• Morn
    Elora, Kroonprinses van Lithil wordt op een dag voor dood achter gelaten in een donker onbekend bos. Waar vreemde wezens huishouden. Dit in opdracht van haar Stiefmoeder Lucinda, echter was het de bedoeling dat Hugo- de knecht, haar het hart van Elora zal brengen. Maar dit doet hij niet. Hij geeft Elora de kans om te vluchten en zo opzoek te gaan naar het boek van Morn. Alleen dit boek is instaat om Lucinda te vernietigen. Het bezit de duisterste krachten die er bestaan, en Lucinda is uit dit boek geboren. Twee lange jaren gaan voorbij. En Elora, heeft haar koninklijke gebruiken al ver achter zich gelaten. Nog altijd woont ze alleen in het donkere bos, afgezonderd van het volk. Het Volk die denkt dat ze dood is.
    Een aantal keer proberend het boek te vinden, helaas niet wetend waar te beginnen.
    Wanneer ze op een dag het leven red van een groep dwergen, begint ook haar reis.
    Zij helpt hen, en zij helpen haar.


    Dit hobbit verhaal volgt niet letterlijk de originele hobbit verhaal lijn. Omdat de rol van Elora een grote draai geeft met haar eigen doel.
    Let me know!! Hoofdstuk 1 wordt vanmiddag geschreven
    .

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 9:27 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    hoofdstuk 1

    Dit doe ik normaal nooit zo, maar via spotlight..ik mis de SMS functie (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ach daar is dit topic voor. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahaha hoor ik daar sneeuwwitje xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Hahaha hoor ik daar sneeuwwitje xD


    Hihi jaa soort van ja. IK kreeg inspiratie toen ik snow White and the hundsman aan het kijken was.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about