• Ik was op zoek naar een bepaald topic in het forum, maar ik wist niet meer wat de titel van het topic was. Wel wist ik de topicstarter en dus zou ik daarop zoeken, maar dit blijkt helemaal niet te kunnen.

    Op dit moment is er wel de optie om op topic starter te zoeken, maar die mogelijkheid werkt niet. Dit staat er ook boven: 'Het is tijdelijk alleen mogelijk om in de topic titels te zoeken.'
    Nu zit ik al vrij lang op Q en heb ik die zin er ook al heel erg lang zien staan; volgens mij is dat 'tijdelijk' permanent.

    Mijn suggestie is dan ook om deze optie 'af te maken', dus dat het wél mogelijk wordt om ook op topic starter te zoeken.

    Ik hoop dat ik duidelijk heb weten te maken wat ik bedoel, het lukt me even niet om dingen juist te verwoorden :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Op zich kan je dan ook die persoon zelf opzoeken via user zoeken en dan bij diegene's forum history kijken. En dan natuurlijk specifiek bij de aangemaakte topics.
    Voor mij is het dus niet echt nodig.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Als je een topic wilt zoeken en je weet dat een bepaald persoon het heeft aangemaakt, kun je ook naar de forumgeschiedenis van die persoon kijken. (:
    Zoeken op topicstarter lijkt me dus niet heel dringend nodig, want er is een gemakkelijk alternatief. Aan de andere kant zou het natuurlijk ook prettig zijn als die zoekfunctie gewoon werkte (of anders gewoon werd weggehaald, want het is een beetje raar iets daar te laten staan als het het toch niet doet), dus op zich ben ik het wel met je eens.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Als je een topic wilt zoeken en je weet dat een bepaald persoon het heeft aangemaakt, kun je ook naar de forumgeschiedenis van die persoon kijken. (:
    Zoeken op topicstarter lijkt me dus niet heel dringend nodig, want er is een gemakkelijk alternatief. Aan de andere kant zou het natuurlijk ook prettig zijn als die zoekfunctie gewoon werkte (of anders gewoon werd weggehaald, want het is een beetje raar iets daar te laten staan als het het toch niet doet), dus op zich ben ik het wel met je eens.


    wat was dit ookalweer

    Square schreef:
    Als je een topic wilt zoeken en je weet dat een bepaald persoon het heeft aangemaakt, kun je ook naar de forumgeschiedenis van die persoon kijken. (:
    Zoeken op topicstarter lijkt me dus niet heel dringend nodig, want er is een gemakkelijk alternatief. Aan de andere kant zou het natuurlijk ook prettig zijn als die zoekfunctie gewoon werkte (of anders gewoon werd weggehaald, want het is een beetje raar iets daar te laten staan als het het toch niet doet), dus op zich ben ik het wel met je eens.


    Daar had ik even niet over nagedacht, dat eerste ;). Maar als het niet wordt doorgevoerd, dan ben ik er inderdaad voor dat die functie gewoon weggehaald wordt :').


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zoals al geopperd: makkelijk te achterhalen bij iemand zijn forumgeschiedenis.
    Maar ik zal binnenkort de vraag doorgeven aan Rutger, of hij dat nog gaat fixen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Zoals al geopperd: makkelijk te achterhalen bij iemand zijn forumgeschiedenis.
    Maar ik zal binnenkort de vraag doorgeven aan Rutger, of hij dat nog gaat fixen. =)


    Thankyou :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Stuitte hier laatst ook op, dus zou het erg fijn vinden!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Stuitte hier laatst ook op, dus zou het erg fijn vinden!


    26 - 02 - '16

    Atttif schreef:
    Oneens, denk ik.
    Er zotten rare mensjes op, dus je kan niet altijd weten of iemand is wie hij zegt dat hij is. Soms komen daar dan ook wel nare dingen van...
    Maar wat is vriendschap überhaupt? Moet je elkaar daar door en door voor kennen? Moet je weten hoe iemand er echt uitziet?
    Als het fijn us met eenpersoon, het praten etc., en jij vertrouwt hem of haar, dan kan dat net zo goed vruendschap zijn.


    Ik begrijp je niet.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Ik begrijp je niet.

    Het zou me niks verbazen als het zo'n bot is


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Catan schreef:
    (...)

    Ik begrijp je niet.


    Het is inderdaad of een bot (of iets dergelijks) of (en dit denk ik) deze persoon reageerde in het verkeerde topic. Er is ja eens een stelling geweest over internetvrienden (toch?), ik denk dat hij/zij daar op wilde reageren

    Ik ben bezig met vanalles en nu wou ik dit eens uittesten (voor hoe ik het uit moet leggen aan Rutger) en ik kom erachter dat dit wél werkt.

    Hetgeen wat jij waarschijnlijk verkeerd hebt gedaan, is geen zoekterm ingevuld. De search engine werkt met de vereiste van 2 karakters.
    Ik heb mezelf ingevuld en dan op zoeken geklikt. Dan krijg ik geen hits omdat ik de vereiste van 2 karakters niet heb ingevuld. Vul ik nu 'mod' in en mijn naam bij topicstarter, dan kom ik uit op 91 hits (jullie zien waarschijnlijk minder omdat ik veel spam op ons modforum).

    Dus de search engine (de forumspecifieke) werkt dus wel naar behoren, je hebt alleen minstens 2 karakters nodig voor de zoekterm.
    En als je dus echt niets meer weet van de topictitel, kan je de persoon zijn topic historie bekijken.

    Veel succes ermee! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je hebt helemaal gelijk! Dankjewel! (: Dan kan bij dezen dit topic wel gesloten worden, volgens mij...

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 8:40 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."