• Ja, ik begrijp het zelf eigelijk ni goed. Hij is 1. OUDER, 2. NIET WEDERZIJDS 3. Niks :S

    In de helft vn vorig jaar kwam er zo ineens een leider bij de scouts bij. 18 jaar, hij zag mij der wel tof uit enzo, en ik deed daar gwn normaal tegen :) Maar, dan de grote vakantie die voorbij is eigelijk zijn wij op kamp geweest. Vanaf het begin van da kamp ben ik daar vrij veel mee opgetrokken, just for fun. Maar, op den duur ging ik gwn naar de toiletten om te wenen als hij me mijn vriendin omging. Op de laatste avond vooral, hij neemt ineens zijn fototoestel, pakt mijn vriendin haar hand en neemt zo gezellig wa foto's van hem en mijn vriendin. Ik heb mij toen egt nog moetn inhoudn, ik was op da moment echt verdrietig. En, naar mij heeft hij dien avond gwn ni omgekeken. Ik weet ni, maar, die was dan zogezegd dit jaar gestopt me scouts, zo ineens, dus ik ging die nooit meer zien. Maar, nu krijg ik ne mail waarin sta da die toch weer leiding geeft (algemene mail). Ik ben feitelijk gwn zenuwachtig, maar tegelijk ook pissed off omda mijn vriendin daar ook dan ga zijn... :S
    Wat nu?
    Ik kan toch moeilijk jaloers blijven omda ne jongen van 18 jaar af en toe omga me die vriendin?


    007

    uhm,, ja ik snap wle da je je rot voelt,, mijn probleem snappe se meestal ook neit. maar weetje mss kan ej hets egge tege dii vriendin van je. neti tege dii jonbge,, neem haar in vertrouwen,, of kan dat neit bij ahar??

    Come one!
    Deze zondag zie ik die (waarschijnlijk) weer hé!


    007

    uhm,, ja ik snap wle da je je rot voelt,, mijn probleem snappe se meestal ook neit. maar weetje mss kan ej hets egge tege dii vriendin van je. neti tege dii jonbge,, neem haar in vertrouwen,, of kan dat neit bij ahar??

    Ik vrees da da een beetje moeilijk is S: Ze ... Is ni egt een luisterend oor, en, ik weet denk ik al lang da zij mij nooit serieus neemt, dus :S


    007

    Damn:

    Die vriendin komt zondag dus ook... --'


    007

    Neem die vent gewoon op de bek ^^ Bn je daar ook weer vanaf X'D


    Crack a bottle

    Owhja ,EN die vriendin ,Moet je op de bek slaan^^
    Weetje ,ik hb maar 2 adviezen XD
    Op de bek slaan
    of
    Op de bek nemen

    Wat bn ik eigenlijk slim XD


    Crack a bottle

    Oké, maar, kdenk ni da hij daar zo happy mee zou zijn. ;]


    007

    Pech voor hem XD Gewoon doen ,hij moet maar willen XD


    Crack a bottle

    Pech voor hem XD Gewoon doen ,hij moet maar willen XD

    Uhuuu (lol)


    007