• Plaats hier een foto van jouw kat ;D
    Ik begin wel!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2015 - 18:29 ]


    26 - 02 - '16

    Dit is Dikkiedik, inmiddels al 15 jaartjes oud en hij maakt ons nog elke dag het leven zuur. Hij is een europese korthaar maar voor een kwart ook Siamees. Daar heeft hij zijn stembandjes ook vandaan. Het is de luidste kat die ik ooit heb gehoord. Hij is responsible voor heel erg veel littekens op onze armen en benen maar natuurlijk houden wij van dit kleine monstertje. Hij wordt oud en is ook niet heel gezond meer, maar aan zijn stem te horen heeft hij nog iedere dag heel veel lol in ons pesten. En we hopen dat hij met zijn medicatie nog wat jaartjes mee mag draaien.

    :Y)


    The truth is out there.

    Wat random Oostenrijkse katten c;




    26 - 02 - '16

    Ik presenteer u, mijn heel fotogenieke kat die kan apporteren en af en toe vergeet dat ze een kat is.
    Hier is ze dan, mijn kleine Diva:







    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ^ Awwwwwwh (:


    26 - 02 - '16

    Al die knappe katten!

    Dit is mijn Doortje (allergekste kat van de wereld, laatste week wel een virus gehad :c Gelukkig goed bovenop gekomen!)







    We hebben ook nog een andere poes, Yaz(mine). Die is alleen amper op de foto te krijgen helaas, ze is een beetje verlegen.. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Foto van Lennon toen we hem pas hadden ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Deze twee scheetjes zijn geboren op Koningsdag, al een tijdje geleden dus. We kregen ze 15 juni en op deze foto's zijn ze ongeveer zeven weken. ^^
    Hun namen zijn Dobby (van Harry Potter) en Freggle (van de Freggels, licht verdraaide naam, haha)



    Dobby:



    Freggle:


    You get confused by crying women, I get confused by walks with princes. - America Singer


    Ik heb zojuist een nieuw poesje gekregen! Ze heet Muis!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 19:37 ]


    You dare to gaze upon me?

    HAPPY INTERNATIONAL CAT DAY C:


    26 - 02 - '16

    Ik heb 6 katten maar geen foto's bij de hand...

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 21:12 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Door al deze foto's zou ik zo graag weer een kat willen! Die van mij moest een paar maanden geleden ingeslapen worden, helaas

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 21:45 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen


    26 - 02 - '16



    Dit is mijn schatje :D (H)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 22:17 ]


    'Do it for the vine!'

    Hier is het verhaal van "onze" kat: en hier is een foto:


    "Don't give up until it's over"

    Awh, mocht ik de foto's bij hebben had ik ze direct gepost, maar ik heb er jammer genoeg geen. :c Ik post ze later wel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried