• Aller aller liefste Schatjes.

    Roep je vrienden en je vriendinnen bijeen en like deze foto op Instagram! Je zou er me heel blij mee maken ik kan een fantastische prijs winnen

    Like:
    https://www.instagram.com/p/BC2gOodLXQP/


    Liefs
    KLAINEISBACK

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik wil iedereen die me geholpen heeft met de fotowedstrijd bedanken. Zoals het er nu uit ziet en als de jury zoals verwacht om 00.00u de voting sluit win ik!

    SUPER BEDANKT! Goed om te weten dat je zoveel vrienden hebben die je zo steunen en helpen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Heb met mijn 2 accounts geliked :')

    SamuelDrake schreef:
    Heb met mijn 2 accounts geliked :')


    Dankje dat is super lief!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Eigenlijk wel een vraagje: Waar is het eigenlijk voor ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Eigenlijk wel een vraagje: Waar is het eigenlijk voor ;')


    Mijn nieuwe school organiseert dat. Ik ga volgend jaar verder studeren en nu was er deze wedstrijd om iets met een reis te winnen dus ja dan doe je natuurlijk mee he ;)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)

    Mijn nieuwe school organiseert dat. Ik ga volgend jaar verder studeren en nu was er deze wedstrijd om iets met een reis te winnen dus ja dan doe je natuurlijk mee he ;)


    Gaaf, ja dat begrijp ik! Hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Gaaf, ja dat begrijp ik! Hahah.


    En ik ben aan het winnen!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Geliked! Succes! (:


    soul made of stardust and chaos.

    WlLD schreef:
    Geliked! Succes! (:


    Dankjewel!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing