• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.


    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Rollen:

    Prinsessen: Stop op vrouwen
    1. XDarkWingsX
    2. Quokka
    3. Voldemortx
    4. Feliana
    5. EthereaI
    6. Gayle


    Prinsen:
    1. EthereaI
    2. CalTHood
    3. Cotrona
    4. Voldemortx
    5. GeorgeWeasley
    6. XDarkWingsX



    Hier kan je over alles praten! Over de RPG zelf of over de belachelijkste dingen waar je over wilt hebben! :Y)




    Enjoy

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 18:30 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Dan is ze opstandig en houd ze haar eigen naam


    Bowties were never Cooler

    CalTHood schreef:
    (...)

    Misschien wel... Maar voor de meesten is er en klein kansje, zolang ze aardig zijn tegen zijn meisje en het meisje hen ook mag, wat met haar waarschijnlijk al zo zou zijn als ze elkaar al een stuk langer kennen


    Maar als Helena hem kent van voordat hij getrouwd is, dan weet ze dus ook al dat hij een dochter heeft, toch? Of trek ik nu te snel een conclusie?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Maar als Helena hem kent van voordat hij getrouwd is, dan weet ze dus ook al dat hij een dochter heeft, toch? Of trek ik nu te snel een conclusie?


    Lijkt me wel, dan weet ze ook dat zijn ouders het niet op zijn meisje hadden, en later zal hij haar echt niet in rusland hebben gelaten.

    En over de achternamen, ze kan altijd haar eigen houden, maar dan krijgen de kinderen maar een van de twee erfenissen mee, pa of ma, of dan valt misschien die van Engeland toch af, omdat ze daar toch al geen recht meer hebben op de kroon...


    Bowties were never Cooler

    Zijn er al mensen die een relatie willen met Aria? (Pagina 3)


    all because i liked a girl

    CalTHood schreef:
    (...)

    Lijkt me wel, dan weet ze ook dat zijn ouders het niet op zijn meisje hadden, en later zal hij haar echt niet in rusland hebben gelaten.

    En over de achternamen, ze kan altijd haar eigen houden, maar dan krijgen de kinderen maar een van de twee erfenissen mee, pa of ma, of dan valt misschien die van Engeland toch af, omdat ze daar toch al geen recht meer hebben op de kroon...


    Zijn meisje bedoel je dan zijn vrouw of zijn dochter?

    Bij die van Engeland staat ze sowieso al onderaan de lijst met troonopvolgers en daarbij moet ze natuurlijk wel zorgen voor een troonopvolger of troonopvolgster voor Italië. Aangezien het koninklijk huis het liefst iemand van het koninklijk huis op de troon ziet dus zouden ze het wel fijn vinden als Helena een kind krijgt, ongeacht wat het geslacht van het kind is.


    Physics is awesome

    PaperTownsMargo schreef:
    Zijn er al mensen die een relatie willen met Aria? (Pagina 3)


    Ja, hoor. Ik ga even kijken bij de beschrijving kijken wat voor relatie ze dan zouden kunnen hebben (kennissen, vriendinnen of mensen die elkaar een keer gezien hebben).


    Physics is awesome

    PaperTownsMargo schreef:
    Zijn er al mensen die een relatie willen met Aria? (Pagina 3)


    all because i liked a girl

    Quokka schreef:
    (...)

    Ja, hoor. Ik ga even kijken bij de beschrijving kijken wat voor relatie ze dan zouden kunnen hebben (kennissen, vriendinnen of mensen die elkaar een keer gezien hebben).


    Okay


    all because i liked a girl

    PaperTownsMargo schreef:
    (...)

    Okay


    Volgens mij is het de bedoeling dat de prins of prinses naar your wildest dreams gaat om iemand te ontmoeten waarmee hij/zij gaat regeren over het koninkrijk. Maar als ik jouw rol zo lees, zien haar ouders liever haar broer op de troon dan Aria en zal ze dus waarschijnlijk nooit regeren over haar koninkrijk.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Zijn meisje bedoel je dan zijn vrouw of zijn dochter?

    Bij die van Engeland staat ze sowieso al onderaan de lijst met troonopvolgers en daarbij moet ze natuurlijk wel zorgen voor een troonopvolger of troonopvolgster voor Italië. Aangezien het koninklijk huis het liefst iemand van het koninklijk huis op de troon ziet dus zouden ze het wel fijn vinden als Helena een kind krijgt, ongeacht wat het geslacht van het kind is.


    Daarom zal in dit geval Winsor vervallen, omdat je geen aanspraak maakt op een titel in de adel als je die naam niet meer draagt. Dit is dus een uitzondering op het vervallen van de achternaam van de moeder. Normaal gebeurt het namelijk altijd andersom, omdat je er geen 3 mag voeren en vaders bloedlijn in principe belangrijker is dan die van moeder. Vroeger zeker

    En ik bedoel zijn dochtertje. Een meisje wat nog gen 9 maanden deel is geweest van de familie lijkt me niet. Misschien dat ze die een keer heeft gezien als ze hem heeft opgezocht in Moskou, maar anders niet.


