• Aangezien het vorige topic vol heb ik even voor een nieuwe gezorgd.
    Link naar het vorige topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168256&page=last&message=66#5712699


    Het Herstel heeft het heft in handen genomen. Overal op de wereld is er hongersnood en de meeste dieren zijn niet meer terug te vinden. Mensen zijn zelfs zo wanhopig geworden dat velen zich bij hun leger aansluiten om toch nog geld te kunnen verdienen. Het Herstel beweert de hongersnood te kunnen oplossen en de dieren te kunnen terug brengen.
    Echter word er gefluistert dat er een ondergronds verzet is, genaamd Omega Point, klaar voor de strijd tegen Het Herstel. Dit geeft de bewoners nieuwe hoop, en dat zorgt er uiteraard voor dat Het Herstel Omega Point zo snel mogelijk uit de weg wilt ruimen.

    Maar wat gebeurd er met de bewoners? Sluiten ze zich aan bij Omega Point of Het Herstel? Of gaan ze simpelweg dood doorheen de strijd? Bloeit er misschien zelfs liefde tussen de strijders van Omega Point en Het Herstel?


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep (Het Herstel, gewoon burgers of Het Verzet):
    Sector (enkel voor mensen uit Het Herstel)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra (eventueel gave):

    De bewoners van Omega Point hebben meestal een gave, 'Energie'. Maar ook burgers of mensen die voor Het Herstel vechten kunnen een gave hebben. Dat zet je dan bij extra.
    Je personage kan ook altijd veranderen van groep, bijvoorbeeld: eerst vecht hij voort Het Herstel, en daarna sluit hij zich toch aan bij het verzet. Dat mag je er bij zetten, maar je kan ook even goed de groep waarbij hij/zij aanvankelijk zit opschrijven.

    Rollen:


    Het Herstel:

    Jongens: ! Drie plaatsen over !

    • Cale Wyatt Robertson ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 11
    • Nathan SimoMcCartney ''Nate’’ ’ ~ Vechter ~ CaptianHook ~ Pagina 5
    •
    •
    Meisjes: ! Een plaats over !

    • Emily Sara Jones ~ Termokinese ~ TheHangingTree
    • Madeline Emma Jones ~ Genezende krachten ~ WhereITold
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    ~ Elektriciteit beheersen ~CaptianHook ~ 13
    • Cheryl Penelope McCartney ~ Gedaanteverwisseling ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 15
    •

    Omega Point:

    Jongens: ! STOP OP DE JONGENS VAN HV

    • Gereserveerd - Door muren heen lopen - xNotlovejustme
    • Elleon Jones- Microgolven manipuleren - Malevolent ~ Pagina 3
    • Archibald "Archie" Cleaver ~ Manipuleren van geest (Telepathy) ~ NecklessOfHope ~ Pagina 9
    • Drake Clinton Bratva ~ Manipulatie metalen, magnetisme ~ Burnley ~ Pagina 6
    •Henry John McCain ~ Telekinese ~
    Mrs_Hemmings ~ Pagina 14

    Meisjes: ! STOP OP MEISJES VAN HV !

    • Maxime "Max'' Alycante ~ Teleporteren ~ Sempre ~ Pagina 2
    • Riley May Lewis
    ‘’Lewis’’
    ~ Gevoelens lezen ~ CaptianHook ~ Pagina 4
    • Katherine Elise Jones.~ Psychometrie ~TheHangingTree ~ Pagina 3
    • Phoebe Ariana Ross ~ Aarde ~ Calendis ~ Pagina 6
    • Silena Amy Collins ~ Vuur ~ MetUpAtMidnight

    Burgers:

    Jongens: ! STOP OP DE MANNELIJKE BURGERS !

    • Dean Nicolas Suáreza ~ Bilocatie ~ Lost_Voice ~ Pagina 6
    • Bryce Owens ~ Sempre ~ Pagina 7
    • Pietro Alexander Maximoff~ Supersnelheid ~ Burnley ~ Pagina 6
    • Shawn Jason Chamberlain ~ onzichtbaarheid ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 16
    • Lucas Paul Garcia ~ Superheroes ~ Pagina 18

    Meisjes: ! Eén plaats over !

    • Alana Linore Therese Fox ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 9
    • Eleanor "Elly" Jane Fox ~ WhereITold
    • Isabelle Aurora Garcia
    ‘’Belle’’
    ~ Superheroes ~Pagina 16
    • Skylar 'Sky' Brooklynn Moore ~ Dodelijke aanraking ~ Mashtonx ~ Pagina 18
    •

    Indelingen:


    Leider herstel:
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’ ~Minewt
    Onderbevelhebber herstel:
    • Emily Sara Jones ~ TheHangingTree
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Nathan Simon McCartney
    ‘’Nate’’ ~ Minewt
    Soldaten herstel:
    • Cale Wyatt Robertson ~ Constellation
    •
    •
    ...
    Hulp (genezers):
    • Madeline Emma Jones ~ WhereITold

    Leiders Omega Point:
    • Drake Clinton Bratva ~ Burnley en Phoebe Ariana Ross ~ Calendis
    Onderbevelhebber Omega Point:
    • Timothy "Tommy" Cleaver ~ NecklessOfHope
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Maxime "Max'' Alycante ~ Sempre
    Hulp (genezers) Omega Point:
    •
    ...
    Kledingontwerper(s) Omega Point:
    • Katherine Elise Jones ~TheHangingTree
    •
    ...


    Kamerindeling:

    Omega Point:

    Meisjeskamer 1:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 2:
    • Katherina
    • Silena
    Meisjeskamer 3:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 4:
    • Maxime
    • Riley

    Jongenskamer 1:
    •
    •
    •
    Jongenskamer 2:
    • Henry
    • Archibald
    Jongenskamer 3:
    •
    •
    Jongenskamer 4:
    •
    •
    •
    Kamer (leiders):
    • Drake
    • Phoebe
    - Je moet niet altijd in een kamer zitten met iemand van Q. Het kan ook een ander persoon zijn dat door iedereen bestuurt word. -


    Het Herstel
    - Enkel voor de leider en onderbevelhebber, soldaten slapen in hun huis als alle andere burgers

    • Emily en Madeline zitten samen op een kamer (als onderbevelhebber neemt Emily Madeline in haar kamer)
    • Kaijill en Cheryl zitten samen op een kamer (als leider neemt Kaijill Cheryl in haar kamer)

    Trainingsindeling:


    Omega Point:
    Groep 1:
    • Silena
    • Archibald
    • Katherine
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •
    ...
    Het Herstel:
    Groep 1:
    •
    •
    •
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Leider herstel (apart):
    Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    Onderbevelhebber herstel (apart):
    Emily Sara Jones

    Niet alle groepen staan erbij, want er zijn natuurlijk nog veel meer soldaten in Het Herstel en Omega Point, maar dit zijn enkel de groepen die er voor ons toe doen, dit geld ook voor de kamers

    Nogmaals: je hoeft niet perse met een persoon in de kamer of groep zitten die door iemand van Q word bestuurt. Het kan ook een personage zijn dat in het verhaal zit.


    Huisindeling soldaten Herstel of burgers:

    Zet ergens op het rollentopic of praattopic neer of je met een bepaalde persoon in een huis woont (bv: broer of zus, misschien zelfs gewoon vrienden)
    • Skylar, Alana en Elly zitten samen in een huis
    • Cale zit alleen in een huis


    OPGELET

    Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.

    Mensen die personages in Het Herstel hebben: gelieve er een sector bij te vermelden

    Regels:
    - Geen perfecte personages
    - Geen overdreven gave
    - Niet iedereen kan in dezelfde groep
    - Ruzies op het praattopic of via mail
    - Relaties (vrienden, familie etc.) worden besproken op het praattopic of via mail
    - Enkel ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs
    - Denk eerst na voor je meedoet i.p.v. na twee dagen te stoppen
    - Minstens 200 woorden, dit zou haalbaar moeten zijn
    - Wanneer je toch niet meer kunt meedoen meld je dit en zorg je ervoor dat je personage bijvoorbeeld sterft



    Deze verhaallijn komt van de touching Juliette trilogie - Tahereh Mafi

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 13:25 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    ComingToTheTree schreef:
    Kan ik nog joinen?(:


    Sure, (liefst iemand van het herstel :3)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Sure, (liefst iemand van het herstel :3)

    Is goed, dan wil ik wel een jongen van het Herstel dat dan later bij Omega Point komt? (hij krijgt een relatie met Silena vandaarr)


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Is goed, dan wil ik wel een jongen van het Herstel dat dan later bij Omega Point komt? (hij krijgt een relatie met Silena vandaarr)


    Het Verzet is wel wat vol eigenlijk en het is vrij vervelend dat iedereen bij Omega Point zit, maar goed, als jij het wilt.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Clint Leigh Addison



    Naam
    Clint Leigh Addison. Clint kwam uit een rijke familie, maar daar is nu niets meer van over. Toch kan je wel horen aan zijn naam dat hij behoorde aan hoge ranken. Dit was dan ook een beetje het begin van zijn arrogantie.
    Leeftijd
    Clint is 22 jaar oud, geboren op een ijzige winterdag, 13 januari. Clint ziet er ook wel redelijk oud uit, mede dankzij zijn stoppelbaardje.
    Groep
    Clint zit bij het Herstel, waar hij dankzij zijn familie altijd voor gevochten heeft. Maar dankzij het feit dat hij verliefd gaat worden op Silena van het Verzet, wordt hij waarschijnlijk een spion bij het Herstel.
    Sector
    ?
    Karakter
    Clint kan je best wel een redelijk arrogante man noemen, mede dankzij zichzelf maar ook door zijn familie. Hij is erg vol van zichzelf en vindt dat hij toch wel de beste is. Hij zegt het alleen niet, waardoor mensen soms een andere indruk krijgen van de jongeman. Toch zal men na een tijdje door krijgen dat de jongen denkt dat alleen hij alles goed kan doen. Vaak haken mensen dan ook snel af en heeft Clint dan ook weinig mensen die écht zijn vrienden zijn. Het is niet dat Clint zich anders zal voordoen dan hij is; dat is niets voor hem. Hij is eerlijk en altijd zichzelf, maar zo een geweldige eigenschap is het nou ook weer niet. Hij vindt zichzelf namelijk best wel geweldig, dus waarom zou hij zich dan als iemand anders voor doen?
    Belangrijk zijn vrienden en familie niet heel erg voor Clint. Waarschijnlijk omdat hij nooit veel liefde heeft gehad in zijn leven, kan hij het dus ook niet geven. Zijn familie vond hem altijd geweldig, en moedigde hem aan om beter te worden, maar liefde had hier eigenlijk niet veel mee te maken. Als kind heeft Clint geen kus voor het slapen gaan gekregen, eerder een speech over hoe morgen nog beter moest zijn dan vandaag.
    Een andere eigenschap van Clint is zijn talent om elke regel die bestaat te breken. Hij doet het niet eens express; alle regels lijken gewoon gemaakt om hem tegen te werken, en moeten dus gebroken worden. Zijn familie vond het juist leuk. 'Ons kind doet wat hij wilt en is zichzelf. Dit is goed, niet slecht,' zouden ze zeggen tegen de mensen die over hem kwamen zeuren. Nog steeds doet Clint aan regel-breken; het is bijna een sport voor hem.
    Clint is ook een erg koppig en eigenwijs persoon. Hij zegt dit, Clint doet het tegengestelde. Hij weet zeker dat wat hij doet goed is, en zal niet doen wat andere zeggen dat wat hij moet doen. Het probleem is dat hij meestal eigenlijk wel gelijk heeft. Dit zorgt eigenlijk meestal dat zijn arrogantie weer wat groter wordt.
    Uiterlijk
    [fc: Ian Harding] Clint is op zich wel een knappe jongen. Hij heeft mooie ogen die er maar niet uit kunnen komen of ze blauw of groen willen zijn. Zijn haar is donker bruin, bijna zwart gekleurd. Soms is het stijl, soms is het gekruld, dat ligt meestal aan het weer. Op zijn kin staan stoppeltjes, niet omdat hij ze sexy vindt staan of omdat hij een baard wilt, maar meer omdat hij geen tijd heeft om zichzelf te scheren.
    Clint is redelijk lang en zwaar, maar kan ook snel rennen. Niet dat hij dat hoeft te doen, met dank aan zijn gave.
    Extra
    Clint heeft de gave zichzelf te teleporteren. Hij kan dus van de ene plaats naar de andere plaats komen. Zelf noemt hij het 'springen', dus hij springt even ergens heen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 16:41 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Constellation schreef:
    (...)

    Het Verzet is wel wat vol eigenlijk en het is vrij vervelend dat iedereen bij Omega Point zit, maar goed, als jij het wilt.

    Oh, sorry, maar dat had ik dus afgesproken met Leonie... misschien dat hij een undercover gast is die bij het Herstel bespioneert? Dan zit hij technisch gezien wel bij het Herstel


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sorry, haal mijn rollen maar weg. Ik heb gewoon echt de hoeveelheid tijd die ik dacht te hebben onderschat. :/


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Sorry, haal mijn rollen maar weg. Ik heb gewoon echt de hoeveelheid tijd die ik dacht te hebben onderschat. :/


    Oh meen je dat?


    Geloof niet alles wat je denkt

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Oh, sorry, maar dat had ik dus afgesproken met Leonie... misschien dat hij een undercover gast is die bij het Herstel bespioneert? Dan zit hij technisch gezien wel bij het Herstel


    Ik vind het gewoon wat vervelend dat iedereen dan in de 'goede' groep zit, maar goed, maak je karakter maar aan. :3


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik denk dat Clint wel af is, maar ik moet de Touching Juliette trilogy nog lezen, dus ik weet niet wat je met Sectie bedoeld... :X


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    Ik denk dat Clint wel af is, maar ik moet de Touching Juliette trilogy nog lezen, dus ik weet niet wat je met Sectie bedoeld... :X


    Sectoren zijn de onderdelen van het land, zo vernoemd door Het Herstel. Elke sector heeft een gebouw waarin zich soldaten etc. bevinden.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Komt Clint ook even naar de schiettraining?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Komt Clint ook even naar de schiettraining?

    He is on his way (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    He is on his way (:


    Goodd


    Geloof niet alles wat je denkt

    Omg, waarom zie ik dit nu pas? Mag ik nog meedoen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Catesbeianus schreef:
    Omg, waarom zie ik dit nu pas? Mag ik nog meedoen?


    Ben je misschien bereid om iemand van Het Herstel te nemen?

    Omega Point is namelijk wat vol en niemand wilt nog in HH


    Geloof niet alles wat je denkt