• oke, wie heeft er nog zo'n biggest ego of the city ? just like me ? :D

    ik kom goed overeen met egomensjes ^^


    I see sunset in your eyes

    Haha xD ik heb ego ^^

    Maar eigenlijk niet, ik denk niet dat ik de beste ben ... eht is gewoon zo ^^

    Nou, daar zijn er hier genoeg van.


    Bored.

    Voelt zich aangesproken^^

    Like volgens mij proberen die mensjes popu te worden met hun ego heid, nou zo popu als mij word je toch neit,/[/oke sorry dat moest]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hahaa, tja


    I see sunset in your eyes

    Nee, ik heb niet zoveeel ego. Denk ik (A)

    Me. Maar mijn ego ergens anders is veel groter als dat waar ik woon. Omdat mijn bestie daar woont met een ego en die kent er kei veel mensen en is gelijk zo kei popu op school en veel er bang van hebben waardoor mijn ego er ook groter door word en ik samen met haar een van e grootste ego's heb uit die stad :')

    hihi,

    mensen hebben bang van me, omdat ik een grote mond heb, maar zo angstaanjagend ben ik toch niet ? (A)


    I see sunset in your eyes

    hihi,

    mensen hebben bang van me, omdat ik een grote mond heb, maar zo angstaanjagend ben ik toch niet ? (A)

    Join the club ^^. Overlaats had er een johny kei veel bang van mij omdat ik dacht dat ik hem ging slagen -.-

    (...)
    Join the club ^^. Overlaats had er een johny kei veel bang van mij omdat ik dacht dat ik hem ging slagen -.-


    nice,
    overlaatst, kwam er zo n hele groep op me af, en zeiden, van jij ging tony -schuilnaam- toch slaan, ale waar wacht je op.

    bleek dat iemand dat dus verzonnen had en heel de school dacht dat ik iemand ging slaan, dus werd ik apart genomen door het secretariaat <<.


    I see sunset in your eyes

    nou ,, kijk ik ben dus een ego aan het krijgen want ben veelste liefxD
    dus,, jaah ik heb lekker hele grote ego:D(H)
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)

    nice,
    overlaatst, kwam er zo n hele groep op me af, en zeiden, van jij ging tony -schuilnaam- toch slaan, ale waar wacht je op.

    bleek dat iemand dat dus verzonnen had en heel de school dacht dat ik iemand ging slaan, dus werd ik apart genomen door het secretariaat <<.

    omfg meent gij da :')! Whihi kei grappig als ge da zo ineens van u eige te hore krijgt da ge iemand ging slage ni ?xD

    Ego <3
    Ik heb een ego en ik val op jongens met een ego [soms]


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Nou, daar zijn er hier genoeg van.


    En daar heb je zo veel gelijk in! x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ikkkeee!!


    Life is hard and then we die

    (...)
    omfg meent gij da :')! Whihi kei grappig als ge da zo ineens van u eige te hore krijgt da ge iemand ging slage ni ?xD


    jaa, das zo van huh ? ma ale, ik heb da toch nooit gezegt, da kan ik mij toch niet herrineren


    I see sunset in your eyes