• Crime Scene Investication | Rollentopic      (Origineel idee van SiriuslyBlack)


    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.


    Rollen:      Stop op meiden!
    Teamleider
    -

    CSI Rang 3
    Christine "Chris" Huntington | 22 jr. | AmericanPsycho
    Cameron Yorkwill | 27 jr. | Sorridere

    CSI Rang 2
    -Gereserveerd voor Saffierblauw
    -

    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan | 33 jr. | TonyTurtlePerry

    Assistent patholoog-anatoom
    Juliet Ashley McLean-Henderson | 27 jr. | Little_Liars

    Labratten
    Clarke Aya Stark | 29 jr. | Reincarnate
    -
    -

    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    John Dvycke | 55 jr. | Debbaut


    Invullijst:

    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters! Ik weet dat iedereen gewend is om jonge personages te spelen, probeer om te schakelen)
    Geslacht:
    Innerlijk: (Probeer uitgebreid te vertellen hoe jouw personage is en hoe hij/zij zich gedraagt, denk ook aan bijv. hobby’s, geaardheid, automatismes, trekjes, irritante gewoontes, dingen waar ze niet tegen kunnen, noem maar op.)
    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets) leef je uit!




    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 1 rol p.p. (kan eventueel veranderen als er een tekort is aan mensen.)
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
    - 16+ mag, maar hou er wel rekening mee dat er ook jongere mensen bij zijn.
    - Beheers andere mensen hun rollen niet. Je hebt je eigen rol en houdt je met je eigen rol bezig.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 13:26 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Even met, want ik twijfel tussen een CSI en een la brat.


    Physics is awesome

    Is het goed als ik mijn rol pas dit weekend doe?


    Queer zijn is gewoon alles

    Saffierblauw schreef:
    Hé zou ik een vrouwelijke personage in CSI rang 2 kunnen reserveren?


    Ik zal je erbij zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Debbaut schreef:
    Is het goed als ik mijn rol pas dit weekend doe?


    Tuurlijk! Neem je tijd. Ik heb het zelf ook erg druk hoor, dus ik vind het niet erg


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Beckmann schreef:
    Even met, want ik twijfel tussen een CSI en een la brat.


    Laat het me maar weten als je weet welke je wilt


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Aranyhid schreef:
    Ik wil wel mee doen, maar ik weet niet hoe vaak ik zal kunnen posten per week. Sowieso één keer. Mag ik de assistente van de patholoog-anatoom?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Bain -> TonyTurtlePerry]


    Bowties were never Cooler

    Aranyhid schreef:
    (...)


    Ik heb het erbij gezet (: Ik heb het zelf ook af en toe druk en 1 keer per week vind ik eigenlijk al meer dan genoeg. Als je maar laat weten als je een keertje niet kan posten ofzo


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Juliet Ashley McLean-Henderson
    ''The truth can't be long hidden.''








    Functie: Ze is de assistente van de patholoog-anatoom.

    Leeftijd: Zevenentwintig, ze verjaart op 27 september.

    Geslacht: Vrouwelijk.

    Uiterlijk: [FC: Torrey DeVitto] Wat het eerste aan haar opvalt zijn toch wel de onschuldige ogen. Meestal hebben deze een neutrale blik, maar ze kunnen ook kil en hard denkend kijken. Goed voor Juliet zie je er niet in hoe zij zich voelt.
    Haar lokken dragen lichte krul met zich mee en zo nu en dan stijlt ze deze. Ze komen tot haar zij en eigenlijk heeft ze ze tijdens het werk altijd vast. Tijdens het sporten van haar op zondag heeft ze de lokken ook vast.
    Juliet haar huid is lichtelijk gekleurd wat haar kwart Italiaase afkomst verraad. Meestal komt op dit een klein laagje foundation. Haar lippen hebben een zacht roze/rode kleur en hier komt enkel balsem op. Ze is zo'n 1 meter 72 lang en draagt eigenlijk bijna nooit hakken. Enkel op feestjes, waar ze bijna niet komt.
    Juliet heeft geen tatoeages of piercingen.

