• Ja ja. Vandaag ben ik jarig!
    Ik ben dus werkelijk op dezelfde dag als Taylor Swift jarig.
    Maar bon, vandaag word ik dus 11 jaar!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You are my piece of paradise.

    Gefeliciteerd!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gefeliciteerd!!!!! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Happy B-Day!!!! Kijk maar bij mijn gedichten voor je cadeau!! =D


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    Gefeliciteerd. *O*

    Ik heb het topic trouwens verplaatst naar 'feestdagen'. (:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 11:15 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteeeerd! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd! *O*


    Caution first, always.

    Weer eens? Hoevaak word jij 11? :Y)

    Gefeliciteerd trouwens ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Congrazulas!


    wat was dit ookalweer

    Jeej gefeliciteerd (yeah)


    ©1998

    Gefeliciteerd! (:


    The truth is out there.

    Gefeliciteerd!!!

    Aangezien ik hier las dat jij op dezelfde dag als Taylor Swift jarig bent, besloot ik te zoeken op 'birthday share celebrity', en toen kwam ik deze site tegen. Ook Joseph Garrett, Amy Lee, Jamie Foxx, Nene Leakes en Dick Van Dyke zijn vandaag jarig. Al weet ik natuurlijk niet welke namen jij herkent, ik weet zelf alleen wie Amy Lee is, haha.
    En wat blijkt voor mij, ik ben op dezelfde dag als Paul McCartney jarig! :o


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grassi schreef:
    Gefeliciteerd!!!

    Aangezien ik hier las dat jij op dezelfde dag als Taylor Swift jarig bent, besloot ik te zoeken op 'birthday share celebrity', en toen kwam ik deze site tegen. Ook Joseph Garrett, Amy Lee, Jamie Foxx, Nene Leakes en Dick Van Dyke zijn vandaag jarig. Al weet ik natuurlijk niet welke namen jij herkent, ik weet zelf alleen wie Amy Lee is, haha.
    En wat blijkt voor mij, ik ben op dezelfde dag als Paul McCartney jarig! :o


    Ik dezelfde dag als Tom Felton :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Congratulations ^.^

    @Grassi, ik ben jarig op dezelfde dag als Freddie Highmore en andere mensen die ik niet ken :]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Grassi schreef:
    Gefeliciteerd!!!

    Aangezien ik hier las dat jij op dezelfde dag als Taylor Swift jarig bent, besloot ik te zoeken op 'birthday share celebrity', en toen kwam ik deze site tegen. Ook Joseph Garrett, Amy Lee, Jamie Foxx, Nene Leakes en Dick Van Dyke zijn vandaag jarig. Al weet ik natuurlijk niet welke namen jij herkent, ik weet zelf alleen wie Amy Lee is, haha.
    En wat blijkt voor mij, ik ben op dezelfde dag als Paul McCartney jarig! :o


    Dick Van Dyke is die schoorsteenveger en tekenaar in Mary Poppins. Coole boy. Zelf ben ik tegelijkertijd jarig met Adele, Chris Brown en Henry Cavill.

    Gefeliciteerd! Geniet van je jeugdigheid.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gefeliciteerd! Ook aan Taylor Swift, blijkbaar. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan