wetenschappers. De wetenschappers willen er achter komen hoe zielsverwanten werken en of jongeren relaties durven te beginnen zonder zielsverwanten.
    De jongeren, als ze accepteren natuurlijk, worden in een groot huis neer gezet zonder begeleiders en zullen voor enkele maanden bekeken worden door de wetenschappers via camera’s (die natuurlijk niet in bad- en bedkamers hangen).

    Locatie:


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd (boven de 16):
    Seksualiteit:
    Woonplaats (land en stad graag):
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Visie op zielsverwanten:
    Extra:


    Rollen: [VOL]
    Meisjes:
    - Alissa Levena Navarro Keynes
    - Emily June Hale TheHangingTree
    - Gereserveerd Burnley
    - Serena Grier MAYBENOT
    - Cassandra Isa Martinez Orton
    - Isabelle June Adams TheHangingTree
    Jongens:
    - Jona van Vliet Geleninja
    - Buchanan McEachern Burnley
    - Dante William Darbyshire Drifted
    - Cal Williams NoStranger
    - Luke Connor Parker ComingToTheTree
    - Flynn Jones Newt_Runner


    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 17:22 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Cogitatio schreef:
    (...)


    Ze staat er bij


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    OutlawQueen schreef:
    Wanneer beginnen we?


    Als alle of bijna alle rollen zijn ingevuld


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik maak die van mij morgenavond af!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Drifted schreef:
    Ik maak die van mij morgenavond af!


    Is goed


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik wil het liefst op 19 december (de dag dat voor mij de kerst vakantie begint) het speeltopic openen. Zouden jullie allemaal dus voor 19 december (uiterlijk 18 december dus) je rol ingevuld willen hebben?
    Dan kan ik op 19 december in de ochtend de koppels maken en dan kunnen we in de middag gaan spelen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 9:38 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik vind haar goed, op een ding na. Het speelt zich af in de Benelux, niet in Duitsland.


    ....omg faal ik dacht even dat Duitsland daar ook bij hoorde. Zal haar vanmiddag even aanpassen


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    MAYBENOT schreef:
    (...)

    ....omg faal ik dacht even dat Duitsland daar ook bij hoorde. Zal haar vanmiddag even aanpassen


    Is prima.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Ik wil het liefst op vrijdag 19 december (de dag dat voor mij de kerst vakantie begint) het speeltopic openen. Zouden jullie allemaal dus voor 19 december (uiterlijk 18 december dus) je rol ingevuld willen hebben?
    Dan kan ik op 19 december in de ochtend de koppels maken en dan kunnen we in de middag gaan spelen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mijn personage is af :3


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Mijn personage is af :3


    Ze staat er bij


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    MAYBENOT schreef:



    Naam: Serena Grier

    Leeftijd : 19

    Seksualiteit:hetero

    Woonplaats: Well, Limburg, nederland

    Uiterlijk: fc Kristen Stewart
    Serena heeft schouderlang haar met slag dat de kleur heeft van melkchocolade. Ze heeft een licht getinte huid, de zon bruint haar huid niet maar laat haar huid eerder rood verkleuren. Ze heeft een smalle neus en donkere maar dunne wenkbrauwen. Ze lacht niet vaak, maar als ze lacht dan straalt haar hele gezicht en komen haar iet wat te grote voortanden in het zicht, wat echter niet storend is. Haar ogen zijn groenbruin, in het zonlicht lichtten haar ogen vaak groen op terwijl binnen haar ogen vaak te omschrijven zijn als bruinig, sommige mensen vinden haar ogen soms zelfs blauw. dit ligt er ook aan hoe ze haar ogen opmaakt. Qua make-up gebruikt ze meestal mascara en wat zwarte oogpotlood of oogschaduw of ze gebruikt aardetinten. Haar lippen stift ze of rood of met een naturel kleur. Het kan ook gebeuren dat ze met alleen mascara de deur uit gaat. Veel make-up heeft ze ook niet perse nodig. Haar kledingstijl is te omschrijven als stoer, met grove stoffen zoals leer en oversized shirts. Het liefst loopt ze op sneakers. Maar ook jurkjes, rokjes en hakken kan haar figuur hebben, echter zal ze dit alleen dragen met speciale gelegenheden. Nog even over haar figuur, Serena is 1.60 m en daarmee vrij klein haar gewicht ligt zo rond de 50 of iets eronder. Ze is dan ook nogal mager en veel rondingen heeft ze ook niet echt.



