• weet er iemand goede oogschaduw?
    want de mijne gaat altijd af na 2 uurtjes --'
    en het is zo irritant om op school telkens door al dat volk te moeten kruipen om mijn oogschaduw 1000 keer te moeten bijwerken.
    Jullie ogen zijn waarschijnlijk altijd mooi en van mij lukt dat dus niet (6)
    ik word er ambetant van.

    (A)

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ehum van kruidvat is goede euhm miss sporty enne euhm dat heb ik en die blijven wel goed zitten. (alleen niet met een regenbuis maar ja dat is normaal xD)


    http://dwergiie.blogspot.com/

    ik heb nooit oogschaduw op :p
    dus ik weet het niet.


    -

    xP uwhh.. ik heb fcking goedkope en die blijft egt de hele dag sitten
    en ik heb een soort mouse van miss sporty die werkt oo kgoed
    en swarte vn essence dies ook fijn xP


    We can only learn to love by loving.

    kutwijf :'(


    Crack a bottle

    kutwijf :'(


    waarom ben ik een kutwijf? :|


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    rimmel, maar hij's welduur!

    En je kan ook met een kwastje je oogpotlood goed uitwrijven.


    i need you like a heart needs a beat.

    Somaar je naam veranderen ,, Tss O.o :'(


    Crack a bottle

    essence?


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Givenchy en lancôme
    Het kost wel +/- €20 ^^


    Your Butt is Mine!

    essence,, ook meteen de goedkoopste,,
    en als je echt goeie zwart wilt hebben hun je ook bij carnavals winkels zwarte kopen,, die blijft echt goed zitten en is supper zwart XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Somaar je naam veranderen ,, Tss O.o :'(


    Niet boos zijn ... (huil)
    ben juist stiekem terug op Q , want ik heb eigenlijk pc-verbod , om te kijken hoe het met iedereen gaat , waaronder jij. En dan ben je boos?
    Sorry Ash , niet meer boos sijn? (baby)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    Niet boos zijn ... (huil)
    ben juist stiekem terug op Q , want ik heb eigenlijk pc-verbod , om te kijken hoe het met iedereen gaat , waaronder jij. En dan ben je boos?
    Sorry Ash , niet meer boos sijn? (baby)

    Ik ben tog al boos ,en ik ik ik.. GA fucking iedereen haten.. OMdat ik gwn niks ben fseu!~
    en dan .. verander je gwn je geniale naam die ik had bed8 ,, omdat ,weetiikveel,,omdat ik hem had bed8 en omdat niemand mij mag fseu en omdat deze hele kutwereld gwn fucking sgeel is!


    Crack a bottle

    (...)
    Ik ben tog al boos ,en ik ik ik.. GA fucking iedereen haten.. OMdat ik gwn niks ben fseu!~
    en dan .. verander je gwn je geniale naam die ik had bed8 ,, omdat ,weetiikveel,,omdat ik hem had bed8 en omdat niemand mij mag fseu en omdat deze hele kutwereld gwn fucking sgeel is!


    Lieverd , wees niet boos!
    en zeg niet dat je niks bent , want dat is niet zo! en het is heus niet waar dat niemand jou mag!
    en deze kutwereld is inderdaad fcking sgeel , maar daar kan ik tog nieks aan doen?

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Laat maar><
    Niemand snapt tog never nooit wat..


    Crack a bottle

    Neem van die uitsmeerbare oogschaduw, daar hoor ik veel goede reacties over.


    No growth of the heart is ever a waste