• Ik was net aan het zingen in mijn kamer, toen kwam mijn vader binnen dat ik moest stoppen met dat kattengejodel x''D

    omg :')
    das erg...


    I need you like a heart needs a beat

    Waw, lieve vader heb jij. (:


    Sing the song of the stars for me.

    ;'] Ach.

    whah xP doet mijn ma ook altijd


    We can only learn to love by loving.

    Zo die lijkt op mijn vader zeg :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat doen mijn ouders niet aangezien ik zo goed kan zingen volgens mijn muziekleraar.

    Wees blij^^ Mijn ma kan niet zingen maar naar het schijnt ik wel en me pa ook maar mijn pa speelt gitaar in een band enzo en zingt soms wel n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, ik lig platt. (lol)
    Mwaha, da's ni persoonlijk bedoelt vn dat plat liggen hoor, maarik vind je vader zyn reactie geweldig (': Als ik zing, zeggen ze dr nooit iets over, wnt ze weten dat ik boos wordt als ik ni mag meezingen met een mooi liedje (':
    mwahaaaaa :D


    Some people make the world special just by being in it

    Dat zegt mijn zus altijd .Van haar mag ik nooit zingen want dan wordt ze boos, maar zelf zingt ze wel altijd.En dan zeg ik dat ze haar klep moet dichthouden gaan ze naar mijn ouders maar zeggen die dat het haar eigen schuld is x)


    The soul needs autumn.

    mijn broer zegt dat ook altijd.
    boeit mij wat dat ik niet kan zingen, ik vind het gewoon leuk ^^

    OMG

    Mij ouders & me broer vinden het juist leuk als ik zingxD

    egt wara ik zing altijd mee en da vind mn broer irritant:'D
    ook een keer in de auto
    broer: tamara stop!
    mam: als zij dat tog leuk vind laat haar dan
    ik: xD

    en mijn moeder noemt me altijd zangeresje als ik zing :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Aardig x'D


    The sag in my swag <3

    dat zeggen ze nu ook altijd tegen mij:Y)


    I am an idiot, I move.

    zegt mn moeder en mn broers ook altijd.
    maar ik ga dan altijd harder zingen :'D


    -