• Ik heb dus een vraagje.
    Bij je Profiel kan je 'over jezelf' dingen invullen. Ik heb nu een tekstje maar telkens als
    ik op enter druk slaat hij een regel over. Hoe krijg ik zo'n tekstje onderelkaar zonder een regel over te slaan?


    So far away..

    Dat kan simpelweg niet x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Dat kan simpelweg niet x'D

    Bij sommigen kan het wel


    So far away..

    kan niet

    Idd (:


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    -_-'


    So far away..

    Kan niet x'D
    Of je moet een hele regel vol typen ;)


    Tears are crashing out of my eyes

    dat kan niet,
    kvind da ook vervelend. (':


    Some people make the world special just by being in it

    dan moet je een regel vol typen dus als je dan klaar bent met je tekst niet op ENTer druken maar gewoon verder schrijven.Zo dus.Do you get it?:P:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat kan niet, alleen als je gewoon verder schrijft zonder stukjes ertussen. Rutger heeft het al een keer proberen op te lossen, alleen toen waren alle spatie's in alle quizzen weg, dus toen heeft hij het weer ongedaan gemaakt. :]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    maar volgens mij kan je dan schft+enter klikken en dan lukt het...
    denk ik...


    My Foughts You Can't Decode

    @ Misblackie: Nee, op die manier lukt het niet, heb het net even geprobeerd.
    OT: Meerdere users hebben al gevraagd of dat veranderd kon worden maar in een topic - volgens mij: Mod mededeling: Forumregels (bijgewerkt) - is aangegeven dat dat niet veranderd zal worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    @ Misblackie: Nee, op die manier lukt het niet, heb het net even geprobeerd.
    OT: Meerdere users hebben al gevraagd of dat veranderd kon worden maar in een topic - volgens mij: Mod mededeling: Forumregels (bijgewerkt) - is aangegeven dat dat niet veranderd zal worden.

    Dat zal inderdaad niet veranderd worden, maar goed. Ik kan het dus wel, op een hele rare manier. Je typt bijvoorbeeld in.;
    Ik haat school. (En als je een regel overwilt slaan, ga je verder, alleen op deze manier.;)
    Ik haat school. [left]Jij toch ook?[/ left]
    x


    ok

    Idd, dat kan wel maar het is penswerk. Wat MadenaLIEBE zegt.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    juah idd.. want als je de regel vol typt dan heb je gewoon zon hele regel onder elkaar enzo..
    maar als je hem niet vol typt kan dat gewoonweg niet
    dus nja drm xD


    A Noble was Born in Chaos

    Dat kan niet,maar wel als je een regel voltypt,zonder een enter toe te voegen.Maar als je dat niet mooi vind,het gaat niet.


    I love cookies!As it is with chocolate!