• Hooi! (:


    Het was me het middagje wel vandaag hoor! :'D
    De reclamefolder was natuurlijk in de brievenbus gekomen afgelopen week, en daar zat ook een dingetje in van de Kik. Dat is een kledingwinkel in Duitsland. En aangezien Duitsland maar een paar kilometer verderop is, gaan we daar nog wel eens winkelen. Ik kom er namelijk vaak goedkoop uit voor een hele kledingset.
    Nu had ik in de folder gezien dat ze blazers verkochten voor een tientje, en ik wilde graag een zwarte blazer hebben. Ik moest vandaag toch tanken, dus gingen mama en ik vandaag naar Haren toe.

    Ik ben ook nog geslaagd voor een lichtblauwe broek, dus ik was helemaal happy met mijn aankopen! :3 Maar nu komt het: We moesten naar huis. Ik reed, dus we waren met papa's auto. Maar tsja... Eenmaal bij de auto aangekomen konden we er niet in!
    Wat was er gebeurt? Ik met mijn domme kop had de autosleutels in het slot laten zitten! Dus heb ik mama en mijzelf buitengesloten. Er hing ook een 2e sleutel aan, dus ik was bang dat dat misschien wel de reservesleutel zijn kon. If so, dan zou er een ruitje ingetikt moeten worden en zou het een heel duur grapje worden. Ik was best wel boos op mezelf. Want hoe kon ik dit doen? Wat een domme koe ben ik weer. Gebeurt mij natuurlijk weer! -.-'

    Dus ik papa maar opbellen en het verhaal vertellen. Well, he was not amused en zei te gaan zoeken naar een reservesleutel. Hij zou zijn leerlingen (hij gaf vandaag muziekles) wel afbellen en ons op komen halen met mama haar auto.
    Welgeteld een half uur later kwam papa dan eindelijk aan. Mama en ik zijn maar op een stoeltje gaan zitten buiten een winkel, in de buurt van de auto, wachtend op papa. Die kwam lachend de auto uit. Hij had namelijk de reservesleutel gevonden en vond het daardoor best hilarisch wat me overkomen was. Zelf heeft ie het namelijk ook een keer gehad, vertelde mama. Alleen dan op het garagepad en moest er iemand bij aan te pas komen om de auto open te krijgen. Was schijnbaar een duur grapje.
    Maar goed, papa had de reservesleutel gevonden en daarmee ben ik gered van de ondergang! :'D Ik wil er niet aan hoeven denken hoe boos papa geweest zou zijn als er geen reservesleutel was. Ook mijn portomonnee had dat dan écht niet leuk gevonden!



    Al met al is mijn avontuurtje van vandaag dus met een sisser afgelopen. Man, wat was ik toch wel in paniek! Hebben jullie ook eens iets dergelijks meegemaakt? :')

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:58 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yeah ik heb dat soort dingen wel vaker gehad al is het ergste wat ik me kan bedenken momenteel dat ik mijn pinpas (Vrij recent) was kwijt geraakt (Waarschijnlijk in het pinapparaat laten zitten) in de bioscoop en daar kwam ik pas twee weken later achter toen ik hem weer nodig had (zo vaak gebruik ik dat rot ding dus =P). Meteen gecheckt natuurlijk, maar er was gelukkig niks van af en na een telefoontje bleek hij inderdaad in de bioscoop te liggen en kon ik hem ophalen.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Poeh, volgens mij zit het je niet helemaal mee met auto's! Gelukkig is het nog goed afgelopen en ben je geslaagd voor kleding! Dat is altijd leuk. ;3

    Momenteel ben ik mijn sleutels voor de tweede keer kwijt. (cat) De vorige keer zaten ze gewoon in een tas waarvan ik me niet kon herinneren dat ik ze erin gestopt had, maar nu zijn ze echt onvindbaar.


    Your make-up is terrible

    Oef, de Kik is zo'n leuke winkel. Net als Takko haha. Kom helaas niet zo heel vaak in Duitsland :c

    Ik was ooit mijn pinpas kwijt. Gelukkig was dat niet zo heel erg (die kun je blokkeren) en was het niet mijn OV chipkaart met een tegoed van meer dan 60 euro. Maar ik zou die dag met mijn opa gaan winkelen, dus dat ging toen niet door.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @Jolijn
    Oei, das ook niet best! Maar op je pinpas staat toch je naam? Had de bios ook wel even uit kunnen vinden wie je was en je even kunnen opbellen. (cat)
    Toch wel fijn dat het goed gekomen is!

