• Ik heb dus voor school foto's gemaakt bij een verhaal, waaronder ook een foto van een schilderijtje in iemand's huis. Alleen nu zie ik thuis ineens dat ik zelf in de reflectie ben te zien. Help =( Aangezien er mensen hier op Q zijn die enorm goed met photoshop overweg kunnen, is er misschien iemand die mij hier een beetje weg kan werken? Helemaal lukt waarschijnlijk niet, maar misschien minder opvallend wel. Als het makkelijker is kan ik ook de foto mailen, ik heb nu even tinypic gebruikt. Heel erg bedankt als iemand kan helpen!


    “Love is a contradiction.”

    Zoiets? Ik heb je nu alleen weggehaald uit de bruine rand, want in het plaatje zelf zou het nog meer werk zijn, en het valt daar toch niet zo op nu de onderste helft van je gezicht weg is, haha. :'D
    De deur en het plafond heb ik overigens ook maar gewoon zo gelaten, want anders zouden álle weerspiegelingen eruit moeten, en dat is opnieuw veel werk (al kan ik de deur nog wel wegwerken, als je wilt).

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 0:29 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan