• Hoihoi!
    Ik ben begonnen aan een verhaal genaamd "A magical chaos". Het is een Harry Potter fanfic en ik zou er graag een cover voor willen. Dit is ongeveer de beschrijving van het verhaal, dit moet in ieder geval ongeveer het idee zijn:

    Rosalinda, afgekort Lin, is een Harry Potter fan. Op een dag krijgt ze een uitnodiging om naar Hogwarts te komen; haar dag kan niet meer stuk! Ze heeft er hartstikke zin in, maar Hogwarts blijkt niet het sprookje te zijn dat het is volgens het boek.
    Ze kom in een regelrechte hel terecht; de leraren zijn te handtastelijk en weten niet hoe ze les moeten geven, de geesten geven je nachtmerries, er is een heuze "prankwar" gaande tussen de verschillende afdelingen die vaak uit de hand loopt, de spreuken zijn gevaarlijk en de meeste toverdranken giftig.
    Kortom; Hogwarts is één en al chaos! Hoe moet Lin zich hier, tussen al die gestoorde tovenaren, zien te redden? En wie is die JK Rowling, die probeerde van Hogwarts een soort sprookjesverhaal te maken?


    Het klinkt als een chaotisch, grappig verhaal en het zou leuk zijn als de cover er ook zo uit zou zien. Ik had al een paar ideetjes, die ik hieronder op een rijtje heb gezet:
    -Lichte kleuren, dus geen donkere/sombere cover
    -De titel in een vrolijk lettertype
    -Op de achtergrond foto's van Hogwarts, zoals de Grote Hal, een gang vol leerlingen, etc; als het er maar een beetje chaotisch uitziet.

    Het wordt namelijk een verhaal over Hogwarts dat helemaal ontspoord is, dus het zou wel gaaf zijn als dit ook in de cover terug te zien is. Het doet een beetje denken aan een klas losgeslagen kleuters; het is heel vrolijk en zorgeloos, maar ondertussen is er geen orde en lijkt het op een apenkooi. Dat maakt het idee hopelijk een beetje duidelijker, haha.

    Dus, als je tijd/zin hebt, zou je dan misschien een poging willen wagen? (: Ik ben je voor eeuwig dankbaar!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ga het proberen!
    Ik ben een ramp in het maken van covers voor mezelf, voor andere lukt het vaak wel.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Heb je bepaalde foto's die je erin wilt hebben, met voorbeelden werken is wat makkelijker namelijk ";)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ah, ontzettend lief van je!
    Ik heb dit gevonden alleen dat is een gif (is dat een probleem?), net als deze maar misschien is dat leuk als achtergrond, en een foto van het kasteel zou wel leuk zijn!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik kan iets proberen word was ergens deze week


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Geweldig! Neem de tijd hoor!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het is me niet gelukt sorry, m'n computer crashte voordat ik ook maar iets op kon slaan. SHITE!
    Ik heb aankomende week ook niet zo veel tijd om opnieuw te beginnen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Maakt niet uit, je hoeft het niet te doen hoor. Ik moet ook nog beginnen met schrijven, dan zal ik wel opnieuw iets posten. Maar alsnog bedankt voor alle moeite!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil ook wel wat proberen, het wordt een uitdaging, want normaal zijn mijn covers eerder duister, toch lijkt het me leuk (:


    obsessive rage

    Oké, super! Het hoeft niet per sé hoor, ik moet namelijk nog het hele verhaal schrijven, maar als je wil, graag!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik kon niet echt een goed lettertype voor "chaos" vinden, voor de rest ben ik er wel blij mee. Hoop dat jij 'm ook leuk vindt


    obsessive rage

    Wow, ja, die vind ik leuk! Mooie kleuren ook. Hartstikke bedankt, je bent geweldig (: Wil je er iets voor terug? Ik kan je jammer genoeg geen credits geven ofzo maar als er iets anders is wat ik voor je kan doen...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Wow, ja, die vind ik leuk! Mooie kleuren ook. Hartstikke bedankt, je bent geweldig (: Wil je er iets voor terug? Ik kan je jammer genoeg geen credits geven ofzo maar als er iets anders is wat ik voor je kan doen...


    Ik hoef niks, haha. Ik ben al blij dat je 'm mooi vindt!


    obsessive rage