    @Nikki
    Neeee. Auto's haten mij en ik haat auto's! Oke, dat laatste gedeelte is niet helemaal waar. Ik haat auto's niet. Ik haat parkeren of andere bijzondere verrichtingen en ik haat het dat het nog geen gewenning is om de auto sleutels eruit te halen. :')
    Hmm.. Herga al je stappen. Waar ben je allemaal geweest met je sleutels? Of zitten ze nog in de deur? :Y)

    @Vincie
    IKR! _O_ En Takko hebben ze ook wel in Nederland. (:
    Maar wel jammer dat het winkelen met je opa niet door ging. Heb je dat nog gedaan op een andere dag? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    @Jolijn
    Oei, das ook niet best! Maar op je pinpas staat toch je naam? Had de bios ook wel even uit kunnen vinden wie je was en je even kunnen opbellen. (cat)
    Toch wel fijn dat het goed gekomen is!

    @Nikki
    Neeee. Auto's haten mij en ik haat auto's! Oke, dat laatste gedeelte is niet helemaal waar. Ik haat auto's niet. Ik haat parkeren of andere bijzondere verrichtingen en ik haat het dat het nog geen gewenning is om de auto sleutels eruit te halen. :')
    Hmm.. Herga al je stappen. Waar ben je allemaal geweest met je sleutels? Of zitten ze nog in de deur? :Y)

    @Vincie
    IKR! _O_ En Takko hebben ze ook wel in Nederland. (:
    Maar wel jammer dat het winkelen met je opa niet door ging. Heb je dat nog gedaan op een andere dag? (:


    Nou ja je initialen staan er op. Tenminste bij mij wel, er staat J.E.S.P *achternaam* , dus ja dat is wellicht wat lastig.x) Anyways, ik heb hem terug dus ik klaag niet.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja je initialen staan er op. Tenminste bij mij wel, er staat J.E.S.P *achternaam* , dus ja dat is wellicht wat lastig.x) Anyways, ik heb hem terug dus ik klaag niet.x'D


    Ja, oké, true. Hahaha oke laatmaar. :') Maar je hebt 'm nu terug en dat is inderdaad het belangrijkste! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Beetje off-topic, maar er zit volgens mij ook een Kik in Groningen (:
    Niet zo heel ver weg meer als je al in Haren bent.


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Beetje off-topic, maar er zit volgens mij ook een Kik in Groningen (:
    Niet zo heel ver weg meer als je al in Haren bent.


    Haren als in Haren- Duitsland was waar ik heen ben gegaan, haha. Is dichterbij voor mij. (:
    Maar de Kik zit dus ook in Nederland, nice! ^^ Of wacht, volgens mij is dat inderdaad zo... Ik geloof dat ze in Klazienaveen ook een Kik hebben. Maar dat is even ver voor mij als Haren (DE), en in Duitsland hebben ze ook andere winkeltjes dan in Nederland dus ik ga liever naar Duitsland toe, om dan ook gelijk even bij andere winkeltjes langs te gaan. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hé, Haren. Ik weet dat het niet hetzelfde Haren is, maar toch, ik voel een band. :Y)

    Maar dat lijkt me wel even schrikken, ja. Gelukkig maar dat de reservesleutel niet ook in de auto lag. ^^ Je bent trouwens zeker niet de enige die dit ooit is overkomen, want ik weet dat in ieder geval mijn moeder een keer hetzelfde probleem had met haar eerste auto.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, dit doet me denken aan iets dat mijn moeder ooit meemaakte. Het slot was bevroren en m'n moeder wilde het ontdooien met de slot-ontdooier. Maar ja, waar ligt dat ding dan? In het dashboard van de auto :W


    26 - 02 - '16

    Dat is geluk hebben! En fijn dat je nieuwe kleren hebt, ik wil binnenkort ook weer eens gaan shoppen. :3

    Mijn fam heeft wel eens hetzelfde gehad, maar dan met de voordeur. Op de rest van de deuren zat de knip erop en iemand *kuch papa kuch* had een sleutel in de voordeur laten zitten, waar we pas achter kwamen toen we al vertrokken waren. Op oudejaarsavond. Gelukkig had mijn broer magische krachten want ondanks dat de sleutel al in de deur zat ging hij wonderbaarlijk genoeg toch open met de sleutel die wij hadden. Yay.

    Oh, en het is blijkbaar niet eens zo makkelijk om een autoruit in te tikken. :'D Ook mijn broer, die zou iets kopen van een man maar die had zijn autosleutels in zijn auto laten zitten. Zij allemaal moeite gedaan maar ze kregen 'm gewoon niet kapot. Ik weet niet meer hoe ze de auto in kwamen maar uiteindelijk kreeg mijn broer zijn shit gratis, dus die was blij. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Square schreef:
    Hé, Haren. Ik weet dat het niet hetzelfde Haren is, maar toch, ik voel een band. :Y)

    Maar dat lijkt me wel even schrikken, ja. Gelukkig maar dat de reservesleutel niet ook in de auto lag. ^^ Je bent trouwens zeker niet de enige die dit ooit is overkomen, want ik weet dat in ieder geval mijn moeder een keer hetzelfde probleem had met haar eerste auto.



