• Okay het zit dus zo: voor maandag moet ik mijn verslag in hebben geleverd van een practicum, dat gaat over biodiesel. Nu is één van de vragen waarvan ik het antwoord in mijn verslag moet verwerken, waar ik 'mijn bedrijf' het beste neer kan zetten. Mijn bedrijf produceert biodiesel uit zonnebloemolie. De vraag is dus of ik het neer moet zetten op de plek waar de zonnebloemen gekweekt worden (ergens in het buitenland), of ik hem moet neerzetten op de plek waar zonnebloemolie gemaakt wordt of dat ik hem in Nederland moet zetten. Als ik mijn bedrijf neerzet op de plek waar zonnebloemolie gemaakt wordt, moet de biodiesel getransporteerd worden naar Nederland en als ik hem neerzet in Nederland, moet de zonnebloemolie getransporteerd worden naar Nederland.
    Allemaal hartstikke leuk, maar ik moet dus met kwantitatieve gegevens komen: oftewel, nummers. En ik heb geen flauw benul waar ik zulke nummers vandaan moet halen... Is er heel misschien iemand die tijd over heeft en zin om mij te helpen? :$


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain