• Hoi hoi,

    Ik organiseer een kind of meeting voor mijn schrijverscollega's van onze uitgeverij. Gezien Brabant het meest centraal is, willen we het daar in een van de grote steden doen. Ik ben echter niet echt bekend in die hoek, dus zijn er hier misschien die iets leuks weten?

    Het gaat om mensen tussen de twintig en zestig jaar, dus niet echt het doelgroep waarmee je door de stad gaat struinen en in de Hema gaat hangen zoals ik bij de meeste Q-meetings doe. Dus.. enige tips voor leuke uitstapjes of goedkope eettentjes o.i.d.?

    We gaan het eind mei doen, dus we gaan wel van een beetje goed weer uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ehm ja, ik ben vooral bekend in Eindhoven maar zou zo niet weten wat je daar kunt doe qua groepsactiviteiten.. Glowgolfen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Il borgo in helmond is geweldig ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hella schreef:
    Il borgo in helmond is geweldig ^^

    Wat is dat? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Wat is dat? (:
    een restaurantje die ook heerlijke koffie hebben. Oh en een chocolaterie.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    http://www.ilborgo.nl


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ah, jammer dat ze dicht zijn op zondag.


    Every villain is a hero in his own mind.

    In Eindhoven heb je natuurlijk wel allerlei dingen. Musea, maar ook theaters waar mogelijk iets interessants is.

    In Helmond zou ik zo niet zoveel weten (terwijl ik er woon (nu nog wel tenminste)). Je zou eens in de agenda van de cacaofabriek kunnen kijken

    Den Bosch heeft ook wel allerlei dingen. Daar kan je zelfs bootje varen enzo (Binnendieze rondvaart). Mochten jullie van kunst houden, dan is er ook de Jheronimus Bosch expo (een grote expositie tot ergens in mei)


    Als je zoiets combineert met een leuk restaurantje, wat je overal natuurlijk wel hebt. Heb je de dag wel snel compleet


    Sarah = ongewoon sexy

    Niet te vergeten dat je in den bosch je eigen Bossche bollen kan maken!

    http://www.dagjeweg.nl/dagjeuit/den%20bosch


    Sarah = ongewoon sexy

    Je kunt naar de Jeroen Bosch collectie in Den Bosch? Daar kun je ook meteen een grachtentour doen en je hebt een hele leuke kelder waar achteraf koffie kunt drinken. Echt een stad waar je alles kunt doen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik sluit mezelf aan bij Antiheld en Shego! Den Bosch is heel leuk en de rondvaarten zijn daar echt een aanrader inderdaad. Als je daar heen gaat dan moet je het dagje hoe dan ook afsluiten met een bezoekje aan Jan de Groot, om een échte Bossche Bol te bemachtigen.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik sluit mezelf aan bij Antiheld en Shego! Den Bosch is heel leuk en de rondvaarten zijn daar echt een aanrader inderdaad. Als je daar heen gaat dan moet je het dagje hoe dan ook afsluiten met een bezoekje aan Jan de Groot, om een échte Bossche Bol te bemachtigen.

    Moet je wel mee oppassen. Je kunt vaker beter naar een café gaan waar ze een Jan de Groot verkopen, want op zaterdag staat er al vroeg een veel te lange rij en op zondag zijn ze geloof ik gesloten. Doordeweeks weet ik niet precies, maar ik weet bijna zeker dat het in de vakantie ook zal druk zijn. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    (...)
    Moet je wel mee oppassen. Je kunt vaker beter naar een café gaan waar ze een Jan de Groot verkopen, want op zaterdag staat er al vroeg een veel te lange rij en op zondag zijn ze geloof ik gesloten. Doordeweeks weet ik niet precies, maar ik weet bijna zeker dat het in de vakantie ook zal druk zijn. ^^
    Hmm klopt haha. Als er geen misselijkmakend grote rij voor de deur staat dan kun je je hand erom verwedden dat de bollen op zijn. :'D Met de terrasjes moet je ook wel oppassen, want het gros belooft Bossche bollen, terwijl deze dan weer niet van Jan de Groot vandaan komen (en heel vaak echt nog belabberd smaken ook).


    She's imperfect but she tries

    Bedankt voor de tips so far. Klinkt goed. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mignon schreef:
    (...)Hmm klopt haha. Als er geen misselijkmakend grote rij voor de deur staat dan kun je je hand erom verwedden dat de bollen op zijn. :'D Met de terrasjes moet je ook wel oppassen, want het gros belooft Bossche bollen, terwijl deze dan weer niet van Jan de Groot vandaan komen (en heel vaak echt nog belabberd smaken ook).

    Er staat op de terrasjes zelf dat ze een keurmerk hebben met "Wij verkopen de échte Jan de Groot". Ik denk dat die sticker er niet bijkomt als je die van de Hema besteld, haha. In de Hintamerstraat, tegenover de Flying Tyger, of tegenover de Bakker Bart zit er eentje en daar zit zo'n keurmerksticker. En bij Bakkerij Royal (bij Randstad, AH To Go, Douwe Egberts en die kelder waar ik het over had) verkopen ze ook de échte ^^
    Als je weet waar je zoeken moet, dan vind je de echte zeker. ^^


    Deep inside, I've never felt alive