• In deze vrolijke paasdecoratie op ons telefoonkastje! (Sorry.) (nerd)



    Het enige nadeel is dat ik steeds in mijn gezicht word geprikt door een van de uitstekende takken als ik de bocht van de gang naar de bank iets te krap neem. Dus, onzichtbare Q-eieren even terzijde, hoe zit het met de meer tastbare eieren in jullie leven? Zijn er al paasdecoraties verschenen in jullie huizen? Hoeveel chocolade-eieren heb je al gegeten dit jaar? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn moeder vindt het decoreren van het huis altijd heel belangrijk. Dus ja: het huis is in paas-sfeer haha.
    Op het gebied van chocoladeeieren wil ik liever niet zoveel kwijt... want dat is ronduit schandalig. :')

    Goed, waar woon je, want ik heb dringend meer paaseieren nodig. (cat)


    What would Emma do?

    KyloRen schreef:
    Mijn moeder vindt het decoreren van het huis altijd heel belangrijk. Dus ja: het huis is in paas-sfeer haha.
    Op het gebied van chocoladeeieren wil ik liever niet zoveel kwijt... want dat is ronduit schandalig. :')


    Wij hebben hier een oude lamp liggen die mijn moeder om een of andere reden als kom gebruikt, en die is al een paar weken voortdurend gevuld met eitjes. Ik vrees dat ik dus ook op een aantal zit dat nogal in de buurt ligt van schandalig. :'D



    Boettgeri schreef:
    Goed, waar woon je, want ik heb dringend meer paaseieren nodig. (cat)


    Nooooord Nederland. Het soort noord waar vijf o's voor nodig zijn, al zit ik technisch gezien nog net even zuidelijk van de stad Groningen. Maar je bent welkom, als je zin hebt in een stedentrip. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nooooord Nederland. Het soort noord waar vijf o's voor nodig zijn, al zit ik technisch gezien nog net even zuidelijk van de stad Groningen. Maar je bent welkom, als je zin hebt in een stedentrip. :Y)


    De paasvakantie komt er aan. Spontane meeting om paaseitjes te zoeken, lijkt me zo. (cat)


    What would Emma do?

    Mijn moeder had zondag ook al de woonkamer versierd. Helaas ben ik deze week niet thuis, maar op kot. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pfsh ik hoopte op Qeitjes hints. (cat)
    Check mijn ''bezig met'' maar op mijn profiel.

    Maar leuke decoratie! :3 Wij versieren hooguit met Kerst de boel een beetje, maar verder eigenlijk niet. Vind ik niet erg though, ik ben niet zo van het versieren. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Grom... Dat zijn niet de paaseieren waar ik naar zocht.

    Ik had met mijn neef afgesproken een big deal van Pasen te maken, omdat ik pissig was dat iedereen zo'n big deal van kerst maakt. Maar nu moet ik eerlijk zeggen dat ik 0 paasversieringen heb, omdat ik er eigenlijk geen geld en ruimte voor heb. ):

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 17:13 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat leuk!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bonuspunten voor het badeendje :W

    ik heb afschuwelijk veel paaseitjes gegeten dit jaar. Op dit punt vind ik ze nauwelijks nog lekker, maar het hoort erbij


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    De paasvakantie komt er aan. Spontane meeting om paaseitjes te zoeken, lijkt me zo. (cat)


    Ik zie het al voor me. In heel Nederland en België komen opeens tieners en net-niet-meer-tieners hun huizen uit, verdwaad knipperend tegen het natuurlijke zonlicht, en klikken op iedere steen en lantaarnpaal om te zien of er een ei onder zit. (krul)



    Patholoog schreef:
    Mijn moeder had zondag ook al de woonkamer versierd. Helaas ben ik deze week niet thuis, maar op kot. ^^


    Haha, je had stiekem een ei kunnen meesmokkelen! :3



    Escapism schreef:
    Pfsh ik hoopte op Qeitjes hints. (cat)
    Check mijn ''bezig met'' maar op mijn profiel.

    Maar leuke decoratie! :3 Wij versieren hooguit met Kerst de boel een beetje, maar verder eigenlijk niet. Vind ik niet erg though, ik ben niet zo van het versieren. :p


    Je bezig met is... weg? Tussen status en woonplaats staat niets, haha. :'D
    De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik trouwens totaal niet heb meegeholpen wat deze versiering betreft, oeps. Dat was allemaal mijn moeder.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SonOfGondor schreef:
    Grom... Dat zijn niet de paaseieren waar ik naar zocht.

    Ik had met mijn neef afgesproken een big deal van Pasen te maken, omdat ik pissig was dat iedereen zo'n big deal van kerst maakt. Maar nu moet ik eerlijk zeggen dat ik 0 paasversieringen heb, omdat ik er eigenlijk geen geld en ruimte voor heb. ):


    Aw, arm Pasen. D: Het is inderdaad de Boromir van de feestdagen als je het met Kerst vergelijkt, zeer ondergewaardeerd. Maar met een beetje creativiteit kun je vast ook wel goedkope manieren vinden om een wild paasfeest te houden. De achtergrond van je telefoon of computer veranderen kost niets! Je kunt eieren of zelfs haasjes knippen van papier dat je niet meer nodig hebt en er is vast ergens wel een bloem te vinden die je stiekem kunt plukken om je kamer op te fleuren. :'D



    Wiarda schreef:
    Bonuspunten voor het badeendje :W

    ik heb afschuwelijk veel paaseitjes gegeten dit jaar. Op dit punt vind ik ze nauwelijks nog lekker, maar het hoort erbij


    Een feestdag is geen echte feestdag zonder badeend! (bloos)
    Dat probleem heb ik ook, om eerlijk te zijn. Ze liggen daar maar een beetje liggen en dan voel je je toch verplicht, want het is waarschijnlijk onbeleefd tegenover de paashaas om ze niet te eten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben afgekickt van chocolade. Soort van.


    Slightly drunk.

    Progression schreef:
    Ik ben afgekickt van chocolade. Soort van.


    Dat vind ik erg knap. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat vind ik erg knap. :'D

    Ja, ik ook. Is er toch nog íets waar ik goed in ben. :S


    Slightly drunk.

    Hahahaha, leuk!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.