• hoiii iedereen !!

    kwil niet zielig zitten doen fzoo ma vandaag is echt een kut dag .

    dusz:

    Khad een lief . Ik zag hem echt heel erg graag . Maar er was een jongen (waar ik vorig jaar op verliefd was) die een paar dagen geleden vroeg of ik zijn vriendin wou zijn . Ik heb natuurlijk nee gezegt speciaal voor de andere omdat ik hem héél graag zag . Nu , vandaag op msn (wat nog heel laf is ) maakte hij het uit . In een sms stuurde hij wel dat hij goeie vriende wou blijve en ik zei dat hij niet moest denke dat ik rond zijn nek ging vliege ! nu zei hij dat ik niet boos mocht zijn . Nu was ik dinge aan het zeggen en hij zei dat ik het hem moeilijk maak (wat eigelijk niet zo is want hij maakt mij het moeilijk ) . Maar nu die andere ( waar ik vorig jaar op verliefd was ) is echt heel depri . Kvoel me echt zwaar kut !!!

    Wie heeft er nog zoiets meegemaakt ??

    xx-jezz

    omg, ik zo'n soort van


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Nee. ik niet. x')

    so ,

    Ik was heel heel heel gelukkig met mijn vriendje
    het was juist allemaal een sprookje, te mooi om waar te zijn !
    Ik ontmoette hem door een overstroming bij ons in de straat, hij woont 2 huizen verder btw
    and jaa, zo hebben we elkaar beter lere kennen & dan de school was twee weken bezig, we hadden het bijna 3 maanden, en toen had ie altijd buikpijn, en op een keer zei hij dat die buikpijn, dat ie door mij kwam, like: silke, ik hou nietmeer van u, wel als meer dan een beste vriendin, maar niet meer als lief, ik was in shock. De dag nadat we het 3 maanden hadden, heeftie het uitgemaakt & drie maanden lang ben ik er kapotvan geweest. Maar nu ben ik er bijna over, denk ik;


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    so ,

    Ik was heel heel heel gelukkig met mijn vriendje
    het was juist allemaal een sprookje, te mooi om waar te zijn !
    Ik ontmoette hem door een overstroming bij ons in de straat, hij woont 2 huizen verder btw
    and jaa, zo hebben we elkaar beter lere kennen & dan de school was twee weken bezig, we hadden het bijna 3 maanden, en toen had ie altijd buikpijn, en op een keer zei hij dat die buikpijn, dat ie door mij kwam, like: silke, ik hou nietmeer van u, wel als meer dan een beste vriendin, maar niet meer als lief, ik was in shock. De dag nadat we het 3 maanden hadden, heeftie het uitgemaakt & drie maanden lang ben ik er kapotvan geweest. Maar nu ben ik er bijna over, denk ik;


    Das oowk egt kut voor je !!! Nog veel sterkte !!

    xx-jezz

    Nee gelukkig niet.

    Oh, zo erg.. wil die andere jongen nog met je?

    (...)

    Das oowk egt kut voor je !!! Nog veel sterkte !!

    xx-jezz


    dat van jou is ook zeer kut
    & ook veel sterkte

    ++ tip ofz luister : amy pearson - I don't miss you

    zo ben ik hem helemaal vergeten :d


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Oh, zo erg.. wil die andere jongen nog met je?


    Kweet niet ! ik denk het niet hij was zo bezig van : Het was echt verkeerd enalls . Dus kdenk et niet nee .

    xx-jezz

    (...)

    dat van jou is ook zeer kut
    & ook veel sterkte

    ++ tip ofz luister : amy pearson - I don't miss you

    zo ben ik hem helemaal vergeten :d


    Dankje voor de tip !!

    xx-jezz

    Ik Heb Het Nog Niet Voorgehad !
    Zo erg Voor Je !

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)