• Thuisfans:
    Qingsel • Marjanne • Toon
    Cordon • Waldek • Tom • Peter • Jens • Femke

    • Spoilers in spoilers (moest er wat gelekt zijn)
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geef je favorieten door

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 13:24 ]

    Thuis of Familie?

    33.3% (6 stemmen)
     
    Thuis

    27.8% (5 stemmen)
     
    Familie

    38.9% (7 stemmen)
     
    Ik kijk geen van beiden


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik keek het vroeger erg vaak. Maar nu niet zo vaak meer. Dus mt voor nu


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    playmaker schreef:
    Ik keek het vroeger erg vaak. Maar nu niet zo vaak meer. Dus mt voor nu


    Oeh yesh :Y) Gelukkig nog iemand die Thuis kijkt xd
    Tot waar keek je? Seizoensfinale gekeken?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oehh yeah!

    Jarne.
    Waldek, Tom, Peter, Jens en Femke for the win!

    Ik vermoed trouwens dat Luc niet sterft, aangezien er wel een afscheidsfilmpje was van Peter Rouffaer, maar niet van Mark Willems. Verdacht.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 13:04 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Oehh yeah!

    Jarne.
    Waldek, Tom, Peter, Jens en Femke for the win!

    Ik vermoed trouwens dat Luc niet sterft, aangezien er wel een afscheidsfilmpje was van Peter Rouffaer, maar niet van Mark Willems. Verdacht.


    Ik heb ergens gelezen dat hij niet sterft :Y)
    Ohja, dat Geert ging sterven was zo obvious, ik had ergens gehoord dat hij eruit wilde. Maar volgens mij is Wiliam die 'Henry' :') Ugh die Helene is echt uggggh niemand gelooft Marjanne, xd
    Oeh Peter en Femke zijn zooo cute :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ik heb ergens gelezen dat hij niet sterft :Y)
    Ohja, dat Geert ging sterven was zo obvious, ik had ergens gehoord dat hij eruit wilde. Maar volgens mij is Wiliam die 'Henry' :') Ugh die Helene is echt uggggh niemand gelooft Marjanne, xd
    Oeh Peter en Femke zijn zooo cute :'D


    Dat William Henri is wist ik eigenlijk al vanaf er sprake was van Henri, lag er dik op. Hélène pluimt Geert, William houdt Marianne bezig zodat de twee niet onverhoopt terug samenkomen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Qingsel schreef:
    (...)

    Oeh yesh :Y) Gelukkig nog iemand die Thuis kijkt xd
    Tot waar keek je? Seizoensfinale gekeken?

    hihi,
    en nog niet gezien nee. Maar hoeft voor mij niet via spoilers hoor. ik lees z emeestal toch wel...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Cordon schreef:
    (...)

    Dat William Henri is wist ik eigenlijk al vanaf er sprake was van Henri, lag er dik op. Hélène pluimt Geert, William houdt Marianne bezig zodat de twee niet onverhoopt terug samenkomen.


    Oh god xd ik loop zwaar achter, meestal kijk ik half afwassend of half studerend :'D Is eigenlijk echt slim, al vond ik het vreemd dat Marjanne de nummer niet herkende.


    @Playmaker: sorry gewoonte xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Oh god xd ik loop zwaar achter, meestal kijk ik half afwassend of half studerend :'D Is eigenlijk echt slim, al vond ik het vreemd dat Marjanne de nummer niet herkende.


    @Playmaker: sorry gewoonte xd


    True, alhoewel ik nummers ook niet kan herkennen.
    Wel vond ik dat wachtwoord belachelijk. 0000, en hoe Marianne dat intypte. 0 "vijf seconde" 0 "vijf seconden" 0 "vijf seconden" 0.X)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 13:42 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    (...)

    True, alhoewel ik nummers ook niet kan herkennen.
    Wel vond ik dat wachtwoord belachelijk. 0000, en hoe Marianne dat intypte. 0 "vijf seconde" 0 "vijf seconden" 0 "vijf seconden" 0.X)


    Ik weet niet :x toch al zeker die van je man? :')
    Oh dat wachtwoord :') god, zó belachelijk hahahha. I laughed yes, maarja oude mensen :'D
    Ik had gisteren ook shipfeels voor Femke en Peter ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ik weet niet :x toch al zeker die van je man? :')
    Oh dat wachtwoord :') god, zó belachelijk hahahha. I laughed yes, maarja oude mensen :'D
    Ik had gisteren ook shipfeels voor Femke en Peter ^^


    Haha, yes, en je zag Lucas zo al denken: Doe dat eens waar ik er niet bij ben, BAH!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    (...)

    Haha, yes, en je zag Lucas zo al denken: Doe dat eens waar ik er niet bij ben, BAH!:'D


    Hahahah een paar afleveringen geleden wees hij naar zijn papa xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Hahahah een paar afleveringen geleden wees hij naar zijn papa xd


    True.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Kleine funfact: ook op Quizlet zijn er de helft meer Thuiskijkers dan familiekijkers.:'D
    Voorlopig toch.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Kleine funfact: ook op Quizlet zijn er de helft meer Thuiskijkers dan familiekijkers.:'D
    Voorlopig toch.:Y)


    Is er dan een Familie-topic? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noblezada schreef:
    (...)

    Is er dan een Familie-topic? :')


    Nee, daarnet stond de pol op 2 Thuiskijkers en 1 familiekijker, vandaar.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles