• Want ik heb de laatste tijd weer zin om HotS te spelen, maar doe dit het liefst met andere mensen. Mijn vriendje, met wie ik het vroeger speelde, heeft ondertussen wat andere games ontdekt en dus moet ik me maar alleen zien bezig te houden. Nu dacht ik; misschien is er iemand op Quizlet die met me mee wil spelen! Want ik vind het altijd handig zijn als er mensen zijn waar ik wat feedback van kan krijgen of gewoon als er iemand is waar ik mee kan kletsen tussendoor. ^^
    Dus of je nu nieuw bent in de game of veel ervaring hebt, ik wil graag een team vormen. (:

    Een korte samenvatting van de game voor de geïnteresserden:
    Heroes of the Storm is een MOBA-game ontwikkeld door Blizzard Entertainment. De game bevat personages uit de verschillende franchises van Blizzard, te weten Warcraft, Diablo, StarCraft, Overwatch en The Lost Vikings.


    Iemand die met mij mee wil doen? (:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 20:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Niemand?
    Ook niemand die het graag wil gaan beginnen spelen misschien? Het spel is gratis, dus als geld je zou tegenhouden, is dat geen probleem ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik vind het ook leuk om beginners wat te helpen met het spel door te hebben. Echt niemand? (voel me zo zielig, haha)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wil graag meer gamen, maar de examenperiode is daar niet bepaald de goede periode voor :').


    soul made of stardust and chaos.

    WlLD schreef:
    Ik wil graag meer gamen, maar de examenperiode is daar niet bepaald de goede periode voor :').

    Dat snap ik. Misschien iets voor daarna dan (:
    Ikzelf vind dat ik nu soms gewoon 's avonds of tussendoor tijd heb om even te ontspannen met een game. Ik speel er dan ook maar 1 meestal. (Zit zelf ook in examenperiode)


    “To live will be an awfully big adventure.”