• Shamukh, Thane un Athane (un 'azagh-varudhgholt)

    Bamboe - Mortrydd, Athanu Ghunum Bulnd.
    King_Thorin - Thorin Oakenshield, Thanu Ghunum Bulnd


    Kauwgomjunky - Penélope Took, Bushgu Busegn
    BardTheBowman - Ithilgaladhel Gloranor, Khulmu Ugaradzurmthahor
    Feanor - Khulmu ....?
    Amatus
    Kiliphilia
    Edoras
    Aire
    Artanis - Faelain, Khulmu Gondolin
    NoStranger
    Vibes
    CrissSquared
    Nenya
    mysterieus
    OakenshieId
    Aelith
    Kiriel
    ElfPrincess
    Cissy - Faeneth, Burmu Gondor
    Rhaenyra
    Thangurel

    Andere Middle Earth-Chattopics:

    Agenda:
    Âfdohyar - Erebor Style
    4 - J.R.R. Tolkien Jarig
    Âfnarag
    5 - King Thorin Jarig
    Âfgalab
    1 - King Aragorn Jarig
    Âfnudkhazâd
    Âfanak
    Âfmuhudtuzakh
    Âfvalasirkha
    2 - Ithilgaladhel jarig
    Âfghuregablug
    1 - Faelain Jarig
    22 - Thane Thorin Jarig

    Âfghelekvast
    22 - Bilbo Baggins Jarig
    25 - Athane Mordrydd Jarig

    Âfkidhuzabad
    25 - National Legolasday
    31 - Penélope Jarig

    Âfizhu
    25 - Durin's Day
    26 - Faeneth Jarig

    Âfhumryanj

    Nieuwsflits



    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 19:13 ]


    You can't touch music but music touch you

    Bamboe schreef:
    Jupp. Ik wil mijn Duits docent van vorig jaar terug ):


    Snap ik!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    oké, ik klaag nooit meer over de leerkrachten die ik heb!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    En toen was de Bingo afgelopen...
    whoehoe had prijs heb zo 3 pack bubblishes kauwgom gewonnen XD

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 16:33 ]


    You can't touch music but music touch you

    Maar serieus. Alle leuke docenten van mij zijn weg.
    Mijn duits docent die snoep uitdeelt, mijn ene wiskunde docent die snoep uitdeelt aan zijn beste leerlingen (ik!), mijn andere wiskunde docent die heel grappig was, mijn gymdocent met geweldige humor en een hekel aan uitleg, mijn lieve Nederlands docente die me altijd hielp en die onwijs aardig was, mijn godsdienst docente die als je een kat op je toets tekende, je een extra punt gaf, etc. etc.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    "Wat een tyfuslokaal is dit", "Van mijn part kan je je tot stront bekeren" - Mijn Godsdienst docente.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    En toen was de Bongo afgelopen...
    whoehoe had prijs heb zo 3 pack bubblishes kauwgom gewonnen XD


    Yeah! Go Peen!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bamboe schreef:
    (...)

    Yeah! Go Peen!

    hahaha whoop whoop XD


    You can't touch music but music touch you

    Bamboe schreef:
    Maar serieus. Alle leuke docenten van mij zijn weg.
    Mijn duits docent die snoep uitdeelt, mijn ene wiskunde docent die snoep uitdeelt aan zijn beste leerlingen (ik!), mijn andere wiskunde docent die heel grappig was, mijn gymdocent met geweldige humor en een hekel aan uitleg, mijn lieve Nederlands docente die me altijd hielp en die onwijs aardig was, mijn godsdienst docente die als je een kat op je toets tekende, je een extra punt gaf, etc. etc.

    dei godsdienstleerkracht zou ik graag willen! net zoals de andere! bij mij zijn alle leerkrachten normaal, behalve mijn klastitularis die ook mijn latijn leerkracht is
    zij gaf eens snoepjes aan het groepje dat de zin het eerste vertaalt kreeg en dat waren wij! en we kregen twee snoepjes!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Goed waar hadden jullie het over toen ik weg ging nog wat gemist? XD


    You can't touch music but music touch you

    Bamboe schreef:
    Maar serieus. Alle leuke docenten van mij zijn weg.
    Mijn duits docent die snoep uitdeelt, mijn ene wiskunde docent die snoep uitdeelt aan zijn beste leerlingen (ik!), mijn andere wiskunde docent die heel grappig was, mijn gymdocent met geweldige humor en een hekel aan uitleg, mijn lieve Nederlands docente die me altijd hielp en die onwijs aardig was, mijn godsdienst docente die als je een kat op je toets tekende, je een extra punt gaf, etc. etc.


    Omg mijn enige leuke docent is van wiskunde (en ik haat wiskunde) omdat die man zo geestig en geniaal is. Op een excursie in amsterdam deden ze een of ander spel dat heette amsterdamse fietser. En dan moest je naar de overkant komen zonder dat die man je aanreed. Maar ik moest mijn tas nog ophalen en ik had geen idee dat ze een spel deden, en iedereen staat daar zo van: wanneer zullen we gaan? En ik ren ff tussen hen door om m'n tas te halen, en die man rent op me af en rent me omver whahahah daar lig ik dan op de grond xd

    En hij is echt chill gwn. Maar voor de rest? Geen leuke docenten


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Bamboe schreef:
    "Wat een tyfuslokaal is dit", "Van mijn part kan je je tot stront bekeren" - Mijn Godsdienst docente.

    mijn godsdienst docent draag een t-shirt met jesus in een goal met daarbij "jesus saves!"


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Of vorig jaar mn Ak docent! Die ging elke les van alles over zijn eigen leven vertellen. En grapjes maken over zn vrouw xd
    Maar nu heb ik ook een leuke :3
    Hij is echt heel grappig en hij mag mij c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    BardTheBowman schreef:
    (...)
    mijn godsdienst docent draag een t-shirt met jesus in een goal met daarbij "jesus saves!"

    HAHAHAHA.
    Die van mij heeft naaktplaatjes in haar lokaal van Eva en Adam, HAHAHA.
    En overal waar je kijkt, zie je kattenplaatjes/foto's daar.

    EN MIJN GODSDIENSTDOCENT VAN NU IS EEN DOMINEE, HAHAHAHA.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Cissy schreef:
    (...)

    Omg mijn enige leuke docent is van wiskunde (en ik haat wiskunde) omdat die man zo geestig en geniaal is. Op een excursie in amsterdam deden ze een of ander spel dat heette amsterdamse fietser. En dan moest je naar de overkant komen zonder dat die man je aanreed. Maar ik moest mijn tas nog ophalen en ik had geen idee dat ze een spel deden, en iedereen staat daar zo van: wanneer zullen we gaan? En ik ren ff tussen hen door om m'n tas te halen, en die man rent op me af en rent me omver whahahah daar lig ik dan op de grond xd

    En hij is echt chill gwn. Maar voor de rest? Geen leuke docenten


    Hahahaha. Ik woon in Amsterdam trouwens :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    En mijn Docent Engels van vorig jaar is een LotR en The Hobbit fan :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]