• Helloo, dit is het o-zo-fabulouse praattopic.

    Username
    Ethereal
    Illicit
    Towns
    Ziegler
    Curia
    Meliae
    Knopfler
    Belmont
    PaperTownsMargo
    Flash
    Necessity
    Abstergo
    Saffierblauw
    Daggers
    Name
    Leonie
    Nichelle
    Jente Henk
    -
    Kellie
    Anne
    -
    Britt
    Carianne
    Xantha

    Kelly/Kyle
    Femke
    -
    Character(s)
    Freya
    -
    Teresa
    Mackenzie
    Evita
    Gabrielle
    Sienna
    -
    Ziva
    Erich
    Xavier
    Randy
    Juan
    Lucas

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 15:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:44 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Hexagon schreef:
    @Knopfler: Jah denk ik ook ^^
    @Necessity: Jaaaa leuk idee :')
    @Saffierblauw: Ik denk dat het wel leuk is als ze vrienden worden ^-^
    @Illicit: Jeej (:


    Kinda best friends, dan? Dus niet het soort relatie-relatie, want dat lijkt me niet zo, maar echt heel close?
    Nog iemand voor Si, trouwens?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Saffierblauw schreef:
    (...)

    Kan wel alleen hoe wil je ze daarin vijanden laten maken. Andere teams ?


    Nee als we daar naar kijken kunnen ze wel weer friends zijn. Bwuh. WHY IS DIS SO HAAAARD


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Nee als we daar naar kijken kunnen ze wel weer friends zijn. Bwuh. WHY IS DIS SO HAAAARD


    Hahahahahahaha geen idee maar friends is wel leuker. Doen we dat wel dat ze gewoon renbuddies zijn ofzo?


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Knopfler schreef:
    (...)

    Kinda best friends, dan? Dus niet het soort relatie-relatie, want dat lijkt me niet zo, maar echt heel close?
    Nog iemand voor Si, trouwens?


    Is Juan misschien wat? Geen idee voor wat want ik moet ff je personage gaan lezen.


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Saffierblauw schreef:
    (...)

    Hahahahahahaha geen idee maar friends is wel leuker. Doen we dat wel dat ze gewoon renbuddies zijn ofzo?


    Is goed ^^ Maar Freya is meerkampster, dus rent lang niet altijd haha


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Is goed ^^ Maar Freya is meerkampster, dus rent lang niet altijd haha


    Ohh ja maakt niet uit haha


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Saffierblauw schreef:
    (...)

    Ohh ja maakt niet uit haha


    Haha. Maar ze doet ook krachttrainibg en wel loopwerk heur


    take me back to the basics and the simple life

    Knopfler schreef:
    (...)

    Kinda best friends, dan? Dus niet het soort relatie-relatie, want dat lijkt me niet zo, maar echt heel close?
    Nog iemand voor Si, trouwens?

    Ja, lijkt me een goed plan! (:


    I don't think you quite understand, honey

    Knopfler schreef:
    (...)

    Kinda best friends, dan? Dus niet het soort relatie-relatie, want dat lijkt me niet zo, maar echt heel close?
    Nog iemand voor Si, trouwens?


    Elliot? :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ga tomorrow naar ieders karakters kijken. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Iemand voor Sienna? Ik zoek nog zeer goede vrienden (jongens/meisjes, doesn't matter) en mensen die d'r niet zo mogen.


    Ik heb Ziva voor je?


    all because i liked a girl

    Dusss, ik heb even dit lijstje opgesteld, voeg gerust wat toe, want ik heb niet bij alle karakters ideeën. ^^ Sommigen staan al vast, though. Vast is V, moet nog bevestigd worden is B en een voorstel is de I van idee. (:

          Gabriëlle (V): Deze twee meisjes zijn best goed bevriend, voornamelijk omdat ze elkaars zuidelijk-Europese trekjes wel snappen.
          Freya (V): Deze twee zijn best wel goed bevriend.
          Lauritz (V): Deze twee leerlingen zijn super, super goed bevriend. Het soort BFF, maar dan met een jongen. Het is echter geen liefdesrelatie.
          Ziva (I): Omdat beide meisjes Italiaans zijn, lijkt me dat ze het wel goed met elkaar kunnen vinden? Ook de karakters vind ik ergens wel bijeen passen, want hoewel Sienna druk kan zijn, vertelt ze ook niet alles en is ze ook vrij gesloten (mede door het incident met Cesare). Is dat oké? Of is het een idee dat de twee elkaar al van heel vroeger kenden, voordat ze naar Zweden verhuisde?
          Elliot (I): Hm, Sienna is niet echt het type om mensen te haten of het type dat mensen haten, denk ik. Ik denk dat Elliot en Sienna best met elkaar zouden kunnen opschieten, maar soms ook echt serieus kunnen botsen. Niet per sé ruzie, maar meer irritaties rond elkaar. Wat denk jij?

    Dus, als iemand nog ideeën heeft, go ahead!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 15:50 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Dusss, ik heb even dit lijstje opgesteld, voeg gerust wat toe, want ik heb niet bij alle karakters ideeën. ^^ Sommigen staan al vast, though. Vast is V, moet nog bevestigd worden is B en een voorstel is de I van idee. (:

          Gabriëlle (V): Deze twee meisjes zijn best goed bevriend, voornamelijk omdat ze elkaars zuidelijk-Europese trekjes wel snappen.
          Freya (V): Deze twee zijn best wel goed bevriend.
          Lauritz (V): Deze twee leerlingen zijn super, super goed bevriend. Het soort BFF, maar dan met een jongen. Het is echter geen liefdesrelatie.
          Ziva (I): Omdat beide meisjes Italiaans zijn, lijkt me dat ze het wel goed met elkaar kunnen vinden? Ook de karakters vind ik ergens wel bijeen passen, want hoewel Sienna druk kan zijn, vertelt ze ook niet alles en is ze ook vrij gesloten (mede door het incident met Cesare). Is dat oké? Of is het een idee dat de twee elkaar al van heel vroeger kenden, voordat ze naar Zweden verhuisde?
          Elliot (I): Hm, Sienna is niet echt het type om mensen te haten of het type dat mensen haten, denk ik. Ik denk dat Elliot en Sienna best met elkaar zouden kunnen opschieten, maar soms ook echt serieus kunnen botsen. Niet per sé ruzie, maar meer irritaties rond elkaar. Wat denk jij?

    Dus, als iemand nog ideeën heeft, go ahead!

    Ben helemaal akkoord, dit dacht ik ook voor de 'relatie' tussen Lauritz en Sienna (:
    Had niet gezien dat een een 'V' stond tbh

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 15:54 ]


    I don't think you quite understand, honey

    Hexagon schreef:
    (...)
    Ben helemaal akkoord, dit dacht ik ook voor de 'relatie' tussen Lauritz en Sienna (:
    Had niet gezien dat een een 'V' stond tbh


    Er stond ook eerst een B, maar ik heb het aangepast omdat ik jouw reactie boven de mijne nog niet gezien had. (: Maar super!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    (...)

    Er stond ook eerst een B, maar ik heb het aangepast omdat ik jouw reactie boven de mijne nog niet gezien had. (: Maar super!

    Oww ik dacht al :')


    I don't think you quite understand, honey