• Het spijt me als stoor maar sta even in instorting met mezelf .
    De laatste jaren heb niet zo gemakkelijk met mezelf en met mensen rond om me
    Zoals school en vooral me ouders.
    Sinds ik klein was toen elf was kwamen de problemen met mezelf .
    Ik hongerde mezelf uit en kreeg ik psychose aanvallen
    Ook kreeg me moeder een zware alcohol verslaving.
    De laatste jaren zit ik eigenlijk meer in gevecht met mezelf dan eigenlijk te genieten van me puberteit.
    Jullie zijn geen psychologen is gewoon ik heb redelijk veel meegemaakt en wil gewoon stopt en alles rustig gaat.
    Heb ook veel gedaan voor mensen zoals 35 sjaals gemaakt voor vluchtelingen en kreeg nooit iets terug.
    Zit nu te wenen wil dat terug rust in mezelf heb en niemand meer me meer laat onzeker voelen zoals me moeder die me vaak neerhaalt .
    Het spijt me soms heb gevoel dat niemand in me omgeving me echt begrijpt .

    Ik snap niet echt wat je bedoelt en ik kan ook niet goed om gaan met dit soort situaties, maar er is een topic hier op Quizlet, waarbij je met een vertrouwenspersoon kunt praten, mischien zou je dat wat helpen? >topic
    In ieder geval wel een dikke knuffel, want het klinkt alsof je het kunt gebruiken.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 19:15 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geeft niet hoor! Kun je niet naar een dokter gaan? Die kan je wel verder helpen en er misschien voor zorgen dat je weer rust in jezelf hebt. Als je meer kwijt wilt, kan ik wel een luisterend oor aanbieden. Sterkt ermee en ik hoop dat het snel weer beter met je gaat! c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    vroeger waren er meer leden op quizlet, waarom zijn we nu met zo weinig?


    nobody say it was easy