• Is er iemand goed in het bedenken van argumenten? Ik moet voor Nederlands een betoog schrijven, maar kan geen goede argumenten bedenken. De stelling is: jongens en meisjes moeten gescheiden les krijgen. In het boek staat als voorbeeld dat er verschillen zijn in hersenontwikkeling en leerstijl is tussen jongens en meisjes, en dat ze daarom gescheiden les moeten krijgen. Ik kan verder geen argumenten bedenken. Iemand die wel iets weet?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    He die heb ik wel eens gehad. Maar ik zou het niet meer weten en tijd om te zoeken heb ik helaas niet door de examens.:'d succes anyways.


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is wetenschappelijk aangetoond dat de resultaten dan beter zijn bij meisjes - al ben ik er nog steeds geen voorstander van, maar dat doet er nu niet toe.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 17:27 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Minder afleiding, we weten allemaal wat er gebeurt als de hormonen beginnen op te spelen tussen jongens en meisjes.


    i put the fun in funeral

    SPECS schreef:
    He die heb ik wel eens gehad. Maar ik zou het niet meer weten en tijd om te zoeken heb ik helaas niet door de examens.:'d succes anyways.


    Seasons will change, but I shall remain

    Xelf ben ik op de peuteropvamg een kleine omderzoek aan het doen.

    Jongens leren heel anders dan meisjes. Zo moet je jongens staand knutselen. Daarbij met twee vi gers tegelijk ku nen ze nog niet op jonge leeftijd.

    Lessen kunnen op i teresses worden aangepast dus bv bij de gym.

    Zelf zit ik in een meiden klas. nadeel veel en snel ruzie en geroddel en veel gegiegel. Aan de andere kant is er een hele sterke band


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is bewezen dat meisjes in gemengde klassen veel minder aan het woord komen. Ik weet de exacte cijfers niet meer, maar het kwam erop neer dat iedereen de indruk had dat de spreektijd gelijk was verdeeld als jongens juist veel meer spraken, iets in de richting van zeventig tot tachtig procent, als ik me niet vergis. In een wereld vol onbewust seksisme zou je dus kunnen beargumenteren dat het eerlijker is tegenover meisjes als ze apart les krijgen om dat soort dingen sowieso te voorkomen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je zou kunnen zeggen dat het onderwijs dan aangepast kan worden op een doelgroep, waardoor het effectiever is. Als ik naar mijn klas kijk, hebben de jongens over het algemeen meer structuur nodig en werken zij heel anders.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."