• Hallo allemaal!

    Laleah en ik zijn op zoek naar schrijvers en lezers die van het genre fanfictie houden! Het maakt niet uit van welk fandom.
    Ze zijn bestemd voor de Facebook pagina Fantastic World of Fanfiction.

    We willen dit tot een platform maken waar fanficties worden gedeeld en hopen zo ook meer leden voor Quizlet te werven.
    Hopelijk willen jullie je fanficties ook aan een breder publiek aanbieden en jullie verhalen met Facebook delen!

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 22:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heb op 'lid worden' geklikt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, super, ik heb me direct aangemeld lid te worden. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Gonplei schreef:
    Heb op 'lid worden' geklikt.


    16 - 09 - '17

    Leuk idee. Helaas doe ik niet aan fb.

    Facebook. Daar ben ik ook al weer tien jaar niet geweest :'D

    IEDEREEN. BESCHERM JE VAN JULIA'S MEGA OUDE FOTO WAARBIJ ZE NET DOOR DE REGEN GERENT HEEFT EN ER ACHTER KWAM DAT DE WEERSPIEGELING VAN EEN PLASTIC RAAM IN DE REGEN ZO'N "LEUK" EFFECT GAF D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    -> Titel aangepast en topic verplaatst


    I am an idiot, I move.

    Dankjewel!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heb op lid worden geklikt ^^


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Wat een leuk idee, ik ga binnenkort eens kijken.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik heb ook op Lid worden geklikt! Ik ga meteen even kijken of ik wat kan delen op die pagina ;)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik heb op 'lid worden' geklikt, want misschien ga ik nog wel een keer een fanfictie schrijven (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook op lid worden geklikt (:


    Credendo Vides

    Super bedankt voor de vele aanmeldingen! Zeg het voort! ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Vijftig leden! *O*
    Nu nog verhalen. ;3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb op lid gedrukt ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis