• Hi all, dit is een throwaway die ik een lange, lange tijd geleden heb aangemaakt. Ik ben best actief op Q maar er zitten ook mensen van real life op, van wie ik liever niet heb dat ze dit weten.

    Het is ook gewoon een dom verhaal, eigenlijk.

    Ik ben 20, mijn baas is 28. Ik werk in de keuken van een restaurant, hij is manager van de bediening. Na een avondje stappen met twee andere collega's heeft hij me op de weg terug in de auto gezoend, waarna we nog een paar uur bij hem thuis hebben gechillt (alleen wij twee). Er is niks anders gebeurd dan zoenen. We willen allebei geen relatie, ook niet met elkaar, omdat we in zulke andere levensfases zitten. Collega's weten niks.

    Na die ene keer kreeg ik een dikke stressaanval (DUDE MET JE BAAS) maar daarna ging het prima. We waren wat closer, meer geknuffeld en zo, nog één keer meer gezoend, maar dat was als afscheid. We hebben een klein beetje geappt, maar dat was heel ongemakkelijk.

    Nu laatst op zaterdag was hij jarig en gaf hij een feest. Alle collega's waren uitgenodigd en het was heel gezellig. Maar helaas, na een tijdje werd ik jaloers omdat hij best wel close was met een andere collega. Ik wist niet eens zeker of ze iets samen hebben/hadden gedaan, ik vermoedde het alleen. Ik had geen recht om me zo te voelen, we hadden niks en het is eerlijk gezegd ook gewoon niet mijn zaak. Helaas was ik zo van streek dat toen ik thuis kwam (rond 4:30) hem heb geappt met de vraag wat hij eigenlijk van me wilde, en of hij het met andere collega's deed. Ik was er echt heel lomp en onbeschoft over, en hij vond dat dus echt NIET leuk. Ik kreeg ook een kortaf antwoord van hem terug, waarna ik de volgende dag mijn excuses heb aangeboden en heb gezegd dat ik dat nooit had mogen vragen en zeker niet op die manier. Hij gaf wel soort van antwoord, met dat hij geen relatie heeft en wilde, maar die antwoorden waren niet vrijwillig en dat voelde gewoon kut. Ik heb gevraagd of het nu goed zat en hij zei van wel, waarna het gesprek weer ongemakkelijk werd. Ik heb hem sindsdien niet meer gesproken.

    Ik ben zo teleurgesteld in mezelf met de manier waarop ik heb gehandeld, alcohol of niet. Dit zit me nu al een paar dagen ontzettend dwars. Het liefst zou ik een soort casual relationship hebben, niet exclusief, maar niet met andere collega's (obviously). Op dit moment wil ik gewoon dat we weer normaal met elkaar om kunnen gaan en dat onze band niet helemaal naar de knoppen is. Ik moet hoe dan ook nog met hem werken. Ik schaam me helemaal dood.

    Ik weet niet of iemand tips heeft, maar ik moest het ook gewoon even kwijt.


    I don't necessarily agree with everything I say.

    Begrijpelijk dat je je zo voelt hoor. Je hebt gezoend met iemand, en dat is best intiem. Het is dus vrij gewoon dat je je jaloers voelt zodra hij close gaat doen met een andere collega. Misschien dat je je ook enigszins gebruikt voelt. Het is ook gewoon een enorme dickmove van hem dat hij je zo behandelt. Hij had ook gewoon direct en eerlijk kunnen zijn, in plaats van geforceerd een antwoord geven. Wat je voor nu het beste kunt doen is hem denk ik gewoon negeren buiten je werk om, en op je werk gewoon zo professioneel mogelijk handelen Het is ongemakkelijk, maar je komt er vanzelf wel weer bovenop.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OPETH schreef:
    Begrijpelijk dat je je zo voelt hoor. Je hebt gezoend met iemand, en dat is best intiem. Het is dus vrij gewoon dat je je jaloers voelt zodra hij close gaat doen met een andere collega. Misschien dat je je ook enigszins gebruikt voelt. Het is ook gewoon een enorme dickmove van hem dat hij je zo behandelt. Hij had ook gewoon direct en eerlijk kunnen zijn, in plaats van geforceerd een antwoord geven. Wat je voor nu het beste kunt doen is hem denk ik gewoon negeren buiten je werk om, en op je werk gewoon zo professioneel mogelijk handelen Het is ongemakkelijk, maar je komt er vanzelf wel weer bovenop.

    Bedankt voor je reactie! Ik vond het zelf ook al vreemd aangezien hij echt de 'move' maakte zeg maar, maar er daarna niet echt meer wat mee deed. Nu ben ik ook al een laaaange tijd single, dus ik vond het ook veel te leuk om weer aandacht te krijgen, dat is wel mijn fout.

    Ik ga hem sowieso niet meer appen, daar ben ik echt klaar mee, en ik hoop maar het niet ongemakkelijk wordt op het werk inderdaad. "Helaas" is het bij ons wel zo dat iedereen best wel close is met elkaar, altijd een drankje doen na het werk (veel drankjes) en/of stappen samen. Ik wil daar ook gewoon nog aan mee blijven doen, maar dan loop ik dus wel weer de kans dat het nog ongemakkelijker wordt of helemaal fout gaat. :/


    I don't necessarily agree with everything I say.

    Ooh, meid, ik begrijp helemaal hoe je je voelt.. Heb een soortgelijk iets meegemaakt tijdens het kerstfeest (en voor mij tevens eennalaatste stagedag) bij PSV. Heb me toen ook echt laten gaan met mensen die hoog aangeschreven staan daar, en daar heb ik achteraf ook echt spijt van gehad. Heb door het feest van die avond een beetje mijn eigen ruiten ingegooid wat betreft contacten, heb ik het idee.. De avond zelf was fantastisch (waarschijnlijk geldt dat ook voor jou) maar achteraf voel je je toch.. tsja.. alsof je het beter niet had kunnen doen.

    Kleine troost is dat je weet dat dit je waarschijnlijk niet een tweede keer zal overkomen. Een harde les in je koppie erbij houden, zeg maar. Ik zou zeggen, probeer from here on out zo casual mogelijk met je baas om te gaan. Het is nu uitgesproken, en of het nu uit de lucht is of niet, ik denk dat je er het meeste aan hebt om je vanaf nu wel gewoon te gedragen alsof je het achter je gelaten hebt. Jezelf hier kut om blijven voelen schiet niet op. Niet voor jou, en niet voor je baas. Veel succes!

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 18:45 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ooh, meid, ik begrijp helemaal hoe je je voelt.. Heb een soortgelijk iets meegemaakt tijdens het kerstfeest (en voor mij tevens eennalaatste stagedag) bij PSV. Heb me toen ook echt laten gaan met mensen die hoog aangeschreven staan daar, en daar heb ik achteraf ook echt spijt van gehad. Heb door het feest van die avond een beetje mijn eigen ruiten ingegooid wat betreft contacten, heb ik het idee.. De avond zelf was fantastisch (waarschijnlijk geldt dat ook voor jou) maar achteraf voel je je toch.. tsja.. alsof je het beter niet had kunnen doen.

    Kleine troost is dat je weet dat dit je waarschijnlijk niet een tweede keer zal overkomen. Een harde les in je koppie erbij houden, zeg maar. Ik zou zeggen, probeer from here on out zo casual mogelijk met je baas om te gaan. Het is nu uitgesproken, en of het nu uit de lucht is of niet, ik denk dat je er het meeste aan hebt om je vanaf nu wel gewoon te gedragen alsof je het achter je gelaten hebt. Jezelf hier kut om blijven voelen schiet niet op. Niet voor jou, en niet voor je baas. Veel succes!

    Wat rot dat je ook zoiets hebt meegemaakt. :/ Zeker omdat er bij jou ook nog wat zwaardere gevolgen aan vast hingen dan een parttime baantje.

    Ja, die avond was het heel leuk maar ik had gelijk daarna dus al zoiets van kuuuuuuuut. Gelukkig was er toen verder geen probleem maar nu denk ik wel van, had hij me maar nooit gezoend. Ik ga zeker proberen om hier iets van te leren, helaas dacht ik altijd dat ik slim genoeg was om nooit deze fout te maken. Ach ja, kan er nu niks aan doen. Je laatste punt is ook echt een goede, gelukkig voel ik me als iets beter sinds ik mijn verhaal hier en op reddit heb kunnen doen. Ik zal proberen er niet mee te zitten. Heel erg bedankt voor je advies! :3


    I don't necessarily agree with everything I say.

    Ondanks dat er maar weinig reacties waren (nog bedankt!) toch een update:

    tl;dr I am an idiot.

    Blijkbaar is vergeven en vergeten toch een ding. Aanvankelijk was het inderdaad ongemakkelijk, maar eigenlijk alleen vanuit mij. Hij deed gewoon normaal, alsof er echt niks was gebeurd. Ik vond het lastiger om me een houding te geven, maar alles was gewoon prima. Ik ging gewoon mee stappen en zo, dikke prima.

    Nu afgelopen week is het herfstvakantie hier en was ik thuis. Ik heb extra gewerkt en zag hem dus ook extra. Toen is gebleken dat het dus echt ok was, aangezien we weer in flirterig gedrag terugvielen. Het kwam met name van hem (was altijd al, maar zeker nu zou ik geen move meer maken) maar ik ging er wel in mee. Het begon onschuldig genoeg, maar daarna hebben we gezoend aan het eind van een avond, en gisteravond/nacht vroeg hij of ik nog even kwam chillen aangezien het nog niet zo laat was. Ik met mijn domme kop had zoiets van ja prima, en ik had ook echt niet de intentie om meer te doen dan knuffelen en zoenen. Helaas ben ik een idioot en hebben we seks gehad. Ben er blijven slapen zelfs. Nu heb ik dus weer een lichte paniekaanval want wtffffffff heb ik nu weer gedaan. Ik maak het mezelf ook zo moeilijk. Wat het ook niet makkelijker maakt is dat onze communicatie gewoon echt prut is. We praten wel gewoon, en niet alleen over oppervlakkige dingen, maar niet over ons. Ik probeer het wel maar er komt niet veel van. Ik bedoel, ik heb ook geen idee wat ik wil en waar dit naartoe gaat, maar het zou fijn zijn als we het er iig over kunnen hebben.

    Bedankt voor het lezen, ik moest dit echt kwijt. Ik kan jullie tips wel raden, maar als je ze hebt, geef ze toch maar. Als ik maar vaak genoeg hoor dat ik een idioot ben misschien vind ik dan eindelijk de wijsheid om hier een eind aan te maken.


    I don't necessarily agree with everything I say.

    ^^

    Misschien toch eens proberen die communicatie te redden? Als die sul dit kan moet hij ook de ballen hebben voor een goed gesprek. Either way, veel succes. Kan er ook weinig advies voor geven. D:


    The truth is out there.

    Tja, als je het echt niet wilde had je niet met hem geslapen. Weet je zeker dat je niks met hem wil? Zo klinkt het namelijk niet, of zo komt het niet over (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Even niet om het een en ander en om super lullig te doen, maar hoop dat het helpt ;o.
    Okay bro, je weet niet wat je wil, maar weet je wat je niet wil? Wil je niet als grof vuil of als een neukmaatje behandeld worden, al verpakt hij z'n woorden zo goed en is de seks zo fantastisch geweldig? Stop met appen en kutten, koop jezelf zo'n mooie roze trillende kleine vriend en vind daar je trekken aan. En, als je er één tegen komt die niet alleen wil neuken, misschien ook een partner. TENZIJ je casual seks hebben zonder verplichtingen niet erg vind. Maar ik denk dat je toch naar een vorm van exclusiviteit zoekt omdat je het niet chill vond dat die man (die trouwens een fucking eikel is en het verdient om een keertje flink pijn te lijden om jou zo te behandelen).
    Hóe belangrijk is het dat je deze baan hebt? Kun je naar een andere baan? Als het maar een lullig bijbaantje is zie ik namelijk nog een uitkomst: wegwezen en wat anders gaan doen. Dan ben je geen loser om de benen te nemen, maar gun je jezelf geestesrust omdat je doet wat jij denkt dat verstandig is.
    Maar deze shit doorzetten is dus niet verstandig. Mensen kunnen soms dickheads zijn en misbruik maken van twijfelaars.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2015 - 16:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap wel dat het heel verwarrend is, maar ik zal toch even nadenken over of je gevoelens hebt voor hem of niet, en andersom.
    Als jullie echt wat voor elkaar voelen is het toch niet verboden om een relatie te nemen en 8 jaar valt opzich nog wel mee. Als jullie het gewoon
    leuk vinden om met elkaar te flirten, kan dat toch ook gewoon zo blijven? Een soort van friends with benefits, als jullie daar oke mee zijn.
    Zo zijn er ook geen misverstanden, dan weten jullie dat jullie geen relatie met elkaar willen, en jullie zo intiem zijn omdat jullie elkaar gewoon aantrekkelijk vinden en het leuk is. Dan kunnen jullie gewoon normaal contact behouden zonder dat er onzekerheden zijn, of angsten over wat de ander wel niet zal
    gaan denken. Misschien klinkt dit raar, en ik begrijp wel als het raar klinkt. Maar ik zou gewoon een gesprek met hem voeren als je er echt heel erg mee zit, en vragen om duidelijkheid en bedenk wat jullie beiden zouden willen. Als jullie echt denken, dit is verkeerd, en ik wil dit niet. Gewoon mee stoppen, verantwoordelijkheid nemen, en misschien als het helpt toch dat 3de glas wijn/alcohol afslaan.

    Ik heb niet alles gelezen. Maar kijk, ik kan wel wat begrijpen, dat je het misschien niet op de juiste manier gevraagd hebt, maar dat je daarom vroeg, gezien jou positie, niet jou zaken? Het zijn wel jou zaken, anders zou je er niet om hoeven te vragen? Dat mag hij naar mijn mening dan dus ook wel verstaan. Wees niet al te hard op jezelf, een kus is iets intiem, en iets van jezelf, dus als jij wilt weten waar hij bij je staat, dan heb jij het recht om daarnaar te vragen, en daar moet hij ook tot op zekere hoogte respect voor opbrengen. Jij telt ook. Je was gewoon opzoek naar communicatie, wat denk ik wel verreist was in deze situatie.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hey all, bedankt voor jullie reacties. Jullie zeggen eigenlijk allemaal hetzelfde, en groot gelijk: het gaat erom wat ik wil. Ik kan natuurlijk niks voor hem beslissen, maar mijn eigen keuzes kan ik wel maken. Het probleem is dus echt dat ik het niet weet. Aanvankelijk vond ik het idee van een casual relationship wel oké, maar dit is mijn allereerste soort one night stand en ik ben er nog niet over uit (ook al niet) of dit überhaupt mijn ding is. Ik ben ook bang voor wat Sam zegt, dat ik mezelf niet respecteer en dat ik maar een 'plaything' word, en dat is niet wat ik wil. Ik heb nu gelukkig een week om alles op een rijtje te zetten (ik zit doordeweeks op kamers, ik werk thuis thuis en appen doen we niet). Als ik hem vrijdag weer alleen zie ga ik er over beginnen. Ik heb dit ook met mijn bf besproken die dit echt TOTAAL niet ziet zitten, en zij gaf ook de tip om het rustig aan te doen en niet gelijk weer hoppa het bed in te duiken. Deze tip ga ik ook écht opvolgen.

    Het enige waar ik gelukkig niet bang voor te zijn is zijn discretie, want hoewel het voor mij echt waardeloos zou zijn als dit uit zou komen, is het voor hem ook niet positief. En hij heeft dus blijkbaar een pokerface van hier tot Tokio, wat vervelend is maar ook handig. In het ergste geval kan ik ook ontslag nemen iinderdaad, maar dat wil ik echt niet. Het is heel leuk werk en met collega's is het tof.

    Bedankt voor de steun allemaal, ik hou jullie op de hoogte. Geniet van mijn drama life. Hoe krijg ik het ook voor elkaar.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 0:35 ]


    I don't necessarily agree with everything I say.

    Laatste update, hopelijk.