    Karakter:
    slecht:
    - agressief, geneigd om aan te vallen, een conflict zoekend of riskerend
    - prikkelbaar, snel aangebrand
    - sarcastisch, op een verbitterde manier spottend
    goed:
    - temperamentvol, als je levendig en enthousiast bent, gepassioneerd
    - zelfstandig, voor jezelf kunnen zorgen
    - zelfverzekerd, zeker van jezelf, vol zelfvertrouwen

    Serena's karakter is nogal overweldigend, ze is heel levendig en enthousiast over bepaalde dingen maar dit levendige kan ook ineens omslaan want ze is erg prikkelbaar, soms kan dit zich zelfs uiten in agressieve situaties. Voor een ruzie of handgemeen zal ze niet snel terugdeinzen, ook niet als haar tegenstander groter of sterker is dan haar. Ze is een pittige tante en is ontzettend zeker van zichzelf. Niemand kan haar vertellen wat ze moet doen want ze doet toch wat ze zelf wilt. Andermans mening zal haar ook niet heel veel doen tenzij je echt dierbaar voor haar bent. Vaak reageert ze sarcastisch op wat andere zeggen wat sommige mensen nogal vervelend kunnen vinden omdat het niet altijd duidelijk is of ze sarcastisch is of het meent. Echter, de waarheid zal ze niet verbloemen. Ook is Serena heel zelfstandig, ze kan makkelijk op zichzelf zijn en heeft niet altijd een grote groep mensen om zich heen nodig. Afhankelijk is ze dan ook niet echt. Als Serena ergens voor gaat dan gaat ze daar ook echt voor, ze is dan heel erg gepassioneerd en alles moet er dan voor wijken. Als ze iets wilt dan zal ze het krijgen ook, of ze zal er in ieder geval alles aan doen, mocht het dan uiteindelijk toch echt niet lukken dan is ze altijd nog wel tevreden met de moeite die ze ervoor gedaan heeft, maar helemaal tevreden zal ze niet zijn. Serena kan ontzettend slecht tegen haar verlies en wil altijd haar gelijk hebben. Op het eerste gezicht lijkt Serena erg kalm en serieus, dit is ze ook wel, maar als je wat meer tijd met haar doorbrengt dan kom je erachter dat ze dat het grootste gedeelte van de tijd niet is. Ze is juist heel erg enthousiast, onbehouwen en vrolijk. Toch is ze afwachtend als het gaat om mensen die ze niet kent, en mensen die haar niet kennen worden soms afgeschrokken door haar sarcastische en soms agressieve houding. Serena is dan ook niet vaak open over haar gevoelens.

    Geschiedenis: Serena heeft een Nederlandse moeder en een Duitse vader, ze heeft vroeger in Limburg gewoond dicht bij de Duitse grens en is rond haar tiende naar Duitsland verhuist. Rond haar 18e zijn ze weer naar Nederland verhuist omdat hun oma overleden was en haar huis geërfd hebben, ze woont in Well wat in de buurt van Venray en Venlo ligt. Serena is hierdoor tweetalig en spreekt zowel vloeiend Nederlands (met een licht Limburgs accentje) als Duits. Sowieso is Serena erg goed met talen, een taal heeft ze zichzelf zo aangeleerd en eigen gemaakt waardoor ook Engels en Spaans talen zijn die ze erg gemakkelijk spreekt.
    Naast een moeder en vader bestaat haar gezin uit nog vier familieleden met een vijfde op komst. Serena moet het huis verder nog delen met een oudere zus van 22 jaar, twee jongere broertjes van acht & negen jaar en een zusje van drie. Alsof dit nog niet druk genoeg was is er nog een vijfde zusje of broertje onderweg, haar moeder is nu vijf maanden zwanger van de zesde. Ze zijn binnenkort in totaal dus met acht. Je kan natuurlijk wel invullen hoe druk en chaotisch het er thuis aan toe gaat. Serena kan het over het algemeen wel goed vinden met haar familie maar ze heeft nooit een momentje rust of tijd voor zichzelf. Daarom is ze altijd al het grootste gedeelte van de tijd in de bibliotheek of in het park te vinden om zo even alleen te zijn. Thuis is het altijd een lawaai van jewelste, zo zitten haar broertjes altijd achter elkaar aan, zit haar zus te zeuren over de spullen die ze allemaal kwijt is door hun jongere zusje en op haar beurt zit haar zusje weer te jengelen of Serena niet met haar met de poppen kan spelen. Je begrijpt natuurlijk wel dat dit zorgt voor spanningen en ruzies binnen het gezin.
    Verder heeft Serena wel een goede jeugd gehad. Ze heeft een liefdevolle doch strenge met op zelfstandigheid gerichte opvoeding gehad. En die zelfstandigheid had ze wel nodig met al dat jonge grut wat alle aandacht altijd naar zich toe trok.

    Visie op zielsverwanten: Serena vindt dit de reinste onzin. Zij denkt dat zoiets niet bestaat, dat het thuis hoort in een sprookje maar niet in het dagelijkse leven. Waarom ze dan toch op de uitnodiging is in gegaan? Ze wilde eindelijk even weg van huis zijn, weg van alle stress, chaos en ruzies.

    Extra: Ze houdt van sporten, lezen en chocomelk. En heeft een hekel aan chaos, zwemmen (als in moeten zwemmen omdat je ergens niet kan staan, pootje baden vind ze wel leuk) en spruitjes.


    Aangepast!


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    MAYBENOT schreef:
    (...)

    Aangepast!


    Ze stat er bij


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Cogitatio – Keynes.

    Oh gosh... Ik moet Aethelwyne afmaken


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rosea > ComingToTheTree
    En Verityy > TheHangingTree


    “A queen will always turn pain into power.”