    Innerijk: Ongeduldig: Het zou misschien niet de allerbeste eigenschap zijn voor een patholoog-anatoom, maar ze is echt wel vreselijk ongeduldig. Dit is voornamelijk omdat ze haar concentratie op niet heel veel dingen kan houden vanwege een stoornis met dat. Bij vrienden en of familie heeft ze wel geduld, maar normaal niet bepaald. Ze vindt het al wonderbaarlijk dat ze het uithoudt met haar werk.
    Laag concentratie gehalte: Zoals boven vermeld; zijn lage geduld komt van de concentratie. Al op jonge leeftijd is er geconstanteerd dat ze een stoornis voor dit heeft hij wat medicatie. Ze vindt het moeilijk om zich op meerdere dingen te concentreren, want zo vergeet ze de kleine details. Hierdoor doet ze meestal een ding te gelijk en heeft dan alles nog niet klaar wanneer dit moet voor de avond. Hierdoor werkt Johanna avonds laat nog door.
    Vermoeidheid: Tegenwoordig werkt ze steeds vaker 's avonds laat door om alle opdrachten nog af te krijgen, dit maakt er naar toe dat ze geen goede slaap krijgt en dus ook overdag vermoeid is. Hierdoor drinkt Juliet meer koffie en heeft ze zelfs gezorgd voor wat medicatie die haar 's avonds wakker houdt als ze werkt, maar voor het slapen slaappillen. Hoe slecht dit ook is.
    Nieuwschierig:Juliet houdt ervan om dingen uit te zoeken en te bekijken. Wanneer zij de goede concentratie vindt kan ze helemaal in iets op gaan en enthousiast worden, waarna ze er van alles over wilt opzoeken.
    Hartelijk: De assistente heeft een goed hart en zal altijd het beste willen voor een ander, ook als dit ten koste van haar zelf gaat. Enkel wanneer jij het waard bent dan zal ze je echt willen helpen als er wat mis is. Behalve met haar werk natuurlijk
    Vrolijk: Hoewel ze dan wel last heeft van vermoeidheid is ze niet chagrijnig. Juliet blijft gewoon nog haar vrolijke zelf en gaat iedere dag te gemoed met een glimlach op haar gezicht. Ze weet namelijk dat ze met haar vrolijkheid anderen ook weer blij zou kunnen maken.
    Stil: Vroeger is ze altijd al wel een stil iemand geweest en dit is ze nog steeds eigenlijk. Bij vrienden en familie of mensen die hij vertrouwd heb je Daniel wat meer te woord dan als je hem net kent of totaal niet kent. Dit betekend niet dat hij niet voor zich zelf of anderen opkomt, want dit doet hij zeker wel. Zo stil is hij nog net niet.
    Betrouwbaar: Doordat Juliet niet een prater is is zij juist een luisteraar. Ze neemt vaak wel even tijd als iemand wat aan haar kwijt wilt en zal dit ook altijd geheim houden of zij moet denken dat diegene een gevaar voor de anderen is of zichzelf.
    Kritiekgevend: Juliet weet dat wat opbouwende kritiek altijd goed kan zijn en ze geeft dit ook aan anderen wanneer ze ziet dat ze het moeilijk hebben. Als je iets verkeerd doet probeert ze op een aardige manier te vertellen dat het niet goed gaat.
    Intelligent: Zonder dit zou ze haar baan waarschijnlijk niet hebben. Je ziet dit gewoon aan de blik in haar ogen en hoe ze alles bekijkt. Ze onderzoekt het altijd. Juliet denkt goed na over dingen en doet ze daarna pas.

    Extra: Toen Juliet tien jaar was scheidde haar ouders en op haar twaalfde hertrouwde haar vader. Zij en haar stiefmoeder konden het totaal niet vinden.
    Op het moment is ze zo'n anderhalf jaar getrouwd met Thomas McLean, een dertig-jarige advocaat. De twee zien elkaar niet al te vaak, maar voor hun is de tijd die ze samen hebben al genoeg. Thomas en Juliet kennen elkaar al erg lang.
    Juliet haar moeder is op haar zestiende overleden en hierdoor werd ze verplicht om bij haar vader te wonen. Wat niet goed uitliep. Juliet had wel dagelijks ruzie met haar stiefmoeder en uiteindelijk is ze weggelopen, helaas had ze niet zoveel geld en was verplicht terug te gaan. Ze bleef studeren en had een bijbaantje en dit heeft ervoor gezorgd dat Juliet op haar achttiende het huis uit was.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 14:21 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb hier echt veel zin in!!!


    Bowties were never Cooler

    TonyTurtlePerry schreef:
    Ik heb hier echt veel zin in!!!
    '

    Ik doe nog maar net mee, maar ik ook!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hihi ik ben ook heel erg benieuwd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: John Dvycke

    Functie: Hoofd PPD

    Leeftijd: Hij is 55 jaartjes.

