• hèèjjj lieve mensen die nu mijn verhaaltje aan het lezen zijn!:D

    ik was duz in de joepie een groot artikel over JOE JONAS aan het lezen. & in het groot stond er geschreven:
    IK DOE HET NIET VOOR DE FANS, NIET VOOR HET GELD. MAAR VOOR MIJN MAMA TROTS TE MAKEN!(H)
    Mijn mama las dit artikel zij: Zie *Eleni (*Mijn naam èhh*) Ge moet u zo ne jongen pakken! Staat der in u roddelboeksken ook den nummer van dieje 'Joe'?? ik zal hem is bellen!:P
    duz: hierbij van mijn mama -->>
    heeft iemand de nummer vn Joe Jonas toevallig in zijn telefoon staan?? DANKJEEE!!!(A)
    (K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Whaha xD
    Mijn Mama vind Bill Goej ^^
    Veel succes met het vinden van de telefoon nummer
    Ik kan hem kammer genoeg niet geven
    -Beroepsgeheim ;)-


    Your Butt is Mine!

    Ja duh ,Ik kwam het laatst nog tegen in de supermarkt XD


    Crack a bottle

    whaha lol xP

    mijn ma heeft gusti obsessie o_o


    We can only learn to love by loving.

    ja tuurlijk zo is ze zeker da ge pa sex hebt als gulle getrouwd zijt --' xD
    gnahaha wel ge moogd hem hbbn kzal er zelfs een strikske ronddoen als ge wilt:P
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    whaha lol xP

    mijn ma heeft gusti obsessie o_o


    Mijn Mama ook , die ineens zo tege mij,, "Eigelijk vind ik Dieje *Wijst naar Gustii* Wel sgattig (A)


    Your Butt is Mine!

    (...)

    Mijn Mama ook , die ineens zo tege mij,, "Eigelijk vind ik Dieje *Wijst naar Gustii* Wel sgattig (A)


    whaha mijn ma heeft hem gesien op 14 juni en sindsdien doet se de wave :l egt gestoord mr goed xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha mijn ma heeft hem gesien op 14 juni en sindsdien doet se de wave :l egt gestoord mr goed xP

    Mijn Mama 13 oktober ^^
    En gustii kwam zo naar ons gelope en dieje gaf een hand en mijn mama stond der zo bij "OMG,, sgattig!"


    Your Butt is Mine!

    - Opeenvolgende hoofdletters in titels zijn verboden, dus ik pas hem even aan voor je -


    Tanya is de beste.

    mijn moeder vind gustav leuk voor mij ¬¬ ik vin bill leuker xD ze zij wel van ja of bill dan maar omdat hij best een stoere style heeft maar liever gustav xD dus ik zo van; is goed ga jij het regele dan ?
    xD
    maar helaas ik heb niet ene nummer neen xD


    A Noble was Born in Chaos

    wat is dat toch?
    Mama's en Gusti's!


    Your Butt is Mine!

    Mijn mama is ook zo :P haha


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    U mama is zót, maar dan in de goeie manier [;


    Just a simple "I love you" (: