• Ik schrijf er nu één over 5SOS -Ashton- en ik twijfel of ik er nog één over 5SOS doe of over iets anders.

    Want ik wil wel per se een fanfiction, want ik wil mijn OP verhalen nog wat beter uitwerken, haha.
    Dus ik dacht dan misschien een 1D verhaal, of Hunter Hayes die niemand kent meh


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ok...

    Een fanfiction over Hunter Hayes is volgens mij een goed idee. Juist omdat niemand hem kent. Ik heb hem even op gezocht via google en hij ziet er wel leuk uit, hoewel ik hem er jonger uit vind zien dan dat hij is.


    Physics is awesome

    Dus je vraag is waar je over moet schrijven? Mijn advies begint inmiddels een beetje voorspelbaar te worden geloof ik, maar ik raad je echt aan gewoon te schrijven wat jij leuk vindt. Als je fan bent van Hunter Hayes, schrijf dan een fanfic over hem. Wie weet, misschien volgen andere mensen wel in je voetstappen als ze jouw verhaal zien. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."