• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:



    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5, 6

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik. En ik vond het redelijke tijdverspilling.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Awh pagina 3 is rekt :c spoiler is for ppl who saw finale

    IS SPENCER NOU DEAD ?!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sowieso niet


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cariani schreef:
    Sowieso niet


    Dit. Ik ben eerder bang dat Toby dat wel is, maar ik denk het niet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    (...)

    Dit. Ik ben eerder bang dat Toby dat wel is, maar ik denk het niet.


    Marlene heeft als tip in een interview gegeven dat ze gehecht is aan Toby en dat hij een van haar favorieten is. Kans is dus groot dat hij blijft leven


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cariani schreef:
    (...)

    Marlene heeft als tip in een interview gegeven dat ze gehecht is aan Toby en dat hij een van haar favorieten is. Kans is dus groot dat hij blijft leven

    Mooi zo. Arme Aria tho and yay for Haleb.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik loop vier seizoenen achter, maar ik heb spoilers gezien en dit is wat ik er van denk:

    Toby is niet dood. Ze laten het ons geloven (op zijn Instagram, Snapchat enzo), maar ik geloof er niks van. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is zo weird dat ik deze serie al zo'n zes jaar volg en het nu gaat stoppen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ledecky schreef:
    Ik loop vier seizoenen achter, maar ik heb spoilers gezien en dit is wat ik er van denk:
    Toby is niet dood. Ze laten het ons geloven (op zijn Instagram, Snapchat enzo), maar ik geloof er niks van. :Y)

    Ja, dit precies!!! Toen Mona dood was, tweette zij ook van RIP Mona enzo. Gaf talloze interviews en deed haar best om ons te doen geloven dat ze D E A D is. Maar daar was ze weer in het finale van seizoen 5. En dat terwijl we haar lichaam morsdood op het scherm hebben gezien. Dus Keegan (acteur die toby speelt): nice try, but stop xd


    -

    Hoofdverdachten voor A.D

    Mona
    Mona en Caleb (die scene tho)
    Ezra
    Veronica Hastings
    Aria
    Lucas
    Melissa
    Wren
    Wren en Melissa?
    Alison

    Also, ik denk niet dat de moordenaar van Charlotte en A.D dezelfde persoon zijn.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 22:29 ]


    Your make-up is terrible

    Serieuze bump. :'D
    Ik ben herbegonnen met PLL en zit nu aan aflevering 6 van seizoen 2. Ik ben ooit tot midden seizoen 3 geraakt toen ik geen tijd meer had haha.
    Mijn doel is om voor 18 april helemaal mee te zijn. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Serieuze bump. :'D
    Ik ben herbegonnen met PLL en zit nu aan aflevering 6 van seizoen 2. Ik ben ooit tot midden seizoen 3 geraakt toen ik geen tijd meer had haha.
    Mijn doel is om voor 18 april helemaal mee te zijn. :')


    Succes en veel plezier!


    16 - 09 - '17

    Ik ben alle logica in PLL verloren na dat cece A was. Ik weet dan ook niet of ik het blijf volgen tbh. Ze hadden toen gewoon moeten stoppen. Nu vind ik het té uitgemolken. ;c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    Ik ben alle logica in PLL verloren na dat cece A was. Ik weet dan ook niet of ik het blijf volgen tbh. Ze hadden toen gewoon moeten stoppen. Nu vind ik het té uitgemolken. ;c


    re-fucking-tweet


    Heaven is a place that we all have

    Mieczyslaw schreef:
    Ik ben alle logica in PLL verloren na dat cece A was. Ik weet dan ook niet of ik het blijf volgen tbh. Ze hadden toen gewoon moeten stoppen. Nu vind ik het té uitgemolken. ;c


    Het is inderdaad wat langdradig en ik begon me ook vaker af te vragen waarom ik verder keek, maar dat doe ik gewoon omdat ik al jaren naar PLL kijk. Het is zonde om nu opeens te stoppen als je al zover bent gekomen. Maar dat is persoonlijk en mijn mening.


    16 - 09 - '17