• Omdat het me handig lijkt: Zou het mogelijk zijn een codefunctie te installeren? Daar bedoel ik mee dat je een code in een soort quote zet, maar dat de code dan zo blijft staan zonder zich bijvoorbeeld om te zetten in een afbeelding of naar links of rechts te gaan of zo. Zou dit mogelijk zijn?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zie daar het nut niet van in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Om heel eerlijk te zijn zien ik het nut daarvan niet zo in, eigenlijk. Je kunt spaties in de codes zetten, dan werken ze ook niet. Ik denk dat dat gemakkelijker is voor de paar keer dat zoiets nodig is dan Rutger een apart iets daarvoor laten bouwen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Om heel eerlijk te zijn zien ik het nut daarvan niet zo in, eigenlijk. Je kunt spaties in de codes zetten, dan werken ze ook niet. Ik denk dat dat gemakkelijker is voor de paar keer dat zoiets nodig is dan Rutger een apart iets daarvoor laten bouwen.


    Nou ja, dat snap ik wel, maar als je zo'n hele code naar iemand wilt doorsturen met de helft vetgedrukt, langs de kant, onderstreept, of iets dergelijks, is het een heel werkje daar spaties tussen te zetten en ze weer weg te halen. Als het echt veel werk is voor Rutger, hoeft het niet, maar als het maar een klein beetje wek is, zou ik het wel fijn vinden. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dan kan je het beter op een andere manier naar iemand versturen. Zoals in kladblok ofzo, dan is het gewoon een woord. Op sites zijn codes nu eenmaal codes en je laat daar al snel een site mee flippen als je ze verkeerd aanmaakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Baelor schreef:
    (...)

    Nou ja, dat snap ik wel, maar als je zo'n hele code naar iemand wilt doorsturen met de helft vetgedrukt, langs de kant, onderstreept, of iets dergelijks, is het een heel werkje daar spaties tussen te zetten en ze weer weg te halen. Als het echt veel werk is voor Rutger, hoeft het niet, maar als het maar een klein beetje wek is, zou ik het wel fijn vinden. c:


    Misschien kun je het dan op een andere manier doorsturen? Via een mailtje, bijvoorbeeld, of je zet het in een hoofdstuk van een lege story en maakt de persoon waar je het mee wilt delen co-auteur, zodat die het hoofdstuk ook kan bewerken en de code gewoon kan kopiëren. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op zich kun je dat instellen als een BBcode, verschillende sites hebben die BBcode. Natuurlijk is dit niet een site waar je dat echt nodig hebt, maar ik ben ook niet tegen het idee.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Op zich kun je dat instellen als een BBcode, verschillende sites hebben die BBcode. Natuurlijk is dit niet een site waar je dat echt nodig hebt, maar ik ben ook niet tegen het idee.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dysphoria schreef:
    Op zich kun je dat instellen als een BBcode, verschillende sites hebben die BBcode. Natuurlijk is dit niet een site waar je dat echt nodig hebt, maar ik ben ook niet tegen het idee.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik dacht dat dat al kon? Momentje, dan zoek ik het even op. (:

    Edit:

    Code:
    Je moet je tekst volgens mij tussen [code] en [/ code] zetten, zoals ik nu doe, dan verandert hij niet. Of bedoel je iets anders?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 15:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, awesome! Bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik gebruik zelf altijd dan de cursieve code om een / dan schuin te maken. Als je het dan gewoon kopieert, heb je meteen de juiste code. =)
    Maar de manier van Lotta is ook handig! =)

    Bij deze zet ik een slotje. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury