• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    STORY
    Durmstrang Institute, 2014. De school richt zich nog altijd wat op de duistere magie, maar een stuk minder dan vroeger. Muggleborns worden echter nog altijd niet toegelaten op Durmstrang, en de school heeft een duidelijke voorkeur voor Purebloods. Toch is de school een stuk toegankelijker dan hij vroeger was. Sinds enkele decennia is Durmstrang over gegaan op het indelen van zijn studenten in afdelingen. Dit omdat ze, na weer meer contact gehad te hebben met Hogwarts, het gevoel hadden zo beter overzicht te kunnen houden over de leerlingen en hen beter naar wens dingen konden leren. Leerlingen krijgen hun eerste twee jaar op Durmstrang de kans om zich beter te ontwikkelen, en worden aan het begin van hun derde leerjaar gesorteerd in een van de vier afdelingen. Aan het einde van ieder jaar moet iedereen naast zijn examens een andere grote test begaan, waarin gekeken word of zij nog wel het best passen bij de afdeling waar ze dat jaar in hebben gezeten. Hoewel het nauwelijks voorkomt, veranderen sommige leerlingen dus van afdeling. Op het moment van het RPG volgen we leerlingen in hun zevende jaar, wat voor de meerderheid van deze leerlingen hun voorexamen jaar is.

    HOUSES
    Credits
    • Hallestrom
    (Colors: Navy Blue & Red, Animal: Eurasian Lynx, Traits: Intelligence & Loyalty) Opinionated, but open to suggestion. These fair few are of the brightest and most inquisitive. They seek knowledge, and respect intelligence. However as students of Durmstrang their chosen paths are still often dark in nature, and the knowledge they truly thirst for is that which no others have found before and the power that comes with it. Their loyalty may be favoured in many situations, but they can be somewhat selfish friends at times, and hard masters to work for as they also command complete loyalty and respect from those around them.
    • Molokov
    (Colors: Burned Orange & Black, Animal: Black Bear, Traits: Strength & Endurance) Of great strength, comes great power. The ability to endure whatever is thrown at them, and still hold their heads high. They value not only physical or magical strength, but also inner strength. Many Molokovs rely only on these things and blunder into situations without thinking, and learning to also appreciate mental strength sometimes proves difficult. Molokovs can be bullies, and make excellent henchmen. Hallestroms in particular occasionally think of them as stupid, but this is by no means always the case.
    • Ranaulph
    (Colors: Steel Grey & Lime, Animal: Grey Wolf, Traits: Cunning & Bravery) Valiant and chivalrous - for Durmstrang students - those in this house enjoy a challenge. Daring and sly, they rarely back down even from the toughest opponent. And quite a lot of the time they win. But it is often with the aid of copious and outrageous cheating. A good Ranaulph will learn to successfully conceal this deceit. But those who know this house will always be aware of it, even if there is no proof. Charming on the outside, they are often rather talented individuals, and occasionally they are exceptionally talented. but their rash actions can lead them into trouble later on.
    • Rhoswen
    (Colors: Purple & Gold, Animal: Osprey, Traits: Integrity & Perseverance) Rhoswens do what they set their minds to no matter the consequence - and what they do always benefits them in some way. The word "impossible" is not a part of their vocabulary. They are determined to remain true to themselves, rarely choosing to voluntarily follow another unless it serves part of a long term plan. When questioned, their integrity holds true, lying is not tolerated. They are proud of their achievements and as a general rule do not particularly care about hiding mistakes unless doing so is essential. They can be very blunt, and usually have a few amusing insults ready for use at any time. Rhoswens are experts at twisting things to their own advantage.

    OTHER INFORMATION
    • Vakken en Lessen
    Durmstrang heeft een groot vakkenpakket, met veel keus, maar ook redelijk wat verplichte vakken. Leerlingen zitten tot en met hun vierde leerjaar vast aan een bepaald vakkenpakket zonder keus. In het begin van het vijfde jaar zullen zij minimaal twee extra vakken moeten kiezen naast de verplichte. Het maximum wat betreft keuzevakken ligt op 5, op deze manier probeert de schoolleiding van Durmstrang er voor te zorgen dat leerlingen niet te veel doen, en ook wat vrije tijd overhouden. In totaal heeft een leerling op Durmstrang keuze uit een tiental vakken naast de zes verplichte vakken.
    • Lijst met vakken voor het 5e, 6e, 7e, en 8e jaar
    [V] Charms
    [V] Dark Arts*
    [V] History of Magic [HoM]
    [V] Transfiguration
    [V] Potions
    [K] Astronomy
    [K] Quidditch**/****
    [K] Sports***/****
    [K] Care of Magical Creatures [CoMC]
    [K] Arithmancy
    [K] Divination
    [K] Studie of Ancient Runes [SoAR]
    [K] Music****
    [K] Art****
    [K] Ghoul Studies
    * Bij Dark Arts wordt zowel de geschiedenis van de Dark Arts, de uitvoering en de verdediging behandeld.
    ** Enkel leerlingen die Quidditch volgen mogen in het Quidditch-team voor de bovenbouw zitten.
    *** Bij Sports wordt gericht op individuele sporten. De leerlingen die dit volgen zullen ook wedstrijden hebben, zowel onderling als uitjes naar de muggle-wereld om hier wedstrijden te hebben. Dit zijn sporten waar geen magie bij nodig is, en waar het dan ook verboden is om gebruik van magische hulpmiddelen (spreuken, toverdrankjes, etc.) te maken. Leerlingen richten zich binnen dit vak vaak nog op een sport, om hier meer en beter in te trainen. Eenmaal in de week is er een gezamenlijke les, en twee keer in de week wordt er specifiek getraind. Natuurlijk mogen de fanatiekelingen, in overleg met het schoolbestuur en de leerkracht, ook vaker trainen. Er wordt binnen Sports gericht op Atletiek, Zwemmen, Paardensport, Boogschieten, Roeien en Wielersport.
    **** Een leerling mag enkel een van deze vakken als extra vak hebben. Als een leerling wenst meerdere van deze vakken te kiezen, dient zij bij een tweede ook een derde keuzevak te kiezen, en bij een derde van deze vakken, een vierde keuzevak.
    • Rooster


    • Quidditch
    Ook op Durmstrang wordt er natuurlijk Quidditch gespeeld, in twee verschillende klassen weliswaar. De onderste klasse is voor de onderbouw (1e - 4e Leerjaar), en de bovenste klasse voor de bovenbouw (5e - 8e Leerjaar). Enkel leerlingen die ook Quidditch volgen, mogen onderdeel nemen in de Quidditch teams in de bovenbouw. Voor ieder afdeling is er een team, maar wanneer een afdeling te weinig leerlingen heeft wordt dit of aangevuld met de bete leerlingen van die afdeling (of eerste/tweede leerjaar) uit de onderbouw, of met leerlingen uit andere afdelingen. Iedere maand is er voor beide klassen een wedstrijd, uitgezonderd van de eerste twee maanden school. Na afloop van de laatste wedstrijd wordt het eindklassement bekend gemaakt, en de winnende afdeling wint de Quidditch-beker van dat jaar.
    • Hallestrom
    Captain —
    Chaser —
    Chaser —
    Chaser —
    Beater —
    Beater —
    Keeper — Oliver Amaro Delray
    Seeker —

    • Molokov
    Captain — Vincent Milan Procházka
    Chaser — Zuzana Ružicka
    Chaser —
    Chaser —
    Beater —
    Beater —
    Keeper — Vincent Milan Procházka
    Seeker — Claudai Ružicka

    • Ranaulph
    Captain — Dimitri Viktor Volkov
    Chaser — Dimitri Viktor Volkov
    Chaser —
    Chaser —
    Beater —
    Beater —
    Keeper —
    Seeker —

    • Rhoswen
    Captain —
    Chaser — Alexander Stoyan Lyuben
    Chaser —
    Chaser —
    Beater —
    Beater —
    Keeper — Eleanore Ingrid Novak
    Seeker — Sara Tali Herbovitz

    • Nationaliteiten
    Leerlingen van Durmstrang komen voornamelijk uit Scandinavië en Oost-Europa, al zijn er ook uitzonderingen van leerlingen uit Noord-West Europa en enkele leerlingen uit het middenoosten.

    • Leerjaren en Schooljaar
    Op Durmstrang volgen de leerlingen acht jaar aan onderwijs, en wanneer zij deze succesvol afsluiten heeft bijna elke leerling de kans op een studiebeurs of een gedeeltelijke betaling voor een opleiding. De eerste twee leerjaren zijn leerlingen nog niet ingedeeld in een afdeling, en tot en met het vierde leerjaar hebben zij een vast vakkenpakket. Vanaf het vijfde kiezen zij vakken, die zij tot hun examen zullen moeten volgen, behalve wanneer zij meer dan twee keuzevakken hebben. Wanneer dit het geval is, mag de leerling een van zijn of haar keuzevakken tot en met het zevende leerjaar laten vallen. Het schooljaar begint op de laatste maandag van augustus, en op twee dagen hiervoor vertrekken de leerlingen al naar Durmstrang. Leerlingen krijgen in mei van het jaar dat zij elf worden een brief dat zij zijn toegelaten op Durmstrang, en zullen dat jaar dan ook hun eerste schooljaar starten. Het schooljaar loopt tot en met de laatste vrijdag van juni, en tussen elk schooljaar zit dus telkens ongeveer twee maanden aan zomervakantie. Tussendoor is er natuurlijk de Kerstvakantie, maar ook nog vier andere vrije weken en natuurlijk een aantal vrije dagen/middagen.


    • Dorms
    Iedere Durmstrang afdeling heeft zijn eigen Dorms, hier kunnen de leerlingen na de lessen rondhangen, huiswerk maken, en natuurlijk zijn hier ook hun slaapzalen en badkamers. Leerlingen van andere afdelingen kunnen in principe niet in de Dorm van een andere afdeling komen, gezien deze beschermd is met een wachtwoord. Iedere maand veranderd het wachtwoord.
    • Hallestrom
    De Hallestrom Dorm bevind zich op de derde verdieping van het kasteel, achter een grote houten deur met daar de naam van de afdeling op. Momenteel is het wachtwoord Wisdom and Knowledge are not completely the same. Hallestroms' slaapzalen zijn verdeeld per leerjaar en sekse. De bovenbouw slaapt aan de rechterkant van de zitkamer, de onderbouw links. Bij beiden is het zo dat de meiden het dichts bij de deur naar de zitkamer slapen, en de jongens meer naar achter.
    • Molokov
    Molokov's Dorm ligt vlak naast de eetzaal van de school, verborgen achter een simpele deur als ieder ander. De jongere leerlingen van andere afdelingen vragen zich dan ook dikwijls af waar de Molokov Dorm is. De Dorm neemt twee verdiepingen in beslag, en heeft dan ook op de tweede verdieping van de school een deur. Ook deze valt nauwelijks op. Het wachtwoord is momenteel We may be Reckless, but we create the best stories of all.De slaapzalen voor de meiden bevinden zich op de tweede verdieping, die van de jongens op de begane grond, samen met de zitkamer.
    • Ranaulph
    De Ranaulph Dorm bevind zich tegenover die van Rhoswen. Dit komt omdat, voordat Durmstrang de afdelingen invoerde, er op deze plekken ook twee slaapzalen tegenover elkaar waren, en het schoolbestuur het onzin vond om die ruimte niet te gebruiken. Het wachtwoord is Succes, even with cheating, remains succes. Ranaulph heeft twee grote slaapzalen, waar alle leerjaren door elkaar slapen. Jongens en meiden wel gescheiden.
    • Rhoswen
    Rhoswen's Dorm is tegenover Ranaulph, en heeft een grote Visarend op de deur geschilderd. De Dorm is strategisch opgedeeld, met slaapzalen ingedeeld in leeftijd. Jongens hebben altijd de linker slaapzaal, en de meiden de rechter. De onderbouw slaapt het verst van de zitkamer af, zodat zij niet gewekt worden wanneer de oudere leerlingen naar bed gaan. Het wachtwoord is de vraag bij het antwoord wat luid Lydia and Simon, de vraag— het wachtwoord— is; Who were unable to stand eachother throughout their school life, but now have a baby?

    • Uniform
    Aangezien Durmstrang in een koud gebied staat, dragen de leerlingen altijd veel kleding. De hoofdkleur in het uniform is bruin of zwart, gecombineerd met wit en de afdelingskleuren. Vroeger was het Durmstrang uniform bruin met rood, maar sinds de komst van de afdelingen is dit veranderd. Leerlingen mogen zelf kiezen of zij een rok of broek dragen, maar deze moet altijd egaal van kleur (zwart of bruin) zijn, en er mogen geen gaten in zitten. Daarboven dragen de leerlingen een witte blouse met lange mouwen en een blazer, gevoerd met de hoofdkleur van hun afdeling, en met de buitenkant de andere kleur. Zo kunnen Hallestroms rode blazers met donkerblauwe voering dragen, of donkerblauwe blazer met rode voering. Voor buiten krijgt iedereen een mantel en een dikke winterjas. Ook krijgt iedereen een bontmuts en sjaal, en moeten de leerlingen in de winter stevige laarzen of winterschoenen dragen, waar zij in de zomer, lente en herfst ook hakken, open schoenen, en dunne sneakers mogen dragen.
    Mocht een leerling de dresscode niet volgen, dan krijgt deze een waarschuwing.

    • Huisdieren
    Op Durmstrang staan huisdieren niet hoog in de lijst met prioriteiten, maar zijn ze wel toegestaan. Studenten mogen uilen, padden, katten, ratten en paarden (wanneer zij zich focussen op paardensport en het vak sport hebben) meenemen naar de school, mits zij deze goed verzorgen.

    • Kasteel en omgeving
    Durmstrang's kasteel is oud, en heeft drie verdiepingen. Het kasteel heeft naast het hoofdgebouw een astronomietoren, een uilentoren en ligt naast een groot bos, een groot meer en ver verwijderd van de eerste muggle-beschaving. Wanneer de leerlingen van school weggaan of aankomen, gebeurt dit via een boot. Op school aankomen aan het begin van ieder jaar vergaat ook zo. De leerlingen stappen in de buurt van hun woonplaats op de trein/auto/bus/vliegtuig/whatever, en lopen het laatste stuk naar het meer, waar zij opgepikt zullen worden door de boot. Naast het kasteel bevinden zich ook verscheiden sportaccommodaties, waar de leerlingen die het vak sport volgen, dan ook les hebben en trainen. Naast de sportaccommodaties bevind zich het quidditchveld.

    • Cijfers, toetsen en essays
    Op Durmstrang wordt educatie in een hoog vaandel gezet, wat logisch is voor een school. Leerlingen mogen per week maximaal een toets hebben voor een verplicht vak, en een voor een keuzevak. Dit zodat de leerlingen goed de tijd hebben om te leren, en om ook dingen te doen aan hun andere vakken. Essays en Opdrachten voor een cijfer mogen echter zo veel gegeven worden als leraren willen, al moet het wel nut hebben. Cijfers worden gegeven op een schaal van 100%. Wanneer een leerling lager dan 65% haalt voor een essay of andere opdracht, wordt dit als onvoldoende beschouwd. Voor toetsen ligt dit op 60%. Wanneer een leerling lagen dan 65% staat als gemiddelde, is er een mogelijkheid dat hij of zij aan het eind van het jaar zijn examens niet mag maken totdat hij of zij zijn cijfers ophaalt door het herkansen van toetsen, maken van extra essays, etc. Wanneer een leerling zijn examens niet maakt, blijft hij automatisch zitten. Wanneer een leerling voor zijn examens minder dan een 65% overall-score haalt, mag hij of zij nog herkansen, maar wanneer de overall-score onder de 50% ligt, blijft hij of zij ook zitten. Wanneer een leerling zijn herkansingen faalt, blijft hij of zij ook zitten.


    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Vakken (Welke keuzevakken? Beste/Slechtste vakken?)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra
    Naam — Faceclaim — User — Pagina
    [Girls/Boys: 8/12]TIJDELIJKE STOP OP DE JONGENS!
    Hallestrom [2/2]
    • Sasha Elena Draganov - ? – Calice – 1.12
    • Gabriëla Antansia Rozycha — Kristina Bazan — Philip — 1.8
    •

    • August Felix Björk — ? — Raccoon — 1.6
    • Aaron Christian Løvik - ? – Philip – 1.14
    •

    Molokov Tijdelijke stop! [3/4]
    • Zuzana Ružicka — Ebba Zingmark — BIackburn — 1.4
    • Claudai Ružicka — Ebba Zingmark — Necessity — 1.6
    • Gail Gwendolyn Tervere - ? – Caprice – 1.13

    • Vincent Milan Procházka — ? — MikeGClifford — 1.2
    • Marcello Aloisio Alvaréz — Marcio Patriota — MaIfoys — 1.8
    • Manuello Ezequiel Alvaréz — ? — Raccoon — 1.8
    • Jonah Serge Procházka – Tobey Maguire – Caprice – 1.14

    RhoswenTijdelijke stop op de jongens! [1/4]
    • Aurora Loreen Nemecek – Anna Speackheart - Raccoon – 1.15
    • Kelmeckis
    •

    • Alexander Stoyan Lyuben — Francisco Lachowski — Necessity — 1.4
    • Emiel Elijah Rostville — ? — Caprice — 1.7
    • Ashley "Ash" Joseph Diggory – Ash Stymest – Calice – 1.15
    • James Camillo Griffiths - ? – Millard – 1.13

    Ranaulph [2/2] []
    • Mae Nicola Mickelson — ? — Millard — 1.7
    • Iza Afina Caterina Dascu — Lodovica Comello — Sandordinja — 1.7
    •

    • Dimitri Viktor Volkov — ? — Calice — 1.3
    • Nathaniel Finley Bakker – Sam Way – Raccoon – 1.13
    •





    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 19:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2015 - 14:41 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Kelmeckis schreef:
    Ik vroeg mij af of ik nog kan mee doen aan deze rpg. Het speeltopic is al in volle gang, zag ik, dus vandaar de vraag.


    Natuurlijk ^^ maar de beginpost is volgensmij niet helemaal up-to-date haha. Er missen een aantal personages.


    take me back to the basics and the simple life

    Goed dat je het zegt, ik wilde net gaan kijken bij alle personages. Zodat ik weet wat voor karakters er al zijn en/of de afdeling kenmerken dan ook terug komen in het karakter van het personage.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Goed dat je het zegt, ik wilde net gaan kijken bij alle personages. Zodat ik weet wat voor karakters er al zijn en/of de afdeling kenmerken dan ook terug komen in het karakter van het personage.


    Volgensmij is hij bij tot en met pagina 10/9 ofzo


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zie op pagina 9 dat iemand zich heeft af gemeld. Het is ook best veel om bij te houden, volgens mij.

    Edit: Ik heb even voor mezelf opgeschreven welke personages er niet meer zijn en welke er zijn bij gekomen. Dan weet ik ook beter in welke afdeling mijn personage het beste kan.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 19:47 ]


    Physics is awesome

    Zou ik een meisje van Hallestrom mogen?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Zou ik een meisje van Hallestrom mogen?


    Natuurlijk ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Oeh leuk ik denk nog over na hoor maar weet niet als me gaat lukken je er nog bij kan?? ^^
    en wat zoeken jullie nog voor erbij dan ? ;-)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 0:26 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    Oeh leuk ik denk nog over na hoor maar weet niet als me gaat lukken je er nog bij kan?? ^^
    en wat zoeken jullie nog voor erbij dan ? ;-)


    Ehhh. Volgensmij niet echt een bepaald personage. Misschien nog een Molokov meisje maar t maakt niet heel veel uit


    take me back to the basics and the simple life

    Naam: Gail Gwendolyn Tervere
    Haar oorspronkelijke naam is Abigail, maar dit vind ze zo vreselijk dat ze zichzelf Gail heeft genoemd. Echter is haar officiële naam Abigail. Soms wordt ze ook wel Gwen genoemd, maar dit is voor sommige mensen verwarrend dus meestal is het gewoon Gail.
    Leeftijd: 17
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling: Molokov
    Keuzevakken:

    Gwen is niet zo’n ster in school. Het is niet dat ze dom is maar ze leert gewoon niet zo snel en heeft het toch echt wel moeilijk met sommige vakken. Daar zet ze zich wel voor in, want ze wil zeker wel over gaan. Music vind ze het leukste vak, want dat verprutst ze tenminste niet.

    [K] Music
    [K] Divination
    [K] Arithmancy

    Innerlijk:

    Sweet, but not that sweet
    Gail is best lief. Ze geeft iedereen een kans om vrienden met haar te worden. Ze staat altijd open voor mensen en is meestal vrolijk en gunt ze een van haar charmante glimlachen. Ze kan best zacht zijn als ze met haar vrienden is, maar laat zich minder gaan als ze niet onder hen is. Ze kan ook juist niet lief zijn en houdt van sarcastische opmerkingen maken. Ook is ze soms best nieuwsgierig naar mensen waardoor ze soms in gesprekken komt, wat niet altijd wordt gewaardeerd. Ze kan pissig worden als mensen aan haar vrienden komen. Ze kan ook heel onaardig worden als ze dronken is, vooral tegen vreemden die net wat te dichtbij komen.

    Impulsive and a little bit crazy
    Gail is best impulsief en wordt voornamelijk gedreven door gevoel. Ze is op een goede manier gek, gewoon heel losjes en ze kan met veel mensen wel overweg. Omdat ze een uitgesproken figuur is, betekend dit wel dat ze niet iedereen als vriend kan hebben. Maar dat hoeft ook niet. Ze heeft soms rare ideeën als dat ze gaat skateboarden in de regen omdat er dan weinig mensen zijn. Ze is heel erg zichzelf en soms voelen mensen zich ongemakkelijk daardoor.

    Very, very honest and sometimes blunt
    Is eerlijkheid iets wat van Nederlanders is samen met directheid? Gail weet het niet, maar weet wel dat ze bijna niet liegt, zeker niet tegen haar vrienden. Je kunt haar van alles vragen, op bijna alles zal je antwoord krijgen. Gail kan soms bot uit de hoek komen omdat ze gewoon zegt wat ze denkt en meestal een duidelijke mening heeft.

    Very, very open-minded and sexually flexible
    Gail is wel heel open naar iedereen toe. Ook diegenen waar je soms maar beter niet bevriend mee kan zijn. Ze is bijna altijd wel in voor iets te doen. Ze is bepaald niet preuts. Het maakt haar niet veel uit als mensen naar haar kijken als ze een shirt aanheeft wat doorschijnt of een te laag decolleté heeft. Als mensen te dichtbij komen, weet ze ze wel af te schudden. Ze is biseksueel. Ze flirt soms met alles wat los en vast zit, erg serieus in de liefde is ze niet en ze vind het niet erg om seks te hebben met iemand die ze niet eens mag. Ze heeft niet echt een goed oog voor wat goede vriendjes zijn want ze heeft voornamelijk foute vriendjes gehad en relaties met meisjes die niet echt standhielden. In de liefde zelf is ze dus geen held, ze gelooft ook niet in ware liefde.

    Hardworking, pushing the limits
    Gail kan best serieus zijn en zeker goed hard werken om tegen haar grenzen aan te zitten om er vervolgens overheen te gaan. Ze danst soms ook nog veel ook al doet het soms pijn met haar been.

    Not girly-girly but one of the guys
    Gail is geen meisje meisje en zal dit nooit worden. Ze kan prima vriendinnen maken en is ook niet de meest oncharmanste, maar over make-up meepraten kan ze gewoon niet. Ze voelt zich meer op haar gemak tussen jongens, en kan goed over onderwerpen waar zij over praten meepraten. Het deert haar zo ook niet als ze over meisjes meepraten, dan praat ze gewoon vrolijk mee. Gail is best stoer.

    Caring and a loving friend
    Gail geeft echt om mensen als ze ze vertrouwt. In haar zul je een goede vriend / vriendin vinden die je niet zomaar in de steek laat. Echter als je liegt, wordt ze wel heel boos.

    Bit aggressive when drunk
    Gail kan agressief worden als ze drinkt, het kan de ene kant op gaan: dat ze heel vrolijk en aardig is als ze dronken is maar ook zomaar omslaan naar de andere kant, dat ze agressief wordt en ze kan dan best iemand gaan slaan als haar iets niet bevalt.

    Tough
    Gail traint veel door te dansen en ondanks dat het gepaard gaat met pijn, zet ze door. Ze geeft niet snel op voor de dingen waar ze echt wil knokken en kan best tegen wat pijn. Ze kan heel wat pijn verdragen al voelt ze het dan wel echt. Ook kan ze prima tegen haar verlies.

    Uiterlijk:
    Gail heeft best een opvallend uiterlijk. Om haar piercings kun je niet heen. Ze heeft haar hele oor vol gepiercet maar ook een neuspiercing, dat is eigenlijk haar favoriet. Maar ze wisselt hem steeds af met een klein schitterend wit steentje. Haar witte haren die meestal rommelig zitten vallen ook op. Voor een meisje is ze best aan de lange kant, zo’n 1.82. Ze is geen plank maar heeft zeer vrouwelijke rondingen. Ze is niet blij met haar heupen, die volgens haar te breed zijn. Ze heeft lange benen, dit samen met haar lengte zorgt ervoor dat je wel snel kunt denken dat ze uit Nederland komt. Dat kan haar niet schelen, ze draagt zelfs af en toe nog hakken omdat ze dat gewoon ook wil. Ze heeft een egale maar ietwat bleke huid. Ze heeft opvallend groene ogen.

    Haar kledingstijl is nonchalant alternatief te noemen. Ze draagt vaker dan eens gewoon versleten kleding en spijkerbroeken met grote gaten erin. Ze heet meerdere shirts van haar favoriete bands, veelal alternatief / indie die haar wat te groot zijn maar dat kan haar niet schelen. Ze heeft vaak haar zwarte korte leren jackje aan, samen met een pilotenbril die ze te pas en ongepast draagt. Ze houdt van jongensachtige kleding, half gescheurde t-shirts en eigenlijk heeft ze nooit een jurk aan. Ze weet niet veel van meisjes-meisjes mode af. Haar versleten zwarte Vans zullen nooit aan haar voeten ontbreken. Ook heeft ze een muts die al lang versleten is, een zwart ding, wat afsteekt met haar witte haar, waar ze geen afstand van kan doen.

    Haar oorspronkelijke haarkleur is blond. Haar vrienden hadden een weddenschap of ze haar haar ooit eens zou verven, want iedereen vond haarkleur zo mooi, en toen ze in een dronken bui was heeft ze die weddenschap aangenomen en nu heeft ze dus wit haar. Het past wel bij haar alternatieve imago.
    Ze heeft haar haar soms in een vlecht gebonden zoals onderstaand plaatje:








    Verleden: Gail is opgegroeid in een hecht gezin. Ze heeft niet zo’n bijzondere jeugd gehad, alleen een autistisch broertje maar daar kon ze ook goed mee overweg. Haar ouders zijn plotseling sinds een jaar gescheiden, dat zit haar wel enigszins dwars. Deze scheiding is dan ook de reden dat ze naar een andere school is gegaan. Ze wilde bij haar vader in trekken, die een drukke baan heeft en eigenlijk niet zo veel naar haar omkijkt. Gail bevalt deze vrijheid wel dus kan ze haar gang gaan zonder gezeur van haar ouders. Ze is een zeer zelfstandige dame, dus ze red zich wel. Gail heeft een keer in een dronken bui toch naar huis gereden, waardoor ze tegen een boom is aangereden. Ze heeft het wel overleeft maar nog steeds draagt ze de schade van die dag met haar mee. Ze heeft nu maar 1 been, al weet ze zich aardig te redden met haar prothese. Ze laat het niet aan mensen zien omdat ze er toch enigszins onzeker over is. Echter is ze er wel open over tegenover goede vrienden en is ze ook niet te beroerd om het te laten zien.

    Nationaliteit: Nederlands

    Familie: Gail heeft een moeder, vader en een autistisch broertje. Ze schrijft nog veel met hen, spreekt haar moeder als het kan maar is voornamelijk te vinden in het grote huis waar haar vader woont.

    Relaties: Gail is nieuw op school dus zal nog niemand kennen. Feel free to get to know her.

    Extra: Gail kan nogal impulsief zijn en al helemaal als ze heeft gedronken. Dan is ze gewoon erg los. Ze kan ook best agressief worden als ze heeft gedronken. Maar ook heel flirterig en overal om moeten lachen. Gail is heel open over haar gevoelens en zegt werkelijk bijna alles wat ze denkt, wat bij sommigen tot irritatie kan leiden. Ze is ook open over haar seksualiteit, kijkt altijd ongegeneerd naar jongens en meisjes en doet niet moeilijk als ze bij iemand in bed beland. Gail is niet van het roken, en zeker ook niet van de drugs. Ze is alleen dol op alcohol en vooral sterke drank gaat er wel bij haar in. Gail houdt van eten, ze kan best goed koken maar houdt ook heel erg van zoete dingen.

    Gail woont in een riant huis, dat zegt ze nooit tegen anderen. Haar vader heeft aardig wat geld en daar heeft ze zich dus nooit zorgen over moeten maken. Echter weten niet veel mensen dit, want het valt niet bepaald van haar kledingstijl af te zien. Ze wil niet afhankelijk zijn van haar vaders geld dus werkt ze wel af en toe en neemt ze ook niet al het geld aan wat hij haar geeft.

    Wat mensen ook niet achter haar verwachten is dat ze gepassioneerd balletdanseres is. Ze doet dit al vrij lang, maar sinds het ongeluk een stuk minder omdat het eerst frustrerend slecht ging en ze zich toch wel ongemakkelijk voelde tussen al die mooie ballet danseressen met mooie benen. Nu danst ze als het kan, maar wel zonder iemand want niet iedereen hoeft ze zien hoe ze danst.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:37 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Meeh, ik mocht maar max 3 plaatjes doen dus hier is de rest:
    Gail als ze ballet danst, ze draagt vaak een lange rok zodat haar been niet te zien is.


    Ze is niet van de tattoos, maar zeker wel van de piercings. Zo heeft ze haar hele oor vol gepiercet zoals onderstaand plaatje.


    Alleen is het kruisje dan vervangen door kleine tunnels:

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 13:00 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    En nog 1

    Neuspiercing, ringetje maar ze wisselt hem af met een klein wit sprankelend steentje.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 13:04 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    JAMES CAMILLO GRIFFITHS

    Naam
    James: (djeems) vervangt
    Camillo: (kà mil loo) een jonge werker in religieuze sector


    Leeftijd
    James is zestien, bijna zeventien.

    Bloedstatus
    halfblood, zijn moeder heeft ook tovenaarsbloed in zich, maar zijn vader niet.

    Afdeling
    rhoswen

    Vakken (Welke keuzevakken? Beste/Slechtste vakken?)

    Innerlijk
    James is geen jongen die zich veel zorgen maakt over wat een ander van hem denkt. Ook al zeg je hem dat hij er raar uitziet of een loser is, het maakt hem weinig uit. James trekt zich daarom van weinig wat aan.
    Serieus is hij absoluut niet ingesteld. Wanneer je James serieus ziet, moet er wel iets heel ergs aan de hand zijn. Hij neemt namelijk bijna niets serieus en ziet overal de lol wel van in. Aan de ene kant is dit natuurlijk een erg fijne instelling, maar aan de andere kant kan dit ook erg vervelend zijn. Zo is hij dus niet echt de beste persoon om mee over serieuze zaken te praten of bijvoorbeeld een project mee te doen.
    Ook is hij totaal geen persoon voor drama. Hij kan er echt niet tegen als mensen dingen groter maken dan dat ze in werkelijkheid zijn. Hij zal ze dan, waarschijnlijk niet bewust, voor schut zetten. Hiermee kan hij mensen ook weleens tegen hem werken.
    Niet enkel flauwe grappen en pranks komen er uit James mond. Ook sarcasme is hij een koning in. Alhoewel hij niet de slimste is, stelt hij domme opmerkingen niet al te erg op prijs.
    Voor de mensen waar James echt om geeft, zal hij oprecht veel moeite willen doen. Hij is er echter niet echt goed in om zijn liefde voor een persoon te laten zien. Niet kan hem soms nogal problemen opleveren.
    Verder houdt James, net als de meeste jongens, veel van eten en vrouwen. Beschaamd zal hij er, zoals hij is, nooit over praten. Dat zal hij overigens weinig zijn.
    James zal altijd van zich willen laten horen. Hij heeft relatief best wel veel aandacht nodig, wat opmerkelijk is als je ziet hoeveel aandacht hij aan anderen besteedt.
    Ook kan hij een enorm energieke jongen zijn, terwijl hij aan de andere kant ook weer erg lui kan zijn. Dit laatste is meestal zo als hij iets moet doen. Het eerste is vaak zo als hij iets doet wat hij leuk vindt of juist niet mag. Braaf kun je hem dan ook absoluut niet noemen. Ook school neemt hij niet echt serieus, waardoor zijn cijfers niet al te best zijn. Hij maakt zich immers weinig zorgen over zo ongeveer alles.

    Uiterlijk
    James is een jongen die nooit één van de langste geweest is of zal zijn. Met zijn 1.75 heeft hij de perfecte lengte voor ene meisje. Jammer genoeg voor hem is hij een jongen. Niet dat het hem wat uitmaakt. Hij ziet zichzelf uberhaupt niet echt als een groot persoon.
    Ook in de breedte is hij niet echt groot. James is eerder mager te noemen dan dik. Hij traint wel een klein beetje voor een gespierd lichaam. Dit is voornamelijk voor zichzelf. Hij voelt zich er beter, sterker en fitter door, maar natuurlijk ook wel voor de dames.
    James haar heeft een blonde kleur en heeft een gemiddelde korte lengte. Hij zet het meestal een beetje omhoog, maar verder doet hij er niet bijzonder veel aan.
    James is eigenlijk best een beetje modebewust en ijdel. Hij vindt het best belangrijk om er goed uit te zien al zou hij dat niet snel toegeven. Qua kleding draagt hij opmerkelijk veel donkere kleuren. Met de mode zal hij nooit echt meedoen, behalve als hij een bepaalde trend oprecht leuk vindt.

    Verleden
    James heeft niet een heel dramatisch bijzonder verleden. Buiten dat zijn vader vaak moest verhuizen voor zijn werk en zijn gezinnetje meenam, heeft James niet veel beleefd dat bijzonderder is dan naar een toverschool gaan. Met dit laatste is hij echter niet echt blij. Heel erg gemotiveerd is hij dus ook niet. Doordat ze steeds verhuisden, heeft hij wel geleerd dat hij niet altijd een ander nodig heeft en kan hij dus best lang alleen zijn, al vindt hij het wel leuker om sociaal te zijn.

    Familie
    James komt uit een best rijke familie. Zijn vader is een rijk zakenman en zijn moeder heeft zich daaraan aangepast, alhoewel zij wel tovenaarsbloed in zich heeft. James heeft ze echter wel naar Durmstrang laten gaan, alhoewel hij niet echt geïnteresseerd is in wat hij leert op deze school. Hij zou veel liever zijn vader achterna gaan.
    Verder heeft hij ook een broer, die niets met het tovenaarsschap heeft en het bloed ook niet bezit. Hij vindt het maar raar en plaagt James er regelmatig mee wanneer ze beiden thuis zijn. Toch houdt James wel van zijn broer, plagen is immers wat broers doen.

    Relaties

    Extra

    IF I COULD EAT ICE CREAM FOR EVERY MEAL I WOULD

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 17:04 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Miss een idee om het lijstje even aan te passen met de nieuwe karakters (en de oude weg te doen)
    Zodat we beter overzicht hebben van hoe vol alles is?


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Miss een idee om het lijstje even aan te passen met de nieuwe karakters (en de oude weg te doen)
    Zodat we beter overzicht hebben van hoe vol alles is?


    Ja dat ben ik ook van plan om te gaan doen ^^ maar dat zal ik ergens later deze week doen.


    take me back to the basics and the simple life

    Raccoon schreef:
    Nathaniel Finley Bakker
    Volbloed U Ranaulph


    {FC;Sam Way}

    Familie
    » Boris Bakker U Vader
    » Helga Bakker (née Hellengar) U Moeder
    » Emiel RostvilleU Adoptie broer

    Vakken
    P


    [K] Music
    [V] History of Magic [HoM]
    [V] Transfiguration
    [V] Potions
    [K] Quidditch

    O
    [V] Charms
    [V] Dark Arts*
    [K] Sports

    Extra

    Likes Af en toe eens een peuk, paardrijden, af en toe eens wat drugs (om zijn zorgen te vergeten), boeken, muziek, muziek spelen, zingen, lopen in de regen, butterbeer, Grote honden ...

    Dislikes Appels ( Allergisch), Katten, Gezaag, het geluid van krassen, water (waterfobie ) , stilte, niets kunnen doen.


    Kiss me on the mouth and set me free, but please don’t bite

    Zeventien U Akward Turtle U Zweeds/Nederlands U 2 Februari U h



    Innerlijk

    -Vriendelijk
    -Sportief
    -Charmant
    -Stil/verlegen bij onbekenden
    -Respectvol
    - Gevoelig/ zacht
    -Donkere kant
    -naïeve
    -Zorgzaam
    -Muzikaal
    - Klunzig in de buurt van meisjes
    - Zorgzaam
    - Enthousiast
    - Leer- en nieuwsgierig
    - ...


    Uiterlijk

    Nathaniel is een jonge maar best aantrekkelijke knaap ookal zal hij dat ontkennen met zijn bescheiden karakter. Hij is erg gemakkelijk te herkennen in de menigte en dat komt door zijn gezicht vol sproeten, waar hij voornamelijk in de zomer een enorme hekel aan heeft al zijn z’n sproeten hetgene wat hem typeert en Nathaniel maakt . Nathan heeft donkerbruine licht golvende haren die hij enkel eens vluchtig met een hand in model zet. Hij spendeert niet veel tijd in de spiegel want, zo bijzonder vind hij zichzelf niet. Verder heeft hij donkere, chocolade bruine ogen waarin je zou kunnen verdrinken, deze zijn vaak vol emotie en nieuwsgierigheid, maar op momenten kan hij dit ook 'uitschakelen' en geen emotie of vreugde tonen. Dit is enkel als hij eens aan de drugs zit met zijn broer of zichzelf onder haalt in negatieve zin. Nathaniel heeft een sportieve bouw en is erg lenig, maar erg veel gebruik maakt hij hier niet van. De enigste sporten die hij graag beoefend zijn paardrijden ( af en toe in zijn naakie ja), hardlopen en Quidditch. Hij meet 1m78 wat hij best vervelend vind als meisjes groter zijn dan hem, maar echt een drama maakt hij er niet van.



         
    "A sickening desire "




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH