• Heey.
    Vandaag zijn we het 4e uur gaan staken .. Een anderee sgool kwam ook mee doen. We hebbe daar ram 2 uur gestaan en de lararen raakte in paniek.
    Sommige gooide hun fiets over de hekken heen ^^
    Kvond het best sjiek allemaal.
    Maandag weer Dat word lekker Chill

    Hebbe jullie ook al eens gestaakt op sgool ?

    xoxo

    Wahaaa, zalig! :'D
    Nhàà bij ons zeiden de leerlingen wel is van deze middag om 13.00 uur moet iedereen op de speelplaats blijven en gewoon op de grond gaan zitten, maar als het erop aankwam, deed niemand iets. x'D


    Tanya is de beste.

    Neen nog niets, maar het heeft blijkbaar effect :'D!
    Blijkbaar hadden er een stel een paar schooljaren geleden gestaakt, omdat ze nog twee uur in de studie moesten blijven, wat eigenlijk nergens voor nodig was. En nu mogen we wél de school verlaten ^^!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Vorig jaar gestaakt en was niet leuk >.< lekker staan in de kou terwijl heel veel mensen om je heen paffen en ondertussen is het ook nog es stervensdruk

    Vorig jaar gestaakt en was niet leuk >.< lekker staan in de kou terwijl heel veel mensen om je heen paffen en ondertussen is het ook nog es stervensdruk



    oh nee vandaag was het nie zo koud ^^
    maar we stondee er wel met 2 sgolen

    (...)


    oh nee vandaag was het nie zo koud ^^
    maar we stondee er wel met 2 sgolen
    Wij met alle leerlingen van de school en dat is al 1750 leerlingen. x'D

    Nee, ook geen idee waarom.
    Volgende week woensdag schijnt er een staking te zijn bij ons op school door de leraren. Hopelijk gaat dat door want dat is een van m'n langste lesdagen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Jha ^^ En toen heeft het vti [de andere krapulschool ^^] onze schoolpoort afgebroken en met toeters en grafitti enzu de speelplaats opgelopen en iedereen zot gemaakt zodat wij lekker mee deden en zijn we gewoon uit school gelopen ^^ Maar erna hebben we wel een beetje problemen gekregen ^^

    Ja : ) Dit jaar hadden de leerkrachten gestaakt omdat we na 2 maanden nog altijd geen directeur hadden, dus staakten wij lekker mee ^^ & vorig jaar hebben we ook nog eens een uurtje gestaakt, maar ik weet al niet meer waarom x'D


    Listen to what we're not saying..

    bij ons was iedereen naar huis gegaan leuk toch met ze allennaa komne?


    Some angels have no wings.

    nou sgat, dan ga ik je melden, ik had gister en vandaag een 40 minuten rooster =3 elke les 40 minuten dus veel eerder vrij. vandaag om 10 voor 1 =3
    en woensdag gaan leraren staken ;D en onze leraren doen lekker actief mee jongens ^^ zo geweldig =)


    when words fail, music speaks.

    ;O
    VETJES HOOR X']
    WHAHA IK WILDE DAT IK D'R BIJ WAS ;'[
    AILUFFJOU ['H] XXX