• Whaa!
    er is Gister iemand, een flatn naast onz, dus iemand dood gegaan! van het blkon gevallen/Gesprong
    Er was zoon lijkwagen, Spoor onderzoek alees en ales was afgezet enzo, het weas zo eng he! Een frouw die op die portiek stond. durfde niet eens bij de rant tekijken en stond aan haar duurvast geplakt. helmaal te huilen! maar wij wonen ook hoog, dus wij konden zo vanaf het balkon meekijken!
    het was z eng he. Aleen is nog niet duidelijk wat er nu is gebuurt. maar ik was helemaal in Shok! straks is daar gewoon iemand vermoord ofzo. en ik woon daar schuin naast!!!
    en ik dagt eigenlijk dat iemand zelfmoord had gepleegt. dus dat zij ik ook, roept me broer opeens dat ik Emo ben! De Kneus>.<
    Maar dus, nu vind ik dat dus egt eng, en ik moet darnormaal langs rijden om naar huis te gaan. nu moet ik opm rijden, zodat ik er niet langs hoef, want dat duurf ik dus egt niet!!
    Sorry, ik moest dit gewoon ff zeggen.


    Dunno ><

    Freaky >.O

    Freaky >.O

    Ja egt he.. >.<


    Dunno ><

    Sjees zulke dingen zijn echt eng. Vlak bij ons in de buurt is ook iemand door gevonden. Elke keer krijg ik rillingen als ik langs die plek loop.


    No growth of the heart is ever a waste

    >.<


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Sjees zulke dingen zijn echt eng. Vlak bij ons in de buurt is ook iemand door gevonden. Elke keer krijg ik rillingen als ik langs die plek loop.

    Ik fiets nu dus ook egt om hoor!
    ik ga daar egt niet langs fietsen ofzo. lijk wel gek! mij veel te eng!


    Dunno ><

    Dat is zooo eng...
    Wil ik nooit meemaken.
    Kende je die persoon goed?


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Dat is zooo eng...
    Wil ik nooit meemaken.
    Kende je die persoon goed?

    ik kende hem wel. meer niet egt goed. we zijden elkaar wel altijd gedag enzo. hij was wel al in de 20 ofzo.


    Dunno ><

    eng!

    gr dan

    Omg, echt creepy joh O.o


    What you see, is what you get.

    Dat is echt eng!
    ik zou er ook nie meer langs fietsen


    For once I want to be the car crash.