    Ghehe. Sorry, Inge. Niet jouw Haren. ;P En als ik die plaatsnaam niet met een hoofdletter typ gaat het over wéér iets anders, maar dat bedoel ik ook niet. xd
    Maar fijn dat het jouw moeder ook is overkomen. Niet als in dat- dat fijn is voor haar. Maar fijn voor mij, dat ik mij nu niet meer alleen voel in de klunzigheid. c: Oke, eigenlijk is er geen enkele beschaafde manier om normaal te vertellen van hoe ik er tegenaan kijk met wat er je moeder overkomen is. Maar hopelijk begrijp je me ondanks al mijn vage geratel toch nog een beetje..


    Ocelot schreef:
    Haha, dit doet me denken aan iets dat mijn moeder ooit meemaakte. Het slot was bevroren en m'n moeder wilde het ontdooien met de slot-ontdooier. Maar ja, waar ligt dat ding dan? In het dashboard van de auto :W


    Omg, noooooooh! Ö
    Dat is niet zo mooi! :'D Hadden jullie thuis binnen ook nog iets liggen? Of hoe is het opgelost?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kingslayers schreef:
    Dat is geluk hebben! En fijn dat je nieuwe kleren hebt, ik wil binnenkort ook weer eens gaan shoppen. :3

    Mijn fam heeft wel eens hetzelfde gehad, maar dan met de voordeur. Op de rest van de deuren zat de knip erop en iemand *kuch papa kuch* had een sleutel in de voordeur laten zitten, waar we pas achter kwamen toen we al vertrokken waren. Op oudejaarsavond. Gelukkig had mijn broer magische krachten want ondanks dat de sleutel al in de deur zat ging hij wonderbaarlijk genoeg toch open met de sleutel die wij hadden. Yay.

    Oh, en het is blijkbaar niet eens zo makkelijk om een autoruit in te tikken. :'D Ook mijn broer, die zou iets kopen van een man maar die had zijn autosleutels in zijn auto laten zitten. Zij allemaal moeite gedaan maar ze kregen 'm gewoon niet kapot. Ik weet niet meer hoe ze de auto in kwamen maar uiteindelijk kreeg mijn broer zijn shit gratis, dus die was blij. :'D


    Haha wij hebben ons ook eens buitengesloten van ons huis. Of naja, in dat geval was het mijn zus haar schuld. En toen hebben ze een ruitje moeten intikken om het huis weer in te kunnen. Het was enkelglas, dus het wilde wel. Was wel even jammer van het raam. :')
    Maar das wel nice dat het je broer gelukt was om de deur open te krijgen met de sleutel!

    Een autoraampje is inderdaad niet meer zo makkelijk in te tikken. Speciaal glas ofseu. En wel logisch dat je broer het gratis kreeg, want het was niet eens zijn schuld dat ze de auto niet meer in konden! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hé, daar heb ik ooit een broek gekocht (2,5 jaar geleden) en dat is de enige broek die net zo lang volhoudt zonder te scheuren (ik fiets nogal veel). Maar zoiets heb ik nog nooit met de auto gehad, want ik probeer auto's zoveel mogelijk te vermijden want ik word kotsmisselijk van die dingen.

    Edit: wel heb ik een keer de sleutel van de voordeur van ons appartement in Duitsland vergeten. Heb de deur van ons appartement opengelaten, want daar kwam toch nooit iemand (moest alleen even mijn hond mee naar buiten nemen zodat 'ie kon plassen), en ik had er niet aan gedacht om de deur van het gebouw zelf open te laten. Toen moest ik dus wachten totdat er iemand anders in het appartement naar binnen/buiten ging. Stond ik daar 's ochtends vroeg in mijn pyjama.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 21:20 ]

    Andria schreef:
    Hé, daar heb ik ooit een broek gekocht (2,5 jaar geleden) en dat is de enige broek die net zo lang volhoudt zonder te scheuren (ik fiets nogal veel). Maar zoiets heb ik nog nooit met de auto gehad, want ik probeer auto's zoveel mogelijk te vermijden want ik word kotsmisselijk van die dingen.

    Edit: wel heb ik een keer de sleutel van de voordeur van ons appartement in Duitsland vergeten. Heb de deur van ons appartement opengelaten, want daar kwam toch nooit iemand (moest alleen even mijn hond mee naar buiten nemen zodat 'ie kon plassen), en ik had er niet aan gedacht om de deur van het gebouw zelf open te laten. Toen moest ik dus wachten totdat er iemand anders in het appartement naar binnen/buiten ging. Stond ik daar 's ochtends vroeg in mijn pyjama.


    Ikr! Ze hebben én goedkope kleding én het gaat lang mee! _O_

    Haha naaahw, dat klinkt niet echt leuk! Kwam er al wel snel iemand door de deur heen? Hopelijk moest je niet al te lang wachten.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •