• Ik wil je
    Klef als het klinkt
    Dat is het niet
    Maar ik wil je

    Wees bij me
    Ga niet weg
    Herken je me nog?
    Ik wil je

    Het doet zeer
    Ik dacht erover te zijn
    Maar die steken
    Elke keer ik je zie

    Mijn hart klopt
    Als de bal van een tennisser
    Die tegen de onoverwinnelijke muur strijdt

    En ik
    Die hetzelfde doe
    Tegen de muur
    Tussen ons

    Misschien is er geen ons
    Ik ken je niet meer
    En toch wil ik je
    Nog altijd.


    It's like the story of my life. Het is snel geschreven, maar het is hoe ik me nu voel en het voelt goed me het op te schrijven.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 20:45 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jammer dat je je al op 14 jarige leeftijd zo moet voelen O_o

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 21:50 ]


    It's high noon.

    Nazeebo schreef:
    Jammer dat je je al op 14 jarige leeftijd zo moet voelen O_o


    Ach, ca va. :3 het is voornamelijk gebaseerd op het gevoel dat ik had deze namiddag. Zo'n steek, ziets had ik nog nooit meegemaakt en ik wist niet van waar het kwam, maar goed. Het was echt gewoon raar en nou ja, het deed zeer en dan zowel letterlijk als figuurlijk. :3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het een erg mooi gedicht! ^^ Wel echt vervelend dat je je zo voelt. :c


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    Ik vind het een erg mooi gedicht! ^^ Wel echt vervelend dat je je zo voelt. :c


    I don't understand that reference. - Castiel

    Mooi hoor Leah


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Awh, dankjewel iedereen. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried