• Hallo lieve mensen,

    Wat ik eventjes kwijt wil is dat mijn boek is uitgegeven! Yay!!
    Als praktische opdracht bij mijn profielwerkstuk heb ik samen met degene met wie ik het werkstuk deed een verhaal geschreven, met als doel dat het ook werkelijk uitgegeven werd. Nu moet ik toegeven dan ik het verhaal echt slecht vind en fantasy nou niet echt mijn genre is, maar hij is uitgegeven! Nu kan ik weer iets van mijn 'Before I Die'-lijstje afstrepen :D

    Klik hier voor het boek!



    Hebben jullie trouwens ook al een boek uitgegeven?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 11:54 ]

    OakenshieId schreef:
    Leuk hoor! Ik heb ook al eens een boek uitgegeven met vriendinnen bij een POD uitgeverij als deze en ben eigenlijk van plan om al mijn Quizletverhalen daar tot boeken te laten om zetten. ^^

    Komend jaar zal ik ook mijn eigen boek bij een reguliere uitgeverij gepubliceerd worden.^^


    Wat is een POD uitgeverij?

    Wat leuk dat je een boek hebt uit gegeven. Wel jammer dat je er zelf niet helemaal tevreden over bent.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Wat is een POD uitgeverij?

    Wat leuk dat je een boek hebt uit gegeven. Wel jammer dat je er zelf niet helemaal tevreden over bent.


    POD staat voor 'Printing on Demand'. Dat betekent dat een boek dus pas wordt gedrukt als iemand hem besteld heeft, waardoor boeken van zulke uitgeverijen vaak duurder zijn dan gewone boeken. Het is eigenlijk geen echte uitgeverij in die zin dat er iemand professioneel naar je boek kijkt, maar je kunt je boek wel laten drukken.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk, gefeliciteerd! Alleen jammer dat je er niet helemaal achter staat.


    16 - 09 - '17

    Iothlorien schreef:
    (...)
    Ik krijg verdien pas vanaf de 501e oplage of zoiets.. En dan moet ik het nog delen met mijn mede-schrijfster ook.. :/


    Wow, oké, dat is echt heel lastig. Dan kun je wel fluiten naar verdiensten... Meer dan 50 exemplaren verkopen is al lastig (tenminste, ik vond dat vrij lastig... En meer verkopen er ook niet, maar ik weet niet hoe dat bij jullie zit)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Wow, oké, dat is echt heel lastig. Dan kun je wel fluiten naar verdiensten... Meer dan 50 exemplaren verkopen is al lastig (tenminste, ik vond dat vrij lastig... En meer verkopen er ook niet, maar ik weet niet hoe dat bij jullie zit)
    ik begrijp ook heel veel niet hoor..

    OakenshieId schreef:
    (...)

    POD staat voor 'Printing on Demand'. Dat betekent dat een boek dus pas wordt gedrukt als iemand hem besteld heeft, waardoor boeken van zulke uitgeverijen vaak duurder zijn dan gewone boeken. Het is eigenlijk geen echte uitgeverij in die zin dat er iemand professioneel naar je boek kijkt, maar je kunt je boek wel laten drukken.^^


    Wel handig als je heel goed bent in Nederlands of al iemand of meerdere mensen hebt die het voor je nakijken.


    Physics is awesome