    Bowties were never Cooler

    Ik schrijf me uit wegens gebrek aan tijd


    all because i liked a girl

    CalTHood schreef:
    (...)

    Daarom zal in dit geval Winsor vervallen, omdat je geen aanspraak maakt op een titel in de adel als je die naam niet meer draagt. Dit is dus een uitzondering op het vervallen van de achternaam van de moeder. Normaal gebeurt het namelijk altijd andersom, omdat je er geen 3 mag voeren en vaders bloedlijn in principe belangrijker is dan die van moeder. Vroeger zeker

    En ik bedoel zijn dochtertje. Een meisje wat nog gen 9 maanden deel is geweest van de familie lijkt me niet. Misschien dat ze die een keer heeft gezien als ze hem heeft opgezocht in Moskou, maar anders niet.


    Het is een beetje raar, maar dat komt omdat ze in dit geval het haar moeder op volgt en dus niet haar vader. Terwijl de troonopvolging meestal via de mannelijke lijn gaat en dus de mannen het belangrijkst zijn. In dit geval dus niet en is het voor haar familie van belang dat ze de naam houdt die haar als het ware bindt aan haar koninkrijk. Dus is Windsor minder belangrijk dan van Savoye.

    Kennen Yelena en Helena elkaar dan al?

    Ik zie nu pas dat de foto die je voor Elena hebt gebruikt precies dezelfde is die ik als faceclaim heb gebruikt.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 22:04 ]


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Het is een beetje raar, maar dat komt omdat ze in dit geval het haar moeder op volgt en dus niet haar vader. Terwijl de troonopvolging meestal via de mannelijke lijn gaat en dus de mannen het belangrijkst zijn. In dit geval dus niet en is het voor haar familie van belang dat ze de naam houdt die haar als het ware bindt aan haar koninkrijk. Dus is Windsor minder belangrijk dan van Savoye.

    Kennen Yelena en Helena elkaar dan al?

    Ik zie nu pas dat de foto die je voor Elena hebt gebruikt precies dezelfde is die ik als faceclaim heb gebruikt.


    Daarom kan het bij jou wel. Door het adelijke belang

    Misschien van een foto, of misschien dat hij ze aan elkaar heeft voorgesteld een keer toen ze langskwam op de academie, maar anders niet. Dan kent ze haar alleen uit verhalen. Trouwens wel wat ironisch dat zijn enige vriend uit de adel van voor zijn huwelijk, en mogelijk zijn vriendinnetje later, dezelfde naam heeft als zijn overleden vrouw

    Zal ik haar dan maar een ander gezichtje geven? No problemo


    Bowties were never Cooler

    CalTHood schreef:
    (...)

    Daarom kan het bij jou wel. Door het adelijke belang

    Misschien van een foto, of misschien dat hij ze aan elkaar heeft voorgesteld een keer toen ze langskwam op de academie, maar anders niet. Dan kent ze haar alleen uit verhalen. Trouwens wel wat ironisch dat zijn enige vriend uit de adel van voor zijn huwelijk, en mogelijk zijn vriendinnetje later, dezelfde naam heeft als zijn overleden vrouw

    Zal ik haar dan maar een ander gezichtje geven? No problemo


    Inderdaad, in haar geval is het omgekeerd. Haar vader was nodig om voor troonopvolgers te zorgen en traditioneel is dat de taak van de vrouw min of meer.

    Zelfde naam? Heet ze ook Helena? Wacht, ze heet Elena. Dat lijkt wel verdomd veel op elkaar, dat heb ik echt niet expres gedaan. Ik heb haar zo genoemd vanwege Helena van Sparta/Troje, maar mijn personage zal niet vreemd gaan.

    Ik vind het zo lullig om jou een ander plaatje te laten zoeken.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Inderdaad, in haar geval is het omgekeerd. Haar vader was nodig om voor troonopvolgers te zorgen en traditioneel is dat de taak van de vrouw min of meer.

    Zelfde naam? Heet ze ook Helena? Wacht, ze heet Elena. Dat lijkt wel verdomd veel op elkaar, dat heb ik echt niet expres gedaan. Ik heb haar zo genoemd vanwege Helena van Sparta/Troje, maar mijn personage zal niet vreemd gaan.

    Ik vind het zo lullig om jou een ander plaatje te laten zoeken.


    Yelena is de Russische versie van Helen of Helena. En dat is ten minste fijn om te weten, dat ze niet vreemd gaat.

    Is het niet. Lukt wel. Zat plaatjes op Google image


    Bowties were never Cooler