    Geslacht: Man

    Innerlijk:
    John is een erg punctuele en strenge man, hij wil resultaten en is daardoor erg hard voor zijn mensen, ondanks dat is hij wel aardig en staat hij voor iedereen klaar. Zolang je hem niet kwaad maakt hoef je niet bang te zijn voor hem. Hij kan ook alles goed uitleggen en goed discussiepunten weerleggen wat hem wel helpt bij de topoverleggen die hij soms heeft in zijn functie als hoofd PPD.
    Thuis is hij aardig alleen is hij een kluns in de liefde. Omdat hij zo ''strak'' is houdt bijna geen enkele vrouw het langer dan vijf maanden bij hem uit. Hij woont alleen in een middelgroot vrijstaand huis met een tuin. Nou ja, alleen, hij heeft twee katten. Ook op sociaal vlak is hij niet heel actief. Hij is eigenlijk getrouwd met zijn werk. Daardoor heeft hij carrière kunnen maken.
    Zijn hobby is lopen. Hij probeerd elke week één keer tien kilometer te lopen en is daardoor erg fit wat hem dan weer van pas kwam in de tijd dat hij nog als normale agent werkte. Het is niet omdat hij niet goed is in de liefde dat hij niet kijkt. Een goed vrouwenlijf kan hij altijd wel smaken. Het contact blijft het moeilijkst.
    Hij heeft het trouwens ook niet zo op de moderne technologie, het heeft jaren geduurd voor hij zijn dossiers in de computer wilde typen en nu nog altijd heeft hij liever de oude manieren.

    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets) leef je uit!


    Ik maak hem morgen verder af!


    Queer zijn is gewoon alles

    Zou ik een vrouwlijke rol mogen reserveren, CSI rang 3?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 0:22 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Naam: John Dvycke

    Functie: Hoofd PPD

    Leeftijd: Hij is 55 jaartjes.

    Geslacht: Man

    Innerlijk:
    John is een erg punctuele en strenge man, hij wil resultaten en is daardoor erg hard voor zijn mensen, ondanks dat is hij wel aardig en staat hij voor iedereen klaar. Zolang je hem niet kwaad maakt hoef je niet bang te zijn voor hem. Hij kan ook alles goed uitleggen en goed discussiepunten weerleggen wat hem wel helpt bij de top overleggen die hij soms heeft in zijn functie als hoofd PPD.
    Thuis is hij aardig alleen is hij een kluns in de liefde. Omdat hij zo ''strak'' is houdt bijna geen enkele vrouw het langer dan vijf maanden bij hem uit. Hij woont alleen in een middelgroot vrijstaand huis met een tuin. Nou ja, alleen, hij heeft twee katten. Ook op sociaal vlak is hij niet heel actief. Hij is eigenlijk getrouwd met zijn werk. Daardoor heeft hij carrière kunnen maken.
    Zijn hobby is lopen. Hij probeert elke week één keer tien kilometer te lopen en is daardoor erg fit wat hem dan weer van pas kwam in de tijd dat hij nog als normale agent werkte. Het is niet omdat hij niet goed is in de liefde dat hij niet kijkt. Een goed vrouwenlijf kan hij altijd wel smaken. Het contact blijft het moeilijkst.
    Hij heeft het trouwens ook niet zo op de moderne technologie, het heeft jaren geduurd voor hij zijn dossiers in de computer wilde typen en nu nog altijd heeft hij liever de oude manieren.
    Ondanks zijn strenge karakter is hij altijd redelijk bezorgd over zijn mensen. Hij wilt niet dat ze teveel risico lopen en als er iets fout loopt voelt hij zich altijd erg schuldig.

    Uiterlijk:


    John heeft kort donkergrijs haar en hij draagt een bril. Hij is normaal gebouwd met brede schouders en hij is 1m 79. Hij heeft een redelijk lang gezicht en heeft hier en daar al wat rimpels, wat normaal is voor zijn leeftijd. Hij heeft grijsachtige ogen en op zijn rug heeft hij aan de onderkant een litteken, hij was ooit neergestoken tijdens een arrestatie. Hij heeft een strenge blik die soms wel hartelijk kan zijn. Op zakelijk vlak zijn veel mensen nog al rap geïntimideerd door John zijn blik.

    Extra:
    Hij is opgevoed in een welstellende familie, hij was enig kind en toen hij achttien was waren zijn ouders omgekomen tijdens een zwaar auto ongeluk. Het was een zware schok voor hem en de reden dat hij bij de politie ging. Hij wordt altijd kwaad op mensen die een auto ongeluk hebben veroorzaakt en vluchtmisdrijf hadden gepleegd. Toen hij 35 was werd hij tijdens een arrestatie neergestoken, even leek het er toen op dat hij moest stoppen met agent te spelen, maar gelukkig herstelde hij en kon hij opklimmen tot hoofd Peth's Police Departement.


    Is hij goed?


    Queer zijn is gewoon alles