• Binnenkort komt de eerste versie van Windows 10 uit en je kan je computer gratis updaten. Als het goed is, staat er onderin je werkbalk aan de rechterkant een klein Windows icoontje. Als je daarop klikt, kan je de update reserveren door je email op te geven. Zodra de update beschikbaar is, zullen ze je op de hoogte stellen. Voor de mensen die dit nog niet wisten. ;3


    Your make-up is terrible

    ik heb het ook gekregen, maar hoe gratis is dat? Ik kan het niet geloven dat dit gratis is. Er zit volgens mij een addertje onder het gras.
    Waarom zou Microsoft dit gratis aanbieden?

    En ik blijf lekker oud en vertrouwd bij Windows 7, want ik heb geen zin om het risico te nemen dat Windows 10 een flop blijkt te zijn zoals Windows Vista. Je kan wel naar Windows 10, maar kan je ook terug?


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    ik heb het ook gekregen, maar hoe gratis is dat? Ik kan het niet geloven dat dit gratis is. Er zit volgens mij een addertje onder het gras.
    Waarom zou Microsoft dit gratis aanbieden?

    En ik blijf lekker oud en vertrouwd bij Windows 7, want ik heb geen zin om het risico te nemen dat Windows 10 een flop blijkt te zijn zoals Windows Vista. Je kan wel naar Windows 10, maar kan je ook terug?


    Het is tot een bepaalde datum gratis te verkrijgen. Na die datum moet je betalen, maar als je het hebt hoeft dat niet, want je hebt het gratis gehad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wacht er geloof ik nog even mee. Mijn laptop is sowieso al naar de zak en op de vaste computer heeft m'n vader gewoon weer 7 geïnstalleerd omdat 8 zo'n stom systeem was, maar op zijn laptop staat wel nog acht. Ik wil gewoon eerst dat alle bugs eruit zijn. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried