• Hoi!
    Ik ben opzoek naar iemand die een cover en/of titel voor mijn nieuwe story!

    Samenvatting:

    "De mensen, een hulpeloos, krachtloos volk.
    De Snowelves, aanbidders van de sneeuw en kou, dappere strijders, maar al jaren verdwenen van de wereld.
    De Sunelves, tegenpolen van de Snowelves, aanbidders van de zon en warmte, en de beste wapensmeden die onze wereld kennen.
    De dwergen, harde mijnwerkers, en het enige volk dat op hetzelfde niveau zit qua het smeden als de Sunelves.
    Als laatste, de duistere volkeren. Trollen, aardmannen en wie weet meer zijn er nog vele andere volkeren. Jij lijkt me duidelijk een mens."
    "En jij? Tot welk volk behoor jij?"
    "Ik?"

    Sinds Drason gevonden is door een gezin, is de enige liefde die hij heeft gekregen van zijn adoptiefamilie. Zijn hele leven lang is hij uitgescholden en gepest. Waarom? Door zijn spitse oren, felblauwe ogen, en sneeuwwitte haar.
    De dagen voor hij volwassen wordt, beginnen er vreemde dingen te gebeuren in zijn dorp. De koning en het verzet beginnen steeds hevigere dreigementen te uitten naar elkaar. Drason vlucht, maar hoe zal het verder gaan met zijn leven?
    (Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is)


    De Titel:
    Op dit moment is de titel 'Hunters in the snow' maar ik ben er niet echt tevreden mee, aangezien het er naar mijn mening niet bij past. Het liefst zou ik een Engelse titel willen, maar een keer een Nederlandse titel is ook wel eens niet verkeerd.

    Foto's:
    Het liefst een foto van een jongen met wit haar, voorbeeld:




    En iets van een mistig bos zoiets als dit:




    Sfeer:
    Het liefst donker, mysterieus. Ook verraderlijk, if you know what I mean :')

    De winnaar zal een plekje op de voorkant van mijn verhaal krijgen :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Biblio schreef:
    Tja hahaha xp




    Hij ziet er gaaf uit hoor! :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Tnx! Zoals je ziet is de kwaliteit van de foto matig maar daar kan ik verder niet veel aan doen :$ en in de rechter onderhoek zie je vaag een burgeroorlog haha.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 18:17 ]


    I just caught the wave in your eyes

    aquafresh schreef:





    Ik heb besloten deze Cover te nemen. Vandaag zal ik het verhaal zelf activeren.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."