    De eerste keer dat ik hem weer zag was een beetje ongemakkelijk, zoals altijd, maar verder prima. Ik ging die avond na het werk nog stappen met een vrouwelijke collega, en normaal gaat hij ook mee maar dit keer niet want hij was moe. Oké, jammer, kan gebeuren. De week erop appte ik hem nog na het werk of hij iets wilde gaan doen, maar nee, hij moest de dag erna vroeg op. Dit vond ik wel echt waardeloos. Het liet me realiseren dat ik eerder een optie was en geen prioriteit, en dat voelde echt kut. Ook was ik er inmiddels achter dat ik hem toch wel leuk vond inderdaad, en dat ik alleen door wilde als er kans was op een relatie. Nu afgelopen vrijdag had ik niet geappt, maar ook hij geen initiatief genomen, dus weer geen contact. Dat was irritant omdat ik toen met hem wilde praten, écht praten, wat we dus nooit echt hebben gedaan. Mijn mattie zei dat ik gewoon moest appen of hij tijd had om een keer te praten, en dat heb ik gister dus gedaan. Ik was van plan om face to face te praten, maar aangezien ik al aan het uitleggen was waarom ik hem überhaupt wilde spreken ging ik maar gewoon mee met het gesprek. Hier onze convo, aangezien ik geen idee heb hoe ik het zou moeten samenvatten:

    Ik: Hee, heb je misschien van de week een keer tijd om te praten? ik wil graag de lucht klaren zodat ik weer verder kan

    Hij: Whats up? klinkt zwaar

    Ik: oh niks ernstigs hoor, maar ik ben dit vage gedoe een beetje zat en bespreek dat liever niet over de app. want dat ging lekker de laatste keer (zie hierboven, ugh)

    Hij: okay

    Ik: Dus wanneer?

    Hij: Weet niet wanneer ik tijd heb (= geen zin om tijd voor je vrij te maken). Wel klote dat je je rot voelt

    Ik: Liefst, asap, hoeft niet lang te duren. En ik voel me niet zozeer rot, meer geïrriteerd dat we nooit eerder echt gepraat hebben waardoor misverstanden voorkomen hadden kunnen worden

    Hij: Oké, dus je vond het een misverstand. Sorry daarvoor dan. . Volgens mij zei ik in het begin al geen verwachtingen maar goed

    Ik: Klopt... en ik was het daarmee eens, maar voor mij veranderde dat wel. Maar je hoeft je excuses daarvoor niet aan te bieden, kan jij ook niks aan doen

    Hij: Oké dan nog sorry. Was niet de bedoeling

    Ik: Maar wat was dan wel de bedoeling? want ik heb nooit initiatief genomen wat dat betreft

    Hij: Weet niet dacht gewoon gezellige tijd. Wat gebeurd is gebeurd

    Ik: Ja die eerste keer dat we zoenden en daarna... maar na mijn uitval (van hierboven) begon het opnieuw in de herfstvakantie. Waarom dat dan? Snap je dat dat heel verwarrend is

    Hij: Snap ik ook

    Ik: Dus verklaar?

    Hij: Geen verklaring. Heb jij er een verklaring voor.

    Ik: Voor mijzelf? (ja) Ik vond het heel fijn om een keer weer met iemand te zijn die me kende en affectie toonde, dat heb ik gemist

    Hij: Daarom en het moment was er ook gewoon

    Ik: Maar nu niet meer?

    Hij: Ik heb niet die gevoelens (autsj)

    Ik: Oké, duidelijk. Maar dan is het voor mij op deze manier ook klaar

    Hij: Dat begrijp ik ook. Maar hoop wel dat we normaal kunnen doen op werk en net zo kunnen lachen en praten op het werk. Dat verandert voor mij niet. Maar ik zie ons niet over een paar jaar met een huis en kinderen.. Misschien wil ik dat wel gewoon te graag en ben ik te veel daarnaar op zoek. Maar dat is mijn probleem.

    Ik: Ik ga het proberen, maar het kan wel een beetje ongemakkelijk zijn. En ik zie ons eerlijk gezegd ook niet met een huis en kinderen, maar voor nu zou ik het wel leuk hebben gevonden.


    Dat is basically wat er gezegd is. Ik voel me nu vrij opgelucht eigenlijk, omdat ik dit al had verwacht en het nu tenminste klaar is. Ik heb mijn zegje goed genoeg kunnen doen, en ondanks dat het kut is dat het niet wederzijds is had ik het dus al zien aankomen. En eigenlijk is 'ie ook gewoon een lul, weet je. "Ik had al vanaf het begin gezegd geen verwachtingen" uhu, maar waarom ging je dan zo hard op mij af? Uiteindelijk wilde hij gewoon seks waarschijnlijk, en daar heb ik ook geen spijt van, maar lullig is het wel. Ik snap ook niet waarom hij niet gewoon voor een meisje ging waarmee hij niet hoeft samen te werken, dat is toch veel makkelijker? Die hoef je dan nooit meer te zien. Ik was misschien wel lekker beschikbaar, maar dan nog.

    Ik heb dit ook op reddit gepost en daar vonden ze ook allemaal dat hij 'sleazy' en 'slimey' was, uiterst onprofessioneel en dat het best wel ziek is dat hij ging voor iemand met wie hij een machtsrelatie heeft. En eerlijk gezegd zie ik nu ook wel in dat ze geen ongelijk hebben. Hoe dan ook, nu is het klaar. Ik moet nu alleen de eerste ongemakkelijke keren weer overleven, maar als het niet te doen is neem ik gewoon ontslag.

    Ik wil jullie nog ontzettend bedanken voor het advies dat ik heb gekregen, ik had inderdaad al veel eerder moeten communiceren over wat mijn verwachtingen/gevoelens waren zodat dit al veel eeder was gestopt. Het kan trouwens zijn dat sommige users nu ook mijn main weten, graag niet in een reactie pleuren maar navragen via PB. Ik vind het niet erg, maar dit gedoe is vet genânt dus niet iedereen hoeft te weten wie ik ben, haha.

    Dus, opmerkingen, vragen, advies? Allemaal welkom. Ik voel me een beetje dom over dit hele gebeuren, en naïef, maar dat komt wel weer goed.


    I don't necessarily agree with everything I say.

    Jeetje zeg, ik vind zijn conversatie met jou echt lullig hoor. Ik vind hem echt kortaf, en op mij komt het over alsof hij jou de 'schuld' in de schoenen wilt schuiven. Van 'ik had al vanaf het begin gezegd geen verwachtingen', alsof híj dus alles 'goed' heeft gedaan en jij alles 'fout'. Nee, ik vind het echt niet fair tegenover jou.

    Nog los van het machtsrelatie inderdaad. Dat is al helemaal niet slim. Succes ermee!<3


    Inspiration can hit you any time

    Nu weet je wel waar je aan toe bent! Je verdient beter dan dit. Een rotsituatie die hij een stuk beter had kunnen handlen, maar sommige mannen (en vrouwen ook hoor) kijken niet verder dan hun dick (of poes dus :') ) Ik vind het knap dat je uiteindelijk zo eerlijk en to the point bent geweest naar hem toe, of het nou over de app ging of niet. Het is pijnlijk om te horen dat hij het dus echt alleen zag als een one-night stand, maar nu kun jij in elk geval weer door. Ben nu wel benieuwd hoe het tussen jullie ging, de eerste keer dat je hem na dit gesprek weer zag!


    ars moriendi

    Dopethrone schreef:
    Begrijpelijk dat je je zo voelt hoor. Je hebt gezoend met iemand, en dat is best intiem. Het is dus vrij gewoon dat je je jaloers voelt zodra hij close gaat doen met een andere collega. Misschien dat je je ook enigszins gebruikt voelt. Het is ook gewoon een enorme dickmove van hem dat hij je zo behandelt. Hij had ook gewoon direct en eerlijk kunnen zijn, in plaats van geforceerd een antwoord geven. Wat je voor nu het beste kunt doen is hem denk ik gewoon negeren buiten je werk om, en op je werk gewoon zo professioneel mogelijk handelen Het is ongemakkelijk, maar je komt er vanzelf wel weer bovenop.