• De hype op dit moment: maak een realistische mini versie van jezelf via de app MyIdol!


    Het is heel simpel, je upload of maakt een foto van je gezicht en de app maakt het poppetje voor je aan. Je kunt zelf het geslacht aanpassen, je haar veranderen en zelfs outfits uitkiezen. Maar daar blijft het niet bij, je kunt jezelf allerlei poses laten aannemen of zelfs meedoen in een scene van Frozen.

    De app is helaas nog alleen in het Chinees, dus het duurt even voordat je hebt uitgevogeld hoe je alles doet. Maar wat de makers van MyIdol hebben gezegd is veelbelovend; de app komt binnenkort uit in meerdere talen en met meer opties!

    Het doet mij persoonlijk denken aan wat je vroeger op Hyves had, maar dan veel realistischer!

    Dit is mijn poppetje:



    MyIdol kan je gratis downloaden voor Apple in de App Store. En voor android kan je hem hier vinden.
    Het lijkt me super leuk als jullie het resultaat even delen, als jullie de app gaan downloaden! (:.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 17:34 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Awesome! Dat ga ik ook eens proberen, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan hem niet vinden op google play (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Royce schreef:
    Ik kan hem niet vinden op google play (cat)


    Ahh, ik dacht dat je hem daar gewoon kon downloaden.
    Anyway, vanaf deze site kan het wel voor android: klik


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Lang leven de chineze taal :-)
    Maar het is gelukt zo thanks ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Omg leuk! Lijkt me best gaaf

    Het klinkt heel leuk, maar ik wacht nog eventjes tot het in een taal beschikbaar is die ik begrijp. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Cute! Gonna give it a try. :3


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb van het spel gehoord, maar ik heb helaas geen Iphone. (x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Velleity schreef:
    Het klinkt heel leuk, maar ik wacht nog eventjes tot het in een taal beschikbaar is die ik begrijp. :Y)


    ©1998

    Ik ga gewoon voor de Chinese versie! Zo moeilijk kan het toch niet zijn :')

    Wow. Megan! Ze lijkt echt wel op je! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Ik ga gewoon voor de Chinese versie! Zo moeilijk kan het toch niet zijn :')

    Wow. Megan! Ze lijkt echt wel op je! (:


    Haha, I know right!

    Als je jouw poppetje hebt gemaakt moet je hem wel even delen met ons he, haha!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mechanic schreef:
    (...)

    Haha, I know right!

    Als je jouw poppetje hebt gemaakt moet je hem wel even delen met ons he, haha!


    Mine is terrifying.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik zag 't voorbijkomen op de instagram van Rik vd Westelaken :') lijkt me een grappige app, maar ik kan geen